Uniqa telefonszám tudakozó – (06 1) 544 5555

hirdetes

Sokakban felmerül a kérdés, hogy működik-e az Uniqa telefonszáma, a (06 1) 544 5555, a koronavírus miatt hozott korlátozó kormányrendeletek miatt. Az Uniqa, a többi biztosítóhoz hasonlóan a személy konzultációkat a járvány idejére felfüggeszt, azonban a Központi telefonos ügyfélszolgálat, valamint az Internet Center kisebb módosításokkal, de működik továbbra is. Bármilyen ügyben is keressük most a biztosítót személyesen semmit sem fokunk tudni elintézni. Szerencsére nem is kell, hiszen az Uniqa az összes létező ügymenetre és panaszra tud a személyes jelenlétünk nélkül is intézkedni.

Ha új biztosítást szeretnénk kötni, azt is megtehetjük. Az Uniqa honlapján mind a magánszemélyek, mind az üzleti partnerek köthetnek új biztosítás, amennyiben erre van szükség. A Biztosításkötés online fül lenyitásával dönthetünk, hogy lakásbiztosítást vagy balesetbiztosítást akarunk-e kötni, az üzleti ügyfelek emellett még a Casco biztosítást is választhatják. Az utasbiztosítást az Uniqa a koronavírus járványra való tekintettel felfüggesztette, így ilyen típusú biztosítást nem köthetünk.

Mit lehet még online elintézni?

A biztosítás megkötésén túl a kárbejelentést is intézhetjük a weboldalon keresztül, de minden más ügyintézéssel kapcsolatos feladatot is. A kárbejelentéshez mindössze ki kell választanunk a kár fajtáját, amit jelenteni szeretnénk, de a kárbejelentés státuszát vagy az ezzel kapcsolatos hiánypótlást is az online felületen keresztül tudjunk megoldani. Ha bejelentést szeretnénk tenni, válasszuk, ki hogy gépjármű, lakás vagy baleseti kárról van-e szó. Ezután a rendszer a kárral kapcsolatban pár kérdést fog nekünk feltenni, illetve meg kell adnunk a személyes és a biztosításunkhoz kapcsolódó adatokat.

Az egyszerű károk esetén nem lesz szükség személyes kárfelmérésre. Az Uniqa el fogja fogadni a kárbejelentéshez csatolt számlákat, fotókat és egyéb dokumentumokat online is, ha nem életbiztosítási kárról van szó. Mindenképp igyekezzünk minél alaposabban dokumentálni a kár nagyságát és fajtáját, hogy a biztosító mihamarabb intézkedni tudjon. Az ügyintézés is hasonlóan működik, mint a kárbejelentés. A weboldalon keresztül több lehetőséget is találunk, hogy milyen ügyben tudunk online is intézkedni.

Minden ügyben az Uniqa központi telefonszámát, a (06 1) 544 5555-t tárcsázzuk?

Előfordulhat, hogy nem találjuk meg a számunkra szükséges információt az Uniqa weboldalon. Ilyen esetben kétféleképpen is érdeklődhetünk. Egyrészt az online chat használatával, illetve a központi ügyelet telefonszámot is hívhatjuk. Természetesen mindkét esetben ezt ügyfélfogadási időben tehetjük meg, ami a járvány miatt valószínűleg módosul, erről a weboldalon tudunk tájékozódni. A honlapon a chat mellett visszahívást is kérhetünk, ha mi magunk nem szeretnénk telefonálni. Ilyen esetben az Uniqa munkatársai viszonylag hamar keresni fognak minket.

Persze kereshetjük mi is a központi ügyfélszolgálatot. Ilyenkor érdemes előkészíteni a szerződésszámot és a személyes adatainkat, mert minden esetben előbb beazonosítás fog végezni a call center munkatársa a hatályban lévő jogszabályok értelmében. Ezután tudunk érdeklődni, adatot módosítani vagy panaszt tenni. Emellett a saját személyes tanácsadónkat is kereshetjük a problémánkkal, aki valószínűleg telefonon fog a segítségünkre lenni. Ha a tanácsadónk nem elérhető, akkor az Uniqa telefonszámát, a (06 1) 544 5555-t hívjuk.

Share Button