DIGI tv ügyfélszolgálat telefonszám és egyéb tudnivalók

hirdetes
DIGI tv ügyfélszolgálat telefonszám és egyéb tudnivalók
Kérjük értékelje az olvasottakat!

A DIGI tv ügyfélszolgálat telefonszám éjjel-nappal hívható, ráadásul egész évben, amennyiben hibabejelentésről van szó. Sok helyen merül fel a kérdés, hogy a megadott gyorshívó szám valóban nonstop elérhetőséget kínál-e és, hogy valóban ingyenes-e a hívása, most ezeket és még sok egyébre választ adunk.

A DIGI Kft egy nagyvállalat, Magyarország egyik vezető távközlési szolgáltatója, így nyilvánvalóan kiterjedt szolgáltatási körrel, rengeteg ügyféllel és nagyon sok partnerrel rendelkezik. Számos bank és egyéb szolgáltató használja az egytelefonos rendszert, aprólékos automata menüvel, ám a DIGI Kft. különválasztja a belföldi és külföldi, partneri és ügyféltől érkező megkereséseket, külön telefonszámot kínálva az ügyintézéshez.

Melyik DIGI tv ügyfélszolgálat telefonszám kell nekem?

Két külön DIGI tv ügyfélszolgálat telefonszám és két külön telefax szám áll a rendelkezésére annak, aki fel szeretné venni a kapcsolatot a DIGI távközlési szolgáltatóval. Az egyik telefonszám, a hazákban jól ismert rövid gyorshívószám, a 1272, mely a belföldről érkező hívásokat fogadja a cég ügyfeleitől. Ez a telefonszám az év minden egyes napján, a nap minden egyes órájában rendelkezésre áll, amennyiben hibabejelentésről van szó.

Ez a telefonszám a DIGI hálózatából díjmentesen hívható, más hálózatokból a helyi tarifáknak megfelelően alakul. Ha külföldről szeretnénk telefonálni, akkor a +36 1 707 0707-es számot hívhatjuk szolgáltatónkat.

A 1272-es DIGI tv ügyfélszolgálat telefonszám automata menürendszere rendkívül pontos útvonalat fest föl mindennemű ügyintézéshez. Tárcsázás előtt érdemes vetni egy pillantást a DIGI hivatalos weboldalán (www.digi.hu) található telefonos menütérképre, mert így sokkal könnyebben és gyorsabban igazodunk el a lehetőségek között. ha tudjuk mely gombok megnyomásával hová juthatunk el, akkor nem kell végigvárnunk a teljes felsorolást, azonnal a megfelelő gombokat megnyomva intézhetjük ügyeinket.

Természetesen itt is van csúcsidő, mikor a vonal leterheltsége magas, így sokszor előfordulhat, hogy az ügyintéző kapcsolásáig sokat kell várakoznunk.

Egy kis segítség a menühöz:

Először meg kell várnunk az automatikus tájékoztatás, majd kérhetjük az ügyintéző jelentkezésér, ezt követően az automatikus ügyintézéshez megadhatjuk a PIN kódunkat, mely nem más, mint a szerződésszám és egy egyéni, hatjegyű azonosító, végül az azonosítás következik a szerződésszámunk megadásával.

1-es gomb – Szolgáltatás előfizetőknek, ezen belül:

1.1. Műholdas előfizetés
1.2.Kábelen keresztül nyújtott televízió, internet, telefon szolgáltatások

2-es gomb – Tájékoztatás meglévő előfizetőknek, ezen belül:
2.1. Műholdas televízió
2.2. Kábeles szolgáltatás

3-as gomb – Angolnyelvű ügyfélszolgálat

4-es gomb – DIGI Film bemutatása, megrendelése

5-ös gomb – Ügyintéző kapcsolása

9-es gomb – Beazonosítás lehetősége

Egyéb DIGI elérhetőségek

A két DIGI tv ügyfélszolgálat telefonszám mellett elérhetjük a szolgáltatót faxon, ügyfélként a +36 1 707 6700-ás számon, partnerként pedig a +36 1 707 0009-es számra küldhetünk dokumentumot.
Természetesen a telefonos elérhetőségen kívül online elérhetőséget és személyes ügyfélszolgálatot is biztosít Magyarország egyik vezető távközlési szolgáltatója.

Ha elektronikus úton szeretnénk kapcsolatba lépni a Digivel, akkor ezt megtehetjük a „Kapcsolat” menüpont alatt az ÍRJON NEKÜNK online levelező szolgáltatás segítségével, ahol választhatunk a műholdas e-mail, a kábeles e-mail, a műholdas hibabejelentő és kébeles hibabejelentő közül.

Share Button