Emag telefonszám a sikeres és gyors ügyintézéshez

hirdetes
Emag telefonszám a sikeres és gyors ügyintézéshez
Kérjük értékelje az olvasottakat!

Az Emag az egyszerűségre szavaz és vásárlóinak a kényelmét szem előtt tartva, egyetlen telefonszámot kínál bárminemű ügyintézésre. Ehhez kitűnő automata menü, nagylétszámú call center és szuper szervezettség társul, hogy minden hívást elfogadható időn belül megválaszoljanak. Természetesen vannak itt is fennakadások, csúcsidőszak, leterheltség, de hol nincs? Tehát egy Emag telefonszám áll rendelkezésre kérdés, kérés, panasz, reklamáció esetén és ezen belül kell elnavigálnuk a számunkra megfelelő menüpontig, ügyintézőig.

Emag telefonszám, elérhetőség

Az Emag 2013-ban indult, hatalmas kampányoknak, óriási kínálatának és működése különleges részleteinek köszönhetően pillanatok alatt óriássá nőtte ki magát. ma már el sem lehetne képzelni az online vásárlást Magyarországon az Emag nélkül. Rengeteg partnerrel rengeteg megrendelést bonyolít napi szinten, így nyilvánvaló és szükségszerű is, hogy folyamatosan égjenek a vonalak, melyeket a 06 1 885 5500-ás Emag telefonszám hívásával pendíthetünk meg.

Az Emag online piactér a hívásokat az említett telefonszámon egész héten fogadja, hétvégén is, csupán rövidített időintervallumban. Az online piactér telefonos ügyfélszolgálata hétfőtől péntekig reggel 8:00-tól este 20:00-ig áll rendelkezésünkre, ezzel szemben hétvégén csupán a reggel 9:00 és délután 17:00 közé eső időben intézkedhetünk telefonon keresztül.

Az Emag telefonszám milyen ügyek intézésére alkalmas?

Tulajdonképpen a 06 1 885 5500-ás Emag telefonszám minden velük kapcsolatos témában hívható. A kicsöngés után a más máshol is biztosan tapasztalt automata ügyfélszolgálati menü jelentkezik, mely a kötelező körök elmondása után ismerteti a menüpontkat. Telefonunk gombjainak megnyomásával választhatjuk ki, milyen ügyben keressük a szolgáltatót.

Hívásunkat rögzítik, minőségbiztosítási okokból, ahogy ezt szinte minden szolgáltató, hivatal, webáruház telefonos ügyfélszolgálatán elmondják nekünk. Ha a köröket lefutottuk, a következő menüpontokból választhatunk:

  • 1-es gomb – Általános információk, termékekkel kapcsolatos információk, szállítási és fizetési módok
  • 2-es gomb – Rendelés módosítása vagy törlése.
  • 3-as gomb – Már meglévő rendeléssel kapcsolatos szállítási információk és további ügyintézés
  • 4-es gomb – Szerviz információk, elállási joggal, termékvisszaküldéssel kapcsolatos információk

Mint említettük, az Emag kényesen ügyel a vásárlói elégedettségre, ám az ügyfélszolgálat náluk is leterhelt a csúcsidőszakokban. Néha alig vagy semennyit sem kell várnunk az ügyintéző kapcsolásáig, máskor, azonban, ha szerencsétlen időpontban telefonálunk, bizony unalmas perceket tölthetünk a várakozással.

A leginkább terhelt idő a reggeli és délelőtti órákban, valamint délután és koraeste tapasztalható. a statisztikák alapján a legtöbben reggel 8:00 és 11:00 között, délután pedig 16:00-tól 19:00-ig hívják az Emag online piactér számát.

Természetesen nem lehet mindig pontosan megmondani, mikor nem lesz várakozás, viszont a legjobb esélyekkel hétköznap délidőben indulunk, nagyjából délután 14.00-ig, de az esti órákban, 19:00-tól szintén csökken a befutó hívások száma.

Az Emag telefonszám nem sokat tehet a Marketplace ügyeiben

Az Emag a saját maga által forgalmazott termékekről, szállításról és szolgáltatásokról maximálisan információt nyújt a fent említett Emag telefonszámon, azonban a Marketplace részen árult termékek ügyében mindig az adott eladót kell felkeresni, mert csak ő tud információval szolgálni. A partnerek elérhetőségét is megtaláljuk az Emag hivatalos weboldalán, csupán le kell görgetnünk a lap legaljára és értelemszerűen a partnerek elérhetőségének listájára kattintani.

Share Button