OTP telefonszám – Melyiket hívjam?

hirdetes
OTP telefonszám – Melyiket hívjam?
Kérjük értékelje az olvasottakat!

Az OTP Bank ügyfeleinek több OTP telefonszám is a rendelkezésükre áll. Azonban nem mindegy melyiket és hogy mikor hívják. A központi szám közvetlenül kapcsol ügyintézőhöz, míg két másik telefonszámon automata menüs ügyfélszolgálat áll rendelkezésükre.

Központi OTP telefonszám

Az OTP Központi Információs Vonal, a 061/ 3-666-388 vagy saját hálózatból 06 30/ 20/ 70/ 3-666-388 banki munkanapokon reggel 8:00-tól este 20:00-ig várja a hívásokat általános ügyintézés, panasztétel, észrevételek ügyében. Ezen a telefonszámon nem a már jól megszokott automata menüt érhetik el az ügyfelek, hanem azonnal közvetlenül kapcsolják őket egy ügyintézőhöz. Ez sok esetben nagyon hosszadalmas folyamat, néha rengeteget kell várni.

Érdemes tudakozódni az ügyben, hogy melyek a csúcsidőszakok és mikor telefonálnak a legkevesebben, így minimalizálni az esetleges várakozási időt. Ez az OTP telefonszám rendszerint túlterhelt, hiszen egy központi számról van szó.

A központi OTP telefonszámot kell hívnia annak is, aki még nem a bank ügyfele, de szeretne megismerkedni a bank előnyeivel, lehetőségeivel. Általános információkat kaphatunk, valamint felvilágosítást azzal kapcsolatban, hogy milyen hitel lehetőségeket kínál a bank számlanyitás után. Számlát nyitni telefonon keresztül és egyelőre még online sem lehetséges, ahhoz személyesen kell befáradni egy OPT bankfiókba.

Azonban a számlanyitást követően már a legtöbb, sőt, szinte minden banki ügyünket elintézhetjük online vagy telefonon, amennyiben kérjük ezeket a szolgáltatásokat.

Minden nap 0-24 óráig hívható OTP telefonszám

Az OTP két telefonszámon érhető el 0-tól 24 óráig. Ezeket a számokat bári hívhatja, ám egyes menüpontoknál az ügyintézéshez szükség van egyedi azonosítóra vagy az OTP által kibocsátott bankkártya 16 számjegyből álló egyedi azonosítójára.

OTP Bankkártya HelpDesk szolgáltatás – 06 1/ 30/20/70 3-666-000

Ezen a számon az OTP bankkártyákkal kapcsolatos ügyintézés érhető el. A legfontosabb és legáltalánosabb probléma az elveszett, ellopott hitelkártyák letiltása, amely ezen a számon nonstop lehetséges. A bankkártyákkal kapcsolatos információkérés, elfelejtett PIN kód és hasonló problémák esetén is információkhoz juthatunk, azonban egyes bankkártya-ügyintézésekért a központi telefonszámot kell hívni. Információt, eligazítást minden telefonszámon kaphatunk.

OTPdirekt szerződéssel a bankkal kapcsolatos észrevételek ügyében – 06 1/30/20/70 3-666-666

Amennyiben észrevételeink vanna az OTP Bank szolgáltatásaival, működésével, az online felület vagy a telefonos ügyfélszolgálat milyenségével kapcsolatban és rendelkezünk OTPdirect szerződéssel, akkor hívjuk a fentebb említett telefonszámot.

A 06 1/30/20/70 3-666-666-os telefonszámot hívva informálódhatunk aktuális számlaegyenlegünkről, hitelkártya egyenlegünkről, átutalásainkról. Szintén ezen a telefonszámon aktiválhatjuk kártyánkat, megváltoztathatjuk a titkos TeleKódot. Ha bankkártyánkhoz beállított napi limitünk aktuális maradványára vagyunk kíváncsiak, szintén ezt az OTP telefonszámot kell felhívnunk és az automata menüből ki kell választanunk a megfelelő menüpontokat.

Amennyiben elveszett bankkártyánkat szeretnénk letiltatni, az OTP HelpDesk telefonszámán kívül ezt a számot hívhatjuk.

A telefonos ügyintézőt ezen a számon a 4-es menüponttal érhetjük el. Az ügyintéző segítségével átutalásokat indíthatunk telefonon keresztül, feltölthetjük mobil számlánkat, autópálya-matricát vásárolhatunk vagy választhatunk megtakarítási formát.

Share Button