Alza telefonszám: kérdések, kérések és reklamáció egy helyen

hirdetes
Alza telefonszám: kérdések, kérések és reklamáció egy helyen
Kérjük értékelje az olvasottakat!

Egyetlen hasznos, segítőkész ügyfélszolgálat, egyetlen Alza telefonszám minden ügyintézéshez, mely egyszerre könnyíti és nehezíti is a dolgunkat. Természetesen elektronikus vagy postai úton, sőt személyesen is elérhető az Alza, így nem csak telefonon keresztül van lehetőségünk ügyet intézni, bár manapság ez a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás.

A posta lassú és költséges, a személyes ügyintézésre senkinek nincs ideje, az e-mailben való megkeresésénél pedig szintén a lassúságot és a körülményességet említhetjük, mint hátrányt. De nézzük csak miben hasznos ez és miben lehet kicsit körülményeseb így, szeparálás nélkül ez a megoldás!

Alza telefonszám, elérhetőség

Mi fogad minket az Alza telefonszám hívásakor?

Természetesen az egyetlen Alza telefonszám nem egyetlen ügyintézőnél csörög. ha felhívjuk a 06 1/701 1111-es Alza számot, akkor egy automatikus menüből választhatjuk ki, milyen ügyben szeretnénk felvenni a kapcsolatot a céggel. Egy női hang navigál minket a menüpontok között, miután a jól ismert minőségbiztosítási okokból való beszélgetésrögzítéstre felhívta a figyelmünket.

Az Alza telefonszám a következő menüpontokat kínálja:

• Érdeklődés a megrendelés státuszáról, módosítás – 1-es gomb
• Reklamáció és áruvisszaküldés – 2-es gomb
• Ügyintéző kapcsolása – 4-es gomb
• Angol ügyfélszolgálat kapcsolása – 9-es gomb

Amennyiben egyik menüpontos sem választottuk, a rendszer automatikusan egy ügyintézőhöz fogja kapcsolni hívásunkat. A legtöbb telefonos ügyfélszolgálathoz hasonlóan az ügyintézőre sok esetben várni kell, néha egészen hosszú ideig. A csúcsidőszakok itt is a megszokott módon alakulnak. A kora reggeli órákban van egy kisebb telítettség, a déli órák és a kora délutáni időszak erősen leterhelt.

Ha van regisztrált fiókunk vagy pedig egy bizonyos megrendelésünkkel kapcsolatosan szeretnénk információhoz jutni, változtatásokat kérni, az ügyintézőnél vagy az automata menüsorból való választás után az ügyeink intézéséhez szükségünk van a fiók létrehozásakor magadott e-mail címünkre vagy rendelés azonosítónkra, hogy az ügyintéző azonosítani tudjon minket és a hozzánk tartozó fiókot, rendelést. Ez is éppen ugyanúgy működik, mint más hasonló ügyfélszolgálatnál.

Az Alza ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig hívható a 9:00 és 17:30 közötti időben. A délelőtti és koradélutáni órában általában nagy a vonal leterheltsége.

Ha megnézzük, hogy az automata menü mennyire jól lefedi az Alza weboldallal való lehetséges kommunikációs indíttatások körét, megállapíthatjuk, hogy bőven elegendő egyetlen telefonszámot kínálni az ügyfelek számára, hiszen így egyszerűen intézkedhetnek, és nem kell azon morfondírozniuk, hogy melyik számon is kellene feltenniük kérdéseiket vagy lemondaniuk rendeléseiket.

Alza ügyintézés a telefonos elérhetőségen kívül

A webáruház, az Alza telefonszám mellett, mint említettük, kínál más csatornákat is ügyfeleiknek, ügyintézési célra. Az egyik ilyen csatorna a webáruház „kapcsolat” menüpontjánál vagy a „reklamációs osztály” menüpont alatt a „kapcsolati űrlap” kitöltése. Ezen kívül különböző menüpontokra kattinthatunk, ha a konktaktok között keresgélünk.

Az [email protected] e-mail címre írhatunk üzenetet is a cégnek. A weboldalon vagy e-mailen keresztül való kommunikáció mellett postai úton is megkereshetjük a webáruházat, ám ezt a csatornát valószínűleg inkább csak a hivatalos szervek vagy az Alza partnerei használják. A postai ügyintézéshez a 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58. címre van szükségünk és a borítékra rá kell írni, hogy Alza Reklamációs Osztály.

Share Button