Emag telefonszám – ügyfélszolgálat és egyebek

hirdetes
Emag telefonszám – ügyfélszolgálat és egyebek
Kérjük értékelje az olvasottakat!

Az egyik legnagyobb online kereskedő az egyszerűség mellett tette le a voksát, így egyetlen Emag telefonszám kínál megoldást mindent panaszra, kérdésre és kérésre. Az Emag egy hatalmas online webáruház, mely 2013-ban kezdte meg hazai működését és már a kezdetekben sem titkolta, hogy be szeretné kebelezni az össze hasonló működésű webshopot. Hatalmas növekedést észlelhettünk, ami még ma is tart, ám ennek ellenére még nem szakadt különböző ágakra, így egy telefonszámot kínál báminemű ügyintézésre. Ha kapcsolatba kívánunk lépni az Emag-gal, akkor a következő számon tehetjük ezt meg: 06 1/885 5500.

Az ügyfélszolgálat a hét minden napján elérhető. Hétfőtől péntekig 08:00-tól 20:00-ig hívható, szombaton és vasárnap 09:00-tól 17:00-ig állnak rendelkezésünkre az Emag ügyfélszolgálatos kollégái.

Emag ügyfélszolgálati telefonszámok

Milyen ügyben hívható az említett Emag telefonszám?

Lényegében minden felmerülő problémával ezt a számot hívhatjuk, az ügyfélszolgálatot egy automatikus menüből való választás után érjük el. Természetesen, ahogy sok más esetben is, itt is rögzítik a hívásunkat. A következő menüpontokból választhatunk a 06 1/885 5500-ás telefonszámot hívva:

  • 1-es gomb: Általános információk, termékekkel kapcsolatos információk, szállítási és fizetési módok.
  • 2-es gomb: Rendelés módosítása vagy törlése.
  • 3-as gomb: Már meglévő rendeléssel kapcsolatos szállítási információk és további ügyintézés.
  • 4-es gomb: Szerviz információk, elállási joggal, termékvisszaküldéssel kapcsolatos információk.

Ezeken a menükön belül minden ügyintézés megoldható, nincs szükség egyéb telefonszámok hívására. Hatalmas a leterheltség, így az ügyintéző jelentkezéséig sokszor hosszasan kell várakozni, azonban ez nincs mindig így. A csúcsidőszakok a 08:00-tól 11:00-ig tartó délelőtti időszak, valamint a munkaidők végeztéhez köthető 16:00 és 19:00 közti időintervallum.

Panasz esetén is a szóban forgó központi telefonszámot hívhatjuk. Az Emag a saját weboldalán azt javasolja, hogy amennyiben a következő problémáink adódtak, mielőtt vegyük fel a kapcsolatot velük:

  • Hiányosan vagy hibásan szállították ki a tőlük megrendelt terméket.
  • Késve kaptuk kézhez a megrendelésünket.
  • Sérült csomagolású terméket kaptunk, vagy az átvételtől számított 24 órán belül észleltük, hogy a termék hibás vagy esetleg sérült.
  • Túl hosszúra nyúlik a szervízelési idő.
  • Nem érkezik meg a rég megrendelt termék.

Az Emag saját maga által forgalmazott termékeiről minden további nélkül kapunk információt és hiánytalan ügyintézési lehetőséget, azonban az Emag Marketplace esetén nem Emag telefonszám az, amit hívnunk kell.

Az Emag telefonszám nem alkalmas Marketplace-szel kapcsolatos ügyintézésre

Ha az Emag Marketplace-ről vásároltunk terméket, akkor a központi Emag telefonszám nem a nekünk való ügyintézési útvonal. Az Emag Marketplace ügyfelei saját elérhetőséggel rendelkeznek, melyeknek a listáját az Emag weboldalán, az infó/ kapcsolat aloldalon találjuk. A partnerek elérhetőségének listájához az oldal aljára kell gördítenünk.

Nagyon sokan kedveli azt a megoldás, hogy nem külön telefonszámokon érik el a kívánt ügyintézőt, hanem egy központi szám hívásával eljuthatnak a megfelelő menüponthoz, ügyfélszolgálatos kollégához és gondjukkal első körben is foglalkozni tudnak. A várakozást senki sem szereti, az Emag éppen ezért folyamatosan bővíti kollégáinak számát, hogy lépést tudjon tartani az egyre növekedő igényekkel és terheléssel.

Ha nem szeretünk sokáig várakozni, telefonáljunk csúcsidőnk kívül, amennyiben megtehetjük. A legkevésbé terhelt órák általában a hétköznap déli időszakba esnek.

Share Button