Elmű telefonszám ügyintézéshez

hirdetes
Elmű telefonszám ügyintézéshez
Kérjük értékelje az olvasottakat!

A leggyakrabban hívott Elmű telefonszám a központi ügyfélszolgálat hívószáma. Automatikus menüvel kínálja a különböző ügyintézési lehetőségeket az általános információktól a számlázásig. nem emelt díjas telefonszám egyik sem, a különböző telefonszámokat hívhatjuk 06 20-as, 30-a vagy 70-es előtagokkal is.

Elmű telefonszám központi ügyfélszolgálat menüje

Ha mérőóra állást szeretnénk bejelenteni, akkor is az Elmű központi telefonszámát kell tárcsáznunk, mely a következő: 061/ 238 38 38 vagy pedig 06 46/535 535, mobiltelefonról és vezetékes telefonról is. Ezen a két telefonszámon kívül hívhatunk még két másikat, melyeknek különböző előtagokkal hívhatunk annak függvényében, hogy számunkra melyik a jutányosabb, tehát, hogy melyik telefonszolgáltatónál van előfizetésünk. A számok a következők:

0620/30/70 978 5611 – Ez a szám csak vezetékes telefonról hívható ingyenes zöld szám mérőállás bejelentése

0620/30/70 978 56 12
Amennyiben mérőállást diktálnánk mobilról, a 0620/30/70 938 38 38-as számot hívjuk napközben, hétköznapokon!

Rövid kicsengés után az automatikus menő jelentkezik, mely felkínálja a különböző ügyintézési lehetőségeket:

  • 2-es gomb: További információk. (Itt általános információkhoz juthatunk.)
  • 4-es gomb: Online regisztráció és E-számla. (Itt regisztrálhatunk vagy a regisztrációnkkal kapcsolatos problémákat intézhetjük, informálódhatunk. Ezen kívül E-számlát igényelhetünk.)
  • 5-ös gom: Számlázás. (Itt intézhetjük számlaügyeink egy részét önkiszolgáló ügyintézéssel olyan problémákkal kapcsolatban, melyekhez nem szükséges ügyfélszolgálati munkatárs.)
  • 8-as gomb: A fogyasztásmérő mérőállásának bejelentés. (Itt diktálhatjuk be az aktuális havi fogyasztást, amennyiben nem átalánydíjasak vagyunk.)

A legtöbbször választott menüpont a 8-as, mert a lakossági ügyfelek jelentős része havonta bejelenti mérőállását. Igaz, hogy ma már nagyon sokan inkább az online bejelentést választják, mely nem telefonhoz kötött, hanem az Elmű weboldalán tehető meg regisztráció és belépés után a megfelelő űrlap kitöltésével. A regisztráció egyszeri, megtehető telefonon keresztül is, de kizárólag a tulajdonos, a szerződéskötő regisztrálhat. Albérlőként szükségünk van a belépési információkra, amennyiben a főbérlő ránkbízta a diktálást.

Hibabejelentéshez külön Elmű telefonszám tartozik

Amennyiben nem számlánkat intéznénk, vagy mérőállást diktálnánk esetleg informálódnánk, hanem valamiféle hibát szeretnénk bejelenteni, akkor a fent említett telefonszámok helyett egy másiikat kell hívnunk. Erről az Elmű weboldalán tájékozódhatunk, ahol megtudhatjuk azt is, hogy milyen új applikációval rukkolt elő a szolgáltató annak érdekében, hogy a közvilágítás felmerülő problémáit minél gyorsabban oldhassa meg.

Amennyiben nem közvilágítással kapcsolatos hibabejelentést tennénk vagy mégis, de nem használjuk az említett applikációt, hívjuk a 06 80/ 38 39 40-es vagy pedig a 06 80/ 42 43 44-es telefonszámok egyikét!

A különböző Elmű ügyfélszolgálatoknak, irodáknak nincs külön telefonszáma, az információkhoz a szolgáltató weboldalán megadott számokon juthatunk. Ezek közül a hét minden napján, 0-24 órában hívható a hibabejelentő 06 80/38 39 40-es szám. Amennyiben nem Elmű, hanem ÉMÁSZ hibabejelentést tennénk, akkor lép érvénybe a fent említett másik szám: 06 80/ 42 43 44. Ezek helyi tarifával hívható kék számok.

Ha nem igazodunk ki a telefonszámok tengerében, felkereshetjük valamelyik ügyfélszolgálati irodát vagy tehetünk bejelentést, diktálhatjuk mérőóra állásunkat online is. Esetleg kérhetünk felvilágosítást e-mailben.

Share Button