OTP számlaegyenleg telefonszám tudakozó – 06309400700

hirdetes

Az OTP számlaegyenleg telefonszáma főként egy SMS szolgáltatás, ami a bankkártyás fizetésink vagy utalásaink után értesít minket a pénzfogalomról, valamint a számlánk jelenlegi egyenlegéről. Ezt a szolgáltatást a bankszámlánk nyitásakor, de utólag is kérhetjük. Ez azért is lehet hasznos, mert ha egy tranzakció nem sikerül, ezt rögtön tudni fogjuk, nem kell megvárnunk, amíg a netbankunkon keresztül leellenőrizzük vagy megkapjuk a számlaértesítő levelet. Ugyanakkor, ha gyakori a pénzmozgás a számlánkon, ez elég magas költséggel járhat.

Ezek a számlaértesítő üzenetek pénzdíjasak, és darabszám után kapunk elszámolást róla minden hónap végén. Külön kérhetünk SMS értesítés a bejövő, és külön a kimenő pénzforgalomról. Eldönthetjük, hogy csak az egyikről, vagy akár mindkettőről is értesítsen minket az OTP. Ha nem szeretnénk élni ezzel a lehetőséggel, vagy túl magasnak tartjuk a havi összegeket ezzel kapcsolatban, le is mondhatjuk az SMS értesítéseket, az egyenlegünket pedig a netbankon keresztül naponta akár többször is ellenőrizhetjük.

Előfordulhat, hogy hívást is kapunk OTP számlaegyenleg telefonszámáról, a 06309400700-ről?

Az OTP számlaegyenleg telefonszámáról főként SMS-t fogunk kapni. Megtörténhet olyan eset is, hogy hívás jön erről a számról, de ebben az esetben biztosak lehetünk benne, hogy az OTP Bank munkatársa keres minket. A szám bizonyíthatóan az OTP tulajdonában van, nem adathalász vagy csaló. Ha azonban kétségeink vannak a hívás hitelességében, hívjuk az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálatát, vagy keressük fel személyesen a hozzánk legközelebb eső bankfiókot.

A legegyszerűbb megoldás telefonos érdeklődés, mivel így hamar meggyőződhetünk a hívás hitelességéről, és egyúttal az okára is rákérdezhetünk. Ha fontos ügyben kerestek minket az ügy mibenlététől függően akár telefonon is intézkedhetünk. De ez egy csak ritkán fog megtörténni, hiszen ez a szám az egyenleglekérdezés szolgáltatáshoz tartozik, az OTP Bank is nagyrészt erre használja. Az ügyfelekkel történő kapcsolattartás, illetve a központi ügyfélszolgálat egy másik számon történik, az a 3 666 666, amit a +36-os előhívószámmal, és a mobilszolgáltatásunkhoz tartozó előhívószámmal tudunk tárcsázni.

Milyen hibák fordulhatnak elő a számlaegyenlegről érkező üzenettel kapcsolatban?

Előfordulhatnak olyan esetek, amikor olyankor is küld a rendszer üzenetet, amikor nem is számítunk rá, például, amikor nem is használtuk a kártyánkat, vagy használtuk, de az értesítő SMS-t kétszer-háromszor is megkapjuk. Amiatt nem kell aggódnunk, hogy a pénzt duplán vették le a számlánkról, vagy ha meggyőződtünk, hogy nem lopták el a bankkártyánkat, az SMS-ben szereplő összeg mégis eltűnt róla. Ezek a rendszer hibái ugyan, de pénzforgalommal nem járnak.

Az ilyen SMS-ek bosszantóak lehetnek, vagy aggódásra adhatnak okot. A biztonság kedvéért ilyenkor ellenőrizzük, hogy a bankkártya a helyén van-e, illetve a netbankon keresztül is ellenőrizhetjük az egyenlegünket. Aki nem használnak netbankot, ők az OTP weboldalán találhatnak egyenleglekérdezési lehetőséget, amit a bankkártyánkon szereplő számokkal bátran megtehetünk. Nagyon szélsőséges vagy gyakran ismétlődő hibák esetén érdemes az OTP-t értesíteni, amit az OPT központi telefonszámán tehetünk meg.

Share Button