Telefonszám hordozás Telenor

hirdetes
Telefonszám hordozás Telenor
Kérjük értékelje az olvasottakat!

A Telenor mobil és internetszolgáltató számos előnyös ajánlata közül, megismerhetünk egyet, azaz, hogy úgy csatlakozhatunk a Telenorhoz, hogy teljes régi megszokott telefonszámunkat megtarthatjuk.

A SZÁMHORDOZÁSRÓL RÖVIDEN

A számhordozás folyamatát gyorsan és könnyedén elintézhetjük, akár két nap alatt is, ráadásul minden költség nélkül. A szolgáltatás ez alatt az időszak alatt is zavartalanul működik majd, mindössze a számátadási időablakban szünetelhet részben vagy egészben. A számhordozás lehetőségének köszönhetően válthatunk úgy szolgáltatót, hogy nem kell számot váltanunk, megőrizhetjük a régit a 06 30 vagy 06 70 előhívóval együtt.

IGÉNYLÉSÉNEK FOLYAMATA

Ezen szolgáltatás igényléséhez nem kell mást tennünk, csupán személyesen valamelyik Telenor üzletben, vagy bármelyik készülék oldalán visszahívást kérni, avagy a weboldalon található visszahívást igénylő gombra kattintani, így a telefonhívás nekünk nem kerül pénzbe. Ezt követően választhatunk a mobilkínálatból, majd tarifacsomagot az ajánlatok közül. A szolgáltató egyik kollégája felhív minket a kért időpontban, majd segítségével kitölthetjük a számhordozási nyilatkozatot és megköthetjük az előfizetési szerződést. Végül postán kapjuk meg az új telefonunkat és a szerződés másolatát, néhány nappal később pedig megtörténik a számhordozás is.

JOGOSULTSÁG

Figyelembe kell azonban vennünk, hogy számhordozási eljárás lefolytatására csak Telenor előfizető jogosult, hiszen feltétele a sikeres ügyfélazonosítás. Az ehhez szükséges dokumentumokat a weboldalon feltüntetett linken találhatjuk.

FOLYAMATA

Az előfizető azonosítása után, a hordozással kapcsolatban a szolgáltató jár el az ügyfél nevében. A folyamatban az ügyfél és a Telenor szerződést köt egy ideiglenes 20-as hívószámra, amelyet majd automatikusan lecserélnek a hordozott számra.

A számátadási folyamat egy előre meghatározott időszakban lezajló négy óra hosszúságú procedúra, amelyben az átadó szolgáltatóval kötött előfizetői szerződés alapján nyújtott szolgáltatás az átadó szolgáltatónál megszűnik, és az átvevő szolgáltatóval megkötött új előfizetői szerződés alapján az átvevő szolgáltatónál megkezdődik. Ez a folyamat hétköznaponként 20:00-24:00-es időtartományban zajlik, hétvégi időpont nem választható. Sikeres hordozás vagy elutasítás esetén, illetve a számátadás előtt is SMS értesítést kapunk.

IGÉNYLÉS TÖRLÉSE

Az ügyfél a számhordozási igényének törlését kizárólag az átvevő szolgáltatónál kérheti, az számátírási folyamatot megelőző 2. munkanap 16 óráig. Ezáltal amennyiben a megrendelő a legkorábbi (2 munkanap) időpontot választotta, kizárólag a szerződéskötés napján, délután 16 óráig kérheti a hordozási igény törlését.

KIZÁRÓ TÉNYEZŐK

Természetesen nem minden esetben történhet meg a számátírás, előfordulnak kizáró tényezők, melynek következtében ezt nem tudja a szolgáltató végrehajtani. Ilyen körülmények, ha az előfizető nem beazonosítható a szerződésen szereplő adatok alapján, illetve ha az előfizetőnek az átadó szolgáltatóval szemben több, mint 30 napja lejárt számlatartozása van.

KÖLTSÉGEI

Fontos szempont, hogy a szerződés megkötésével milyen költségek merülhetnek fel, mennyibe is kerül tulajdonképpen egy ilyen folyamat? Készülék nélküli számlás előfizetés esetén meg kell fizetni szerződéskötéskor az első havidíjat, valamint készülékes számlás előfizetés esetén is költségként tüntethetjük fel a szerződéskötéskor a készülék árat és az első havidíjat.

Ha felkeltette érdeklődését a szolgáltatás keresse fel valamelyik lakhelyéhez közeli Telenor üzletet, vagy igényeljen online visszahívást.

Share Button