Kié ez a telefonszám? – A tudakozók még ma is hasznosak

hirdetes
Kié ez a telefonszám? – A tudakozók még ma is hasznosak
Kérjük értékelje az olvasottakat!

Még a mai napig is sokszor előfordul, hogy nem fogadott hívásaink listáján ismeretlen számot találunk és nem tudjuk, hogy kié ez a telefonszám. Ilyen esetekben egyrészt visszahívhatjuk az illetőt, ám sokszor hallani elég kellemetlen dolgokat, így nem mindig ennek kell az első lépésnek lennie. A szokványos kezdetű számoknál kicsi az esélye annak, hogy problémánk adódhat a kapcsolatfelvételből, ám furcsa, szokatlan számkombinációkat inkább ne hívjunk vissza vagy ne is vegyük fel, ha minket keresnek.

Honnan tudom meg, hogy kié ez a telefonszám?

A legjobb megoldás ismeretlen telefonszámok beazonosítására a tudakozó. Akár az adott szolgáltató saját, online tudakozója, akár egy általános tudakozó is megteszi. Sajnos nem mindenki tette publikussá az adatait, így még a saját szolgáltatója sem adhatja ki harmadik félnek az összes ügyfelét. Lehet, hogy nem fogjuk megtudni, kihez tartozik az adott szám. Az is előfordul, hogy számhordozás miatt több szolgáltatónál is keresgélnünk kell, de akadnak olyan tudakozók, melyek minden szolgáltatóra, külföldi és belföldi ügyfelekre is adnak információt, amennyiben az adott ügyfél nem kért titkosítást.

Ha nem tudjuk, kié ez a telefonszám, az internet népe is segíthet

A különböző kétes telefonszámokról nagyon sok internetes oldalon kaphatunk felvilágosítást. Az internet egyik előnyét és egyik hátrányát ugyanaz adja, mégpedig a tény, hogy nem lehet büntetlenül, titokban tevékenykedni. A különböző fórumok, hírportálok, blogok, videómegosztó oldalak és közösségi oldalak kiváló platformot jelentenek a véleménynyilvánításra és bosszúságunk okának, okozójának megnevezésére. Nyilvánvalóan, ha egy közlékenyebb felhasználót hív fel egy kétes szándékú egyén, akkor a telefonszám, melyről a zaklatás vagy egyéb rosszindulatú cselekedet indult, szinte azonnal kikerülhet az internetre. Nagyon sok hír, vélemény, információ futótűzként terjed, melynek szintén vannak hatalmas pozitívumai, de nyilván negatívumai is. Az, hogy egy zaklatónak vagy az egyenlegünket lehúzónak a telefonszáma nyilvánosságra kerül, egyértelműen pozitívum.

A különböző fórumokban található bejegyzések sokszor igen részletesen bemutatják, hogy az adott telefonszámról ki és miért kereste a fórumtagot. Ez nagy segítség ahhoz, hogy tudjuk, ha minket is ugyanaz a telefonszám keresne fel, fel se vegyék. A fórumok nagy előnye még, hogy a sorstársaknak lehetőséget nyújt problémáik megvitatására, jelen esetben pedig a „Kié ez a telefonszám?” problémakör körbejárására és arra, hogy minél többen jelezhessék, ha nekik is volt élményük a szóban forgó számmal.

A Gyakori kérdések weboldalán is tömkelegével találkozhatunk a kié ez a telefonszám jellegű kérdésekkel. ma nagyon élénken működik a call center. A tömegével indított hideg hívásoknak mi is áldozatául eshetünk és jobbára olyan szolgáltatásokat, termékeket szeretnének ránk erőltetni telefonon, amire egyáltalán nem vágyunk. ilyen telefonszámokról is bőven esik szó a fórumok, kérdések weboldalain és a közösségi médiában. Ha ilyesmit tapasztalunk, nyugodtan osszuk meg másokkal a zaklató call center telefonszámot és tiltsuk le, amennyiben nem értene a szép szóból.

A telefonszámok letiltása nem minden esetben oldja meg a helyzetet, hiszen újabb és újabb adatbázisba kerülhet be telefonszámunk, ahonnan akár ugyanazon cég egy másik alkalmazottja keres fel minket. Arra azonban ügyeljünk, azokat a telefonszámokat semmiképpen ne tiltsuk, amelyek olyan szolgáltatóhoz tartoznak, akivel mi is szerződésben állunk, hiszen esetleg fontos információval keresnek meg minket.

Share Button