A Vodafone ügyfélszolgálat mindenben segít a nap 24 órájában

hirdetes
A Vodafone ügyfélszolgálat mindenben segít a nap 24 órájában
Kérjük értékelje az olvasottakat!

A Vodafone ügyfélszolgálat már online is elérhető. A nap 24 órájában bármely napon is látogatunk el a weboldalra, segítséget kaphatunk az online ügyfélszolgálattól. A „Segíthetünk” fülre kattintva azonnal felnyílnak a menük, amelyek közül lehet választani. Előfizetés, számlázás, szolgáltatások, Vodafone Pass, Vodafone Family, Ügyintézés, Külföld, Internet, Feltöltőkártya és Hálózat almenüpontok közül választhatunk. Minden egyes fül alatt megtalálhatjuk a gyakran feltett kérdéseket, így az is elképzelhető, hogy egyáltalán nem kell telefont ragadnunk, hogy bővebb információhoz jussunk. A Vodafone nagyon aprólékosan állította össze a gyakran ismételt kérdéseket, így hatalmas segítséget tud nyújtani ügyfeleinek.

A Vodafone ügyfélszolgálat a 1401-es telefonszámon érhető el

A Vodafone ügyfélszolgálat a 1401-es telefonszámon érhető el

Előfizetésekkel kapcsolatban érdeklődhetünk, emellett segítenek az ügyintézők abban is, hogy milyen iratok szükségesek egy új szerződés megkötésekor. A 1401-es telefonszámon a kollégák munkanapokon 8 és 20 óra között, míg hétvégén 8.30 és 17 óra között várják az érdeklődők kérdéseit. Belföldi mobilhálózatról és vezetékes belföldi számról teljesen ingyen beszélhetünk a Vodafone ügyfélszolgálat munkatársaival. A telefonszámon rendeléseket is lehet, leadni és ugyanezen a telefonszámon keresztül lehet elindítani a hitelképességi vizsgálatot is, ha részletre szeretnénk telefont vásárolni. Az ügyfélszolgálaton mindenre választ kaphatunk, ami az értékesítéssel kapcsolatos ügyintézések körébe esik. Ilyen az új lakossági vagy akár a flotta és a kisvállalkozások szerződés kötése, a feltöltőkártyás megoldások előfizetéssé alakítása.

A Vodafone ügyfélszolgálat mellett a GYIK is segítséget nyújt.

Nem biztos, hogy minden kérdésre a Vodafone ügyfélszolgálatra kell várnunk, hiszen mint említettük számtalan gyakran ismételt kérdésre már eleve megtaláljuk a választ a weboldalon.

Számlázással kapcsolatban megtudhatjuk:

  • hogyan alakul a számlánk, ha tarifa csomagot váltunk,
  • mit jelent az Összevont kiszámlázott díj
  • milyen tételek fognak szerepelni a legelső havi számlán
  • számlazárási nap váltása után hogyan fog alakulni a számlánk
  • azt is megtudhatjuk, hogyan válthatunk át e-számlára
  • megtudhatjuk emellett azt is, mi az az e-Pack

Szolgáltatásokkal kapcsolatban a Vodafone ügyfélszolgálat segítsége nélkül a következőket tudhatjuk meg:

  • milyen úton-módon lehet letiltani az emeltdíjas hívásokat
  • hogyan működik a Hangposta szolgáltatás
  • milyen beállításokat szükséges elvégezni a telefonon ahhoz, hogy MMS küldésére és fogadására is lehetőségünk nyíljon
  • mit takar a Vita.Max Extra
  • mit kell tennünk ha hívásátirányítást szeretnénk beálltani vagy ha konferenciabeszélgetést szeretnénk kezdeményezni
  • mit jelent az emelt díjas sms

Milyen szolgáltatást nyújt a Vodafone Pass

  • milyen applikációkat lehet elérni a legújabb tarifákkal
  • mit kell tenni, ha Vodafone Pass-ra vágyunk, de régi Go vagy Red tarifával rendelkezünk
  • az applikációban nincsen benne a kedvencünk, ezt lehet-e valahogy orvosolni
  • itt kérhetünk részletes kimutatást az egyes applikációk adatforgalmáról
  • mit kell tenni, ha korlátozzák az applikáció elérését

Vodafone Family iránt érdeklődőknek is segítséget nyújt az oldal a következő kérdésekben:

  • hogyan lehet kiszámolni az egyes családi kedvezményeket
  • milyen csomagokban lehet megvásárolni a Family-t
  • a Vodafone Family csomag mellé milyen extra kedvezmények vehetők igénybe
  • lehet-e variálni a feltöltőkártyás és az előfizetéses szerződéseket egy Family csomagon belül
  • ha díjcsomag váltása előtt állunk, akkor is lehet-e igényelni Family csomagot

A Vodafone az online ügyintézést is elérhetővé tette ügyfelei számára

A Vodafone az online ügyintézést is elérhetővé tette ügyfelei számára

A következő kérdésekben segít a Vodafone ügyfélszolgálat online:

  • mit tehetünk, ha elfelejtettük saját fiókunk jelszavát
  • milyen sms kód szükséges az egyes szolgáltatások igénybevételéhez
  • hogyan lehet otthonunk kényelméből elintézni az ügyeket
  • mi az a netinfo és miben segít
  • át lehet-e adni egy előfizetést másnak, és ha igen akkor az, mennyibe kerül
  • itt megtalálható minden letölthető hivatalos dokumentum
  • hol tudjuk bejelenteni a számhordozási igényünket
  • lehet-e levelezési címet változtatni, és ha igen, akkor milyen úton

Láthatjuk, hogy az ügyfélszolgálat minden területet lefed, ami a segítségnyújtást illeti, így akár telefonon, akár online tegyük is fel a kérdéseinket, biztosan minden kérdésünkre választ kapunk.

Share Button