Vidanet telefonszám ügyintézéshez

hirdetes
Vidanet telefonszám ügyintézéshez
Kérjük értékelje az olvasottakat!

Egyetlen központi Vidanet telefonszám áll a szolgáltató meglévő és leendő ügyfeleinek rendelkezésére, ha ügyet szeretnének intézni, vagy kérdésük, problémájuk merül fel. Ez egy ma már jól bevett megoldás, hiszen az automata menü és az emberi ügyfélszolgálatos segítség kombinációja lehetővé teszi, hogy a bejövő hívások egyetlen vonalon befutva a kellő módon szelektálódjanak.

Az egytelefonszámos megoldás az ügyfelek számára igazi kincs, hiszen nem kell keresgélniük a szolgáltatójuk hívható számai közül azt, amire valóban szükségük van. Épp ezért nagyon hatékony marketing eszköz is, mert nyilvánvalóan, ha szeretnénk valamilyen szolgáltatást igénybe venni, a lehetséges alternatívák közül hajlamosak vagyunk a könnyen elérhetőt választani.

Vidanet telefonszámok

Vidanet telefonszám – Mikor hívhatom?

A szolgáltató minden belföldi hálózatból díjmentesen hívható reggel 6:00-tól egészen késő este 22:00-ig. Ráadásul olyannyira ügyfélközpontúak, hogy ezen időszakon kívüli hívás esetén a következő munkanapon, reggel 9:00-ig visszahívják az őket kereső ügyfeleket. Az ingyenes hívható Vidanet telefonszám a könnyen megjegyezhető 1203. Ha szükséges dokumentumot is továbbítanunk a Vidanet számára, akkor az e-mailes és postai út mellett a könnyű, gyors és határozottan ideális fax a megoldás, melynek száma (96) 514-724. Így telefonos és faxon tulajdonképpen a legtöbb ügyintézés megoldható, kivéve természetesen az aláírást igénylőeket.

Egyéb Vidanet elérhetőségek

Nagyon sokan inkább az elektronikus úton történő kapcsolatfelvételt részesítik előnyben. Természetesen erre is nyújt lehetőséget a Vidanet, mégpedig az [email protected]vidanet.hu e-mail címen. Ha nem szeretnénk az e-mail küldéssel bajlódni, belépni a saját fiókunkba, oda beírni a Vidanet e-mail címét, stb., akkor a szolgáltató weboldalán is feltehetjük kérdésünket.

A kérdés küldéséhez látogassunk el a www.vidanet.hu weboldalra, azon belül navigáljunk az „ügyfélszolgálat” aloldalra és ott találunk három narancssárga gombot: „KÉRDÉSEM VAN”, „SZEMÉLYESEN INTÉZEM”, „TELEFONÁLOK”. Ezek közül a „KÉRDÉSEM VAN” gombra kattintva megjelenik egy kitöltendő űrlap féleség, melynél a kérdésünk szövegét, a nevünket, ügyfélszámunkat, telefonszámunkat és e-mail címünket megadva vehetjük fel a kapcsolatot szolgáltatónkkal.

Természetesen ez a kapu nem csupán a Vidanet már meglévő ügyfeleinek áll nyitva. Az ügyfélszám megadására kijelölt rubrika alatt lehetőség van kiválasztani a „Még nem vagyok Vidanet ügyfél.” vagy a „Nem tudom az ügyfélszámomat.” eshetőségeket.

Amennyiben a személyes ügyintézést találjuk a legjobb megoldásnak, akkor Csorna, Győr, Harkány, Kaposvár, Kapuvár, Mosonmagyaróvár, Pécs, Siófok, valamint Tata városában kell felkeresnünk a Vidanet ügyfélszolgálati irodáját. Ezek pontos címéről a szolgáltató weboldalán találunk információt, az előbb említett „SZEMÉLYESEN INTÉZEM” gomb megnyomása után. Pontos címmel és térképpel segíti a könnyebb odajutást, ezen kívül minden ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási idejét is megtaláljuk ugyanitt.

Ez utóbbi egyébként nagyon változó, ezért fontos megnéznünk az általunk felkeresni kívánt iroda saját nyitvatartási idejét. Ezzel szemben a Vidanet telefonszám központi, nincs külön ügyfélszolgálati száma az egyes irodáknak.

Egyes városokban nem csupán egy irodát tart fönn a cég. Győrben például három iroda közül is választhatunk. Az egyik a TESCO üzletsoránál, a másik Győr belvárosában található, míg a harmadik, amely a központi iroda szerepét tölti be, a Győr Plázában lehető fel. Mosonmagyaróváron két iroda áll az ügyfelek rendelkezésére.

Share Button