Edigital telefonszám tudakozó – (06 1) 452 0090

hirdetes

Milyen ügyben és mikor hívhatjuk az Edigital telefonszámát, a (06 1) 452 0090-t? Az Edigital ügyfélszolgálatának van saját nyitvatartási ideje: a legtöbb hétköznapi napon 9:00 és 17:30 között hívható a telefonszám, hétfőn azonban hosszabb nyitva tartással működnek, 8:00-től egészen 20:00-ig kereshetjük őket a panaszainkkal. Hétvégén csak szombaton elérhetőek 9:00 és 14:00 között, vasárnap azonban zárva tart. Az ügyfélszolgálat munkatársai chat formájában is kereshetőek a weboldalon keresztül, erre minden hétköznap 9:00 és 17:00 óra között van lehetőség.

Természeten e-mail formájában is kereshetjük az Edigitalt. Erre a honlap keretein belül van lehetőség. Ha az “információ és ügyfélszolgálat” menüpont alatt nem kapjuk meg a választ a kérdésünkre, és telefonálni sem akarunk, akkor az “Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak” menüpont alatt tehetjük ezt meg. A cég munkatársai mindenképp felveszik velünk a kapcsolatot. Ha a rendelésünk aktuális állapota érdekel minket, akkor a személyes profilunkba való belépéssel tudhatjuk meg a szükséges információkat.

Hogy lehet panaszt bejelenteni az Edigital telefonszámán, a (06 1) 452 0090-n?

Panaszt kétféleképpen lehet tenni: szóban és írásban. Ezeknek is több módja van. Természetesen az Edigital szaküzleteiben is tehetünk panaszt a megvásárolt termékre vagy a szolgáltatás minőségére. A cég ezt azonnal kivizsgálja, és ha van rá mód, azonnal orvosolj a hatályos jogszabályok értelmében. Előfordulhat azonban, hogy erre nincs lehetőség. Ebben az esetben jegyzőkönyvet vesznek fel a panasz mibenlétéről, illetve a mi álláspontunkról ezzel kapcsolatban. Ebből a jegyzőkönyvből minden esetben kapunk egy másolati példányt.

A szóbeli panasztétel másik módja, a telefonos ügyintézés. A cég szaküzleteinek nincs ügyfélszolgálati telefonszáma, ebben az esetben a központi ügyfélszolgálati számot kell hívnunk. Mivel a problémák telefonon keresztül ritkán orvosolhatók, így az ügyfélszolgálat munkatársa a személyes panasztételhez hasonlóan jegyzőkönyvet fog felvenni, amit e-mail formájában fogunk megkapni, az elsődleges panaszkezelési válasszal együtt. Minden telefonos panasznál az ügyfél külön azonosítószámot kap, hogy könnyebben vissza lehessen keresni az ügyet.

Milyen ügyben kereshetjük az Edigital ügyfélszolgálatát?

A panaszkezelésen túl az ügyfélszolgálat számos esetben a segítségünkre lehet. Ha hiányosan vagy sérülten kapunk meg egy terméket, természetesen kereshetjük az Edigitalt telefonon. Azt viszont jó, ha tudjuk, hogy ilyen esetben pontosan mi a teendőnk. Mivel a cég biztosít úgynevezett OPEN BOX szolgáltatást, ezért első körben mindig a boltban vagy a futárnak tudjuk jelezni, ha valami nem stimmel. Futárral történő szállítás esetén persze mindenképp értesítsük az ügyfélszolgálatot az incidensről, hogy mielőbb orvosolni tudják.

Az OPEN BOX szolgáltatás azonban nem teszi lehetővé, hogy a terméket kipróbáljuk, működik-e. Mindössze az alkatrészek meglétét ellenőrizhetjük. Hibás működés esetén 3 napunk van jelezni, ilyenkor bátran forduljunk az ügyfélszolgálathoz. Olyan is megeshet, hogy véletlenül nem a mi csomagunkat hozza ki a futár, hanem valaki mást. Fontos, hogy ilyenkor ne vegyük át a csomagot, és minden esetben hívjuk a (06 1) 452 0090-s telefonszámot. Persze előfordulhat, hogy csak valamilyen észrevételünk van a céggel kapcsolatban, ebben az esetben is nyugodtan hívjuk az Edigital telefonszámát, a (06 1) 452 0090-t.

Share Button