DPD telefonszám különböző ügyintézéshez

hirdetes
DPD telefonszám különböző ügyintézéshez
Kérjük értékelje az olvasottakat!

Ügyintézésünk típusától függően több DPD telefonszám közül kell választanunk. Az utánvéttel kapcsolatos ügyekben ugyanúgy külön számon várhatunk segítséget, ahogy külön telefonszámon érdeklődhetünk vám problémákkal kapcsolatban.

A 2003-ban alakult DPD Hungária Kft. először a Lagermax és a GeoPost közös vállalkozása volt, majd két év múlva, 2005-ben a GeoPost kizárólagos tulajdonába került. Az ügyfelek a tulajdonviszonyok változásából semmit sem vettek észre, a cég kényesen ügyelt szolgáltatás a mindenkori minőségére és az ügyfelek elégedettségére. A szállítócég, mely belföldi és nemzetközi csomagszállítást is vállal, az elérhetőségein sem változtatott, így a jól megszokott e-mail cím és DPD telefonszám él még ma is.

Melyik DPD telefonszám kell, ha…

Mint írtuk, a különböző ügyek intézésére, a különböző problémák megoldására, információkérésre különböző telefonszámokat kínál a DPD Hungária Kft. A privát ügyfeleket és a céges ügyfeleket is külön kezeli, valamint külön kapcsolatot tart fenn a különböző csomagpontokkal is.

Természetesen van központi DPD telefonszám, amely egy központi ügyfélszolgálatként működve segíti ügyfeleit. Ha nem tudjuk, hogy kérésünkkel, problémánkkal mely részleghez forduljunk, akkor érdemes ezt a központi számot hívni, mert itt biztosan eligazítást kapunk. A hívandó szám a +36 1 501 6200. Amennyiben inkább e-mailben kommunikálnánk, a [email protected] címre küldhetjük levelünket. faxot is küldhetünk, mégpedig a +36 1 501 6214-es számra.

Amennyiben pontosabbak és hatékonyabbak szeretnénk lenni, az ügyintézés meggyorsítása érdekében hívjuk inkább a kimondottan problémánk orvoslására fenntartott DPD telefonszám egyikét:

Ügyfélszolgálat : +36 1 501 6200 – Központi szám, autórendelés, csomagkeresés, csomag átirányítás, szolgáltatások
Pénzügy – számlázás: +36 1 501 6281 – Számlázás, bankszámlaszám változás, számlamásolat, kompenzációs kérés, elektronikus számla igénylés
Pénzügy-kintlévőségkezelés: +36 1 501 6282 – Lejárt számlázással kapcsolatos ügyintézés, egyenlegközlés
Pénzügy – utánvét: +36 1 501 6283 – Utánvétkezeléssel kapcsolatos ügyintézés, kifizetések

Amennyiben vámmal kapcsolatos kérdések merülnek fel, esetleg formanyomtatványokat igényelnénk vámügyintézéshez, hívjuk a központi ügyfélszolgálatot vagy írjunk e-mailt a [email protected] címre.

DPD telefonszám a futárhoz

Ha a futárral szeretnénk egyeztetni, akkor nem a fent említett telefonszámok egyikén tehetjük azt meg. Külön DPD telefonszám tartozik minden egyes futárhoz. Erről a kiszállításról szóló értesítőben találunk információt. A többi csomagküldő szolgálathoz hasonlóan a DPD is kínál e-mail és SMS értesítési lehetőséget, melyek közül az e-mail cím kitöltése kötelező. Amennyiben más időpontra szeretnénk kérni a csomag kiszállítását vagy máshol tartózkodunk a csomagszállítás napján és címet változtatnánk, az értesítőben megadott számon kell felvennünk a kapcsolatot futárunkkal.

Ha még nem kaptunk értesítőt a kiszállításról, de tudjuk, hogy csomagunk fog érkezni, a csomagszám megadásával intézhetjük a kiszállítási időpont vagy cím változtatását a központi ügyfélszolgálaton (+36 1 501 6200). Szintén itt tudhatjuk meg azt is, hogy rendelt vagy várt csomagunk épp hol tart, megérkezett-e a központi raktárba, át lett-e adva futárnak vagy még csak a feladónál várakozik.

Több szolgáltató és hasznosnak találja, ha egyetlen központi telefonszámot tart fenn, melyet hívva az ügyfelek egy automatikus menüből választhatnak és így navigálhatnak a megfelelő ügyintézőhöz. A DPD ezzel szemben inkább külön telefonszámokat tart fönn. Természetesen a sok DPD telefonszám mellett külön e-mail elérhetőségeket is találunk.

Share Button