Allianz telefonszám – (1) 421 1 421

hirdetes

Az Allianz biztosító kétféle telefonos ügyintézést kínál: hívhatjuk az Allianz telefonszámát, a (1) 421 1 421-t vagy kérhetünk visszahívást. Hogy melyik megoldás a legjobb számunkra, az attól függ, milyen ügyben akarunk telefonon keresztül intézkedni. Visszahívást csak abban az esetben kérjünk, ha szerződéskötéssel vagy ajánlatkéréssel keressük a biztosítót. A koronavírus járvány miatt amúgy sem fogunk tudni személyesen új biztosítást kötni, hiszen az Allianz, a többi biztosítóhoz hasonlóan a központi irodákat és tanácsadó központokat bezárt a munkatársak egészségének megóvása érdekében.

De új biztosítás ettől függetlenül is köthető, csak ehhez vagy az online felületet kell használunk, vagy a visszahívás lehetőségét kell kérnünk. Ehhez ki kell töltenünk egy adatlapot a nevünkkel és a telefonszámunkkal, valamint a kívánt terméket is meg kell adnunk, amiről érdeklődni szeretnénk. Amennyiben igényeljük azt, hogy az Allianz munkatársai telefonon megkeressenek minket, pár napon belül ez meg is fog történni. Várhatóan hétköznapi napon fognak minket keresni, 8:00 és 18:00 óra között.

Mikor hívjuk az Allianz telefonszámát, a (1) 421 1 421-t?

Természetesen a szerződés megkötéséhez közvetlenül az Allianz ügyfélszolgálatát is hívhatjuk, nem csak a visszahívás lehetőségével tudunk telefonon új szerződést kötni. Emellett az ügyfélszolgálat foglalkozik a kárrendezési és az ügyfélszolgálati kéréseikkel. Az adatmódosítás, változás bejelentés, csekkigénylés vagy a javító partnerek adatainak megadási is ide tartozik. Ha a meglévő szerződésünk ügyében telefonálunk, mindenképp készítsük elő a szerződésünket, mert ez alapján fognak tudni beazonosítani minket, hogy tényleg az Allianz ügyfelei vagyunk vagy sem.

A kárrendezés egy kicsit bonyolultabb folyamat, de ezt is tudjuk telefonon keresztül bejelenteni. Persze szükség lesz dokumentációra a kárról, ezt fotókkal is tudjuk igazolni, de az Allinaz elfogadja az élő videó felvételeket is. A gyorsabb ügyintézés érdekében a biztosító honlapjáról egy úgynevezett ügyfélszolgálati menü térképet is letölthetünk. A nyitvatartási idő mellett azt is bejelölte a cég, hogy melyik időszak a legforgalmasabb hívások szempontjából, így ki tudjuk választani azt az idősávot, ahol a lehető legkevesebbet kell majd várnunk. Emellett a különböző mellékek számát is megtalálhatjuk, hogy a hívás során minél gyorsabban kapjunk felvilágosítást.

Milyen ügyek esetén nem kell telefonálnunk?

Ha nem szeretnénk telefonálni, az online ügyintézést is választhatjuk. Szinte mindent el lehet intézni a weboldalon keresztül a szerződéskötésen át a kárbejelentésig. A koronavírus járvány miatt az Allianz egy külön online felületet is létrehozott, hogy a biztosító működése zökkenőmentesen folyjon tovább a kialakult helyzet ellenére. Az online ügyintézés egyik nagy előnye, hogy a nap 24 órájában elérhető, így akár a fotelben ülve is intézkedhetünk könnyen és gyorsan. Az Allinaz minden terméke igénybe vehető, így az utasbiztosítás is.

Sok biztosítóval ellentétben az Allinaz lehetővé teszi az utasbiztosítás megkötését, ám ezt szigorú feltételekhez köti. Ha külföldön betegszünk meg koronavírussal, a biztosító természetesen téríteni fogja a kórházi költségeket, de csak abban az esetben, ha olyan országba utazunk, ami nem szerepel az „Utazásra nem javasolt térségek” listáján. Amennyiben kint betegszünk meg, és a karantén miatt nem tudunk hazautazni, a biztosítás meghosszabbítható. Ezt leggyorsabban az Allianz telefonszámán, a (1) 421 1 421-n tudjuk intézni.

Share Button