A (06 1) 458-6070-as Cetelem telefonszám az ügyintézés széles skáláját kínálja. Nem kell befáradni a bakfiókba, nem kell végigülni a hosszas várakozást, mert a fenti telefonszámon akár banki átutalás is indítható. A számon elérhető automata menü mellett az ügyfélszolgálat is választható, ahol a Cetelem bank kollégái várják a hívásokat.
A Cetelem Bank telefonszáma rengeteg ügyintézési lehetőséget kínál. Hitelügyben, befizetésekkel, törlesztésekkel kapcsolatban, takarékszámla és áruhitel igénylés kapcán is hívható. A Cetelem Bank egyébként nem tart fönt bankfiókokat a városok több pontján, mint más bankok, hanem inkább a telefonos és online ügyintézésre helyezte a hangsúlyt.
Amennyiben mégis személyesen szeretnénk vagy szükséges felkeresnünk a hitelintézetet, Budapesten a 1062 Teréz körút 55-57.-es címen megtalálja a központi irodát. A lehető legközpontibb helyen, a Nyugati Pályaudvar tőszomszédságában lévő Eiffel téren a Medicowerrel egy épületben találjuk a Magyra Cetelem Zrt. irodáját és itt működik bankfiók is, melybe a személyesen ügyet intéző ügyfeleket vagy leendő ügyfeleket várják munkanapokon reggel 8:00-tól délután 16:30-ig.
Valószínűleg a legtöbb ember számára kényelmesebb a telefonos vagy online ügyintézés, melynek fejlesztésében Magyarországon a Cetelem bank élenjáró, még bevezetése is a Cetelemhez fűződik, ahogy az első PayPass kártyák kibocsátása is.
Milyen ügyben hívható a Cetelem telefonszám?
A Cetelem telefonszám hívható hitelügyintézéssel kapcsolatban, akár áruhitel miatt is, valamint általános információkért, takarékszámla kapcsán és még sok másért. A vonal másik végén automata ügyfélszolgálat fogad, ám nem kell végighallgatni a teljes listát, ha tudjuk, hogy milyen ügyintézéshez mely gombokat kell nyomnunk. A gyorsabb siker érdekében készítsük elő a 8 jegyű ügyfélazonosítónkat vagy a 16 jegyű Cetelem bankkártya azonosítónkat!
Az 1-es melléken Új hitel igényléssel kapcsolatos ügyeket intézhetünk. Az 1-es megnyomása után újabb 1-essel új személyi kölcsön vagy hitelkártyát igényelhetünk. 2-essel Folyamatban lévő személyi kölcsönünkkel kapcsolatosan intézkedhetünk, a 3-assal pedig Fair Bank tájékoztatást kaphatunk.
A 2-es melléken meglévő hitelünkkel kapcsolatos ügyintézésre van mód, ezen belül is az 1-es gombbal hitelkártya ügyintézés (ezen belül 7 menüpont), 2-es gombbal Befizetés és törlesztés (2 belső menüpont), 3-assal Áruhitel igénylés és a 4-es gomb megnyomásával pedig Általános információk érhetőek el.
A 3-as melléken takarékszámlánkkal kapcsolatos informálódásra és ügyintézésre van mód, míg a 4-es melléken a NetBank ügyeivel, problémáival foglalkoznak.
A pontos menütérkép elérhető a Magyar Cetelem Zrt. hivatalos weboldalán, azon belül a segédletek, azon belül pedig az Automata Szolgáltatások oldalon. Ha tudjuk, hogy mit szeretnénk, akkor telefonáláskor a kapcsolat létrejötte után nem kell várnunk, azonnal beüthetjük a kívánt mellékekhez tartozó számokat.
Mikor hívható a Cetelem telefonszám?
A Cetelem telefonszám nonstop hívható, azonban nem minden ügyintézésre van0-24 órában lehetőség. Amennyiben kártyát szeretnénk letiltatni, természetesen a nap minden órájában megtehetjük, de az általános ügyintézéseknél vannak olyan lehetőségek, melyek hétfőn 8:00-tól 20:00-ig, keddtől péntekig pedig 8:30 és 17:00 között elérhetőek.
Annak, aki rendelkezik 8 jegyű ügyfélazonosítóval, az automata menüpontok a nap 24 órájában elérhetőek.
Ezek a menüpontok:
- 1.2. Folyamatban lévő személi kölcsön igénylés
- 2.1. Aktiválás és PIN kód megadás
- 2.1.2. Átutalás és egyenleg lekérdezés
- 2.1.4. Kártyaletiltás
- 2.1.6. Számlakivonat és tartozás
- 2.2.1. Aktuális befizetendő törlesztőrészlet
- 2.3. Áruhitel igénylés