Ez a UPC Direct telefonszám segít, ha gondunk adódott a szolgáltatással

hirdetes
Ez a UPC Direct telefonszám segít, ha gondunk adódott a szolgáltatással
Kérjük értékelje az olvasottakat!

Késő estig hívható UPC Direct telefonszám segít, ha gondunk adódott a megvásárolt szolgáltatással, de a telefonos elérhetőségen kívül számos más módon jelezhetjük problémánkat, vagy kérhetünk felvilágosítást a UPC-től.

Természetesen a probléma jellege és sürgőssége választ kapcsolatfelvételi módot, hiszen amennyiben SOS segítségre van szükségünk, az elektronikus megoldás – akár chat fal, akár e-mail címre küldött levél – nem annyira gyors, pláne a postai út, melyet már aligha használna bárki is, a hatóságokon vagy a szolgáltatókon kívül. Egy gyors kérdés, érthetetlen meghibásodás, fennakadás esetén azonnal az UPC Direct telefonszám az, amihez mindenki nyúl.

Mely UPC Direct telefonszám hívható ügyfelek számára gond esetén?

A 2015-ben megváltozott UPC Direkt telefonszám jelenleg a 1214-es gyorshívószám. Ezt belföldről, bármilyen hálózatból hívhatjuk, de külföldön tartózkodva sem kell várnunk hazajövetelünkig. Az UPC Direct külföldről is elérhető telefonon keresztül, mégpedig a +36-1/688-1048-as hívószámról.

AZ UPC Direct telefonszáma hétfőtől péntekig 8:00-tól egészen 22:00-ig hívható, míg a hétvégéken, tehát szombaton és vasárnap az ügyfélszolgálat rövidebb időintervallumban, de még így is lényegében egész nap, 10:00-tól 20:00-ig áll rendelkezésünkre. Amennyiben számlázással kapcsolatos problémánk adódott, vagy kérdésünk merült fel, a szolgáltatót hétköznapokon 8:00-tól 20:00-ig érhetjük el.

Az UPC a saját hálózatán belül ingyenesen hívható, más hálózatokból sem emelt díjas a hívás, hanem az általános tarifák szerint alakul.

Az UPC Direct egyéb elérhetőségei

Amennyiben nem szeretnénk, vagy aktuálisan nem áll módunkban az UPC Direct telefonszámon való felkeresés, választhatunk számos egyéb kapcsolatfelvételi mód közül. Például a szolgáltató weboldalán, egy űrlap kitöltésével. A weboldal ígérete szerint, a kitöltés és elküldés után az UPC munkatársai közül valaki kapcsolatba lép majd velünk, így lényegében jelezhetjük, hogy valamilyen problémánk adódott és ők fognak keresni minket a megoldással.

Az űrlap kitöltésénél megadhatjuk, hogy e-mailben, postai úton vagy telefonon szeretnénk fogadni az UPC kollégájának válaszát, valamint fájlok csatolására is lehetőségünk nyílik, így csökkentve az ügyintézés hosszát. Rendkívül előnyös és rugalmas megoldást kínál ez az út.

Szintén hasznos, gyors és előnyös a Skype hívás, melyet az ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 8:00-tól 22:00-ig, szombaton és vasárnap pedig 10:00-től 22:00-ig fogad.

Az UPC természetesen személyesen is felkereshető. Magyarország számos településén működtet személyes ügyfélszolgálatot, Budapest területén többet is. Az ügyfélszolgálati irodák címéről az UPC hivatalos weboldalán tájékozódhatunk.

Sokszor lehet szükségünk arra, hogy bizonyos iratokat eljuttassunk a szolgáltatóhoz. Egyes esetekben nem fogadják el a lefényképezett vagy bescennelt formát, vagy épp nekünk lehet egyszerűbb faxon átküldeni, amire szükség van. A fax már régi találmány és talán a legtöbbek rá sem gondolnak, ha kommunikációról van szó, azonban néhány esetben még szükség lehet rá, megkönnyítheti dolgunkat.

Amennyiben az UPC Direct számára szeretnénk kézzel fogható formában, de nem postai úton vagy személyesen közbejárva dokumentumot küldeni, akkor ezt a fax számukra tehetjük meg. A küldendő dokumentum típusa alapján két telefonszám közül választhatunk. A befizetési igazolásokat a 06-1-688-1028-as fax számon fogadják, míg az egyéb ügyekben küldött dokumentumokat a 06-0-688-1025-ös számra várják.

Share Button