Groupama telefonszám ügyintézési célra

hirdetes
Groupama telefonszám ügyintézési célra
Kérjük értékelje az olvasottakat!

Az ügyintézés megkönnyítése érdekében egyetlen Groupama telefonszám áll a biztosító már meglévő és leendő ügyfeleinek szolgálatára. A Groupama biztosító könnyű ügyintézést ígér akár telefonon, akár online és az ügymenet gördülékenysége érdekében hivatalos honlapján széleskörű, részletekbe menő és pontos tájékoztatást ad az ügyintézéshez kapcsolódó minden témában.

Még az automata menühöz is kapunk térképet, így a Groupama telefonszám hívása után gyorsan odanavigálhatunk a számunkra megfelelő menüponthoz és nem kell végigvárnunk, míg a felvétel a minket érintő részhez ér.

Groupama telefonszám, elérhetőség

Groupama telefonszám és menürendszere

A Groupama biztosító ügyfélszolgálata, azaz a TeleCenter a +36 1 467 3500-ás telefonszámon érhető el. Amennyiben faxolni kívánunk, úgy használjuk a +36 1 361 0091 -es számot. A TeleCenter csak nyitvatartási időben érhető el telefonon, mely a következő:

Hétfő: 8:00 – 18:00
Kedd: 8:00 – 18:00
Szerda: 8:00 – 20:00
Csütörtök: 8:00 – 18:00
Péntek: 8:00 – 17:00

Nyitvatartási időn kívül hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteket csupán néhány menüpont aktív.

A Groupama Biztosító menürendszere rendkívül szerteágazó, hiszen nagyon sok különböző témában kereshetjük őket. A főmenük a következők:

  • 0-ás gomb – Automata ügyintézés és PIN kóddal kapcsolatos ügyintézés
    (Ezen belül 5 menüpont található.)
  • 1-es gomb – Kárbejelentés és kárügyintézés
    (Ezen a menüponton belül 7 almenüt találunk, melyek közül öt ismételten almenükre bomlik, ahol szintén találkozhatunk két esetben újabb bontással.)
  • 2-es gomb – Meglévő biztosítással kapcsolatos ügyintézés
    (Itt 8 almenü segít minket a minél pontosabb, gyorsabb és célirányos ügyintézésben.)
  • 3-as gomb – Biztosításkötés
    (Ezen belül 4 almenüt találunk.)
  • 4-es gomb – Tájékoztatás aktuális értékesítési akcióinkról
    (Nincs almenü.)
  • 6-os gomb – Elérhetőségeink és általános információ társaságunkról
    (Nincs almenü.)
  • 8-as gomb – Adatkezelési tájékoztató
    (Nincs almenü.)

Jól látható, hogy a szerteágazó automata menüsor miatt érdemes előre felkészülni és tájékozódni a Groupama biztosító weboldalán, így biztos, hogy elsőre is a megfelelő automata menübe vagy a megfelelő ügyintézőhöz jutunk. Az ügyintézés meggyorsítás és gördülékenysége érdekében érdemes igénybevenni az automata azonosítás. Ehhez az azonosításhoz szükségünk van a PIN kódunkra és ügyfélazonosítónkra vagy pedig a szerződésszámunkra, ügyszámunkra. Ezeket érdemes előkészíteni még a Groupama telefonszám hívása előtt. Erre a hivatalos weboldalukon külön felhívják a figyelmet.

A Groupama telefonszám mellett online elérhetőséget is kínál

A Groupama Biztosító viszonylag hamar elindította az „Írjon nekünk” online ügyintézési szolgáltatást, így gyorsítva meg az elektronikus úton történő ügyintézést. A későbbiekben, 2012 június 12-től ez az online ügyintézési út vált a kizárólagossá és a biztostó csakis az „Írjon nekünk” menüpontos fogadta az ügyfelek elektronikus leveleit. Jelenleg is így jutunk el online a biztosító munkatársaihoz.

Az „Írjon nekünk” menüpont alatt a következő témákban állnak a már meglévő vagy leendő ügyfeleik rendelkezésére:

  • Tájékoztatáskérés
  • Ajánlatkérés
  • Kárbejelentés
  • Változásbejelentés
  • Díjigazolás igénylés
  • Nemzetközi zöldkártya igénylés
  • Online kötvény kérés

Természetes személyesen is felkereshetjük a Groupama Biztosító ügyfélszolgálatait, melyek szerte az országban megtalálhatóak, minden jelentős, központi szerepet betöltő helységben. A helyi ügyfélszolgálatok pontos címéről és nyitvatartási idejéről a biztosító hivatalos weboldalán www.groupama.hu, azon belül a /Ügyfélszolgálat/Elérhetőségek aloldalon tájékozódhatunk.

Share Button