IKEA telefonszám tudakozó – +36-1-460-31-60

hirdetes

Az IKEA telefonszáma, a +36-1-460-31-60 a CODIV-19 vírus miatti bezárás alatt is elérhető. Sőt, igazán csak most értékelődik fel az ügyfélszolgálat telefonszáma, hiszen az online felület mellett csak a telefonos kapcsolattartásra van most lehetőség. A telefonszám a kormány által megszabott szabályok szerint a szokásostól eltérően rövidebb nyitva tartással működik, hétfőtől vasárnapig 9:00 – 18:00 között hívható. Azzal számoljunk, hogy ha telefonálunk, a szokásosnál jóval többet kell majd várnunk, hiszen az IKEA jelenleg zárva tart, és a panaszkezelés lényegében csak így lehetséges.

Az IKEA online rendelési felülete üzemel, tehát vásárolni az áruházak bezárása ellenére tudunk. Természetesen ezt telefonon nem tudjuk megtenni, csak az online áruházban. A kiszállítás ebben az esetben is kicsit tovább tarthat a megszokottnál, mint a telefonos ügyintézés esetében is tapasztalható. Az is előfordulhat, hogy az online rendelést egy időre felfüggeszti a cég a megnövekedett rendelések miatt. Erről, és minden egyéb ezzel kapcsolatos információról a honlapon tudunk tájékozódni, ilyesmivel ne keressük az ügyfélszolgálatot.

Mit lehet most az IKEA telefonszámán, a +36-1-460-31-60-n elintézni?

Amennyiben panasszal, reklamációval vagy éppen zajló ügylettel keresnénk az áruházat, az IKEA ügyfélszolgálati telefonszámán ezt nyugodtan megtehetjük. Jól gondoljuk meg, hogy a panasz, amivel élni szeretnénk mennyire sürgős. Ha nem annyira fontos, és tud várni az áruházak újra nyitásáig, akkor érdemes kivárnunk egy alkalmasabb időpontot. Persze előfordulhatnak olyan esetek, amik nem tűrnek halasztást. Az ilyen esetekben természetesen van lehetőség a gond orvoslására, akár telefonon is. Az ügyintézők megkeresik a számunkra legmegfelelőbb megoldást.

Az ügymenetet akár online módon is intézhetjük. Az IKEA a gyorsabb ügyintézés érdekében az online felületen egy kérdőívet hozott létre, ami segítségével reklamálhatunk vagy felvehetjük a céggel a kapcsolatot. A panaszt minden esetben rögzítik, és a helyzethez képest a lehető leggyorsabban fognak segítséget nyújtani számunkra. A termékek fizikai vizsgálatát is itt tudjuk igényelni, azonban ezt a szolgáltatás csak az IKEA áruházak újranyitása után fogjak biztosítani nekünk. Az igényt mindenesetre már most jelezhetjük.

Milyen szolgáltatásokat nem lehet igénybe venni?

Az áruházi vásárlás teljes mértékben szünetel, hiszen az IKEA üzletei zárva tartanak. A vásárlás természetesen megoldható az online felületen, de számoljunk egy lassabb szállítási idővel. Szóval, ha mindenképpen most szeretnénk berendezni az otthonunkat, nem kell erről lemondanunk. Az összeszerelési és beüzemelési szolgáltatásokat azonban felfüggesztette az IKEA, ilyet most nem tudunk igényelni. Abban az esetben, ha már megrendeltük ezen szolgáltatások valamelyikét, a cég munkatársai mindenképp keresni fognak minket, hogy tájékoztassanak a lehetőségeinkről.

A Kattints és Vedd át szolgáltatás viszont módosított nyitvatartási idővel, de működik. A kiválasztott áruházban 9:00 és 15:00 óra között lehet átvenni a kiválasztott termékeket. Előtte mindenképp érdemes az adott áruházról érdeklődni, hiszen az átvétel módja üzletenként változik. A Soroksáron és Budaörsön kihelyezett Csomagpontok elérhetőek minden nap, 0-24 órában, tehát itt is át tudjunk venni a csomagjainkat. A garanciaérvényesítéssel is várni kell az áruházak újbóli kinyitásáig, az éppen lejáró garanciákat a cég természetesen meghosszabbítja. Ha olyan kérdés merül fel bennünk, amire a weboldalon nem találunk választ, az IKEA telefonszámát, a +36-1-460-31-60-t bátran hívhatjuk.

Share Button