A Digi hibabejelentésének több módja is lehetséges. Az év 365 napján éjjel-nappal elérhető
(24 órában) a 1272-es digi ügyfélszolgálati telefonszámon ingyenesen jelenthető be, ha leállt a Digi, illetve valamelyik szolgáltatása. Az ügyfélszolgálati telefonszám ingyenesen hívható Digi hálózatból míg más telefonszámokról helyi tarifával kezdeményezhetünk hívást, valamint elektronikus úton két e-mail címen is bejelenthető műholdas hibabejelentőnkön vagy kábeles hibabejelentőnkön online, vagy személyesen az ügyfélszolgálati irodáik egyikében. A bejelentett hibát 72 órán belül kijavítják. Legyen szó internetről vagy ha például a digi tv-n nincs adás. Az online ügyfélszolgálat előnyösebb ebben a pandémiás időben. Azonban a kényelmi szempontokat tekintve is sokkal jobb online intézni a bejelentések és egyéb ügyintézéseket. Nincs felesleges várakozás, nem kell autózni, és igénybe venni a tömegközlekedést, egyszerűen és kényelmesen otthonról lehet mindent intézni.
Mi a teendő, ha a digi tv-n nincs adás?
Hosszabb ideig fennálló áramszünet esetén a műholdról érkező jelek sugárzása biztonsági okból megszűnik. Hogy a szolgáltatás újraindítása megtörténjen, ezt célszerű bejelenteni a 1272-es számon, ahol az előfizetői kártyát újra aktiválják és folytatódhat a televíziózás vagy internetezés.
Mit lehet intézni az online ügyfélszolgálaton?
Például a Digi számlánkat befizetni. Az említett panasz és hiba bejelentésen felül, számlafizetéseinket is tudjuk intézni, valamint módosíthatjuk az adatainkban történő esetleges változásokat. Meglévő szerződéseinkhez hozzáférünk és bármikor elolvashatjuk azt, vagy előfizetési díjunkat, amelyik csomagra épp aktuális. Vagy a nálunk lévő eszközök listáját, ha szeretnénk meg tudjuk nézni.
– A számlánkat ki is tudjuk fizetni, ha szeretnénk mindezt gyorsan online megtenni.
– Az ügyfélkapun keresztül kell belépni és ott lehet letölteni az e-számlánkat vagy ha még nincs, akkor itt lehet az igénylést leadni.
– Fizetési módot kiválasztani, hogy miként szeretnénk fizetni átutalással vagy kártyás fizetéssel. Esetleg ügyfélkapun vagy applikáción keresztül.
Mobilapplikáción keresztül szintén lebonyolíthatjuk az alábbiakat:
– Fizethetjük aktuális számlaegyenlegünket (digi számlabefizetés)
– Módosíthatjuk a szerződéséhez tartozó adatainkat
– Fizetési módot választhatunk
– DIGIMobil szolgáltatás megrendelést indíthatunk
– Megtekinthetjük aktuális DIGIMobil forgalmunk egyenlegét
– E-mail címet igényelhetünk (digi-s e-mail)
– Beállíthatunk eszközhozzáférést a DIGIOnline-hoz
– Androidra, iOS és Huawei-re is letölthető az applikáció.
Az alábbi fizetési módok közül lehet választani:
– E-számla (azonos a postai papíralapú számával, csak ez sokkal kényelmesebben elérhető és egyben kifizethető is).
– Postai csekken a hagyományos megoldások kedvelőinek. Ügyfélszolgálaton vagy postán lehet fizetni ebben esetben.
– Bankkártyával (applikációkon keresztül vagy ügyfélkapunk esetleg ATM-nél).
– Banki átutalással.
Elmondhatjuk, hogy elég sok féle fizetési lehetőség és mód közül tudunk választani, bármely igényre található megoldás.
Digi hibabejelentés a többi szolgáltatás esetében
A szolgáltatónál nem csak televíziós és internetes előfizetést lehet kérni, hanem telefon előfizetést (digi telefon) is. Kedvező percdíjakkal és ha meglévő tv és/vagy internet szolgáltatás mellé igényeljük, abban az esetben csak bruttó 250 forintba kerül havonta. A Digi hálózatokon belül 0 forintos percdíjjal lehet telefonálni míg más hálózatokban 4 forintért, illetve mobilhálózatokban pedig 6 forintért percenként. A koronavírusra való tekintettel a Digi hibabejelentést most elősorban, ha lehet online kérik az ügyfeleiktől, védve ezzel őket és az ügyfélszolgálati munkatársakat is. Egy biztos, a Digi hibabejelentés bármely formában is történik meg, mindenképpen gyors ügyintézéssel kerül megoldásra.
A Digi számos más szolgáltatást is nyújt, komplex megoldást biztosítva előfizetőinek, leendő, valamint új ügyfeleinek. Tv-telefon (vezetékes és mobil egyaránt), internet, azaz mindent egy helyen lehet intézni. Nagyon sok csomagajánlat közül lehet választani, akár telefonos vagy televízió csomagjaik közül. Az alábbi linken az összes szükséges dokumentum elérhető, amely az ügyintézésekhez kelleni fog: https://digi.hu/ugyintezes/tudastar/dokumentumtar
A telefonos lefedettség egyre több helyen elérhető, ezért bátran lehet számhordozással váltani annak, aki nem elégedett a jelenlegi szolgáltatójával. A Diginél szintén lehetséges mobillap parkolást indítani vagy akár autópálya matricát vásárolni és még sorolhatnánk hosszan, hogy mennyi minden mást is.
Digi rövid múltja és sikeres jövője
A Digi mint cég nagyjából 1994 körül jött létre. Magyarországon kívül Olaszországban, Spanyolországban és Romániában is nyújtanak szolgáltatást. A 2018-as adatok szerint 511 ezer ügyfele volt a cégnek. 2017-ben tőzsdére vitték Bukarestben. Az Invitelt felvásárolták és ezzel az ügyfelek száma is meghaladta már az 1 milliót. Saját mobilszolgáltatót is indítottak melynek előhívója a 06-50. A cégcsoportot eladták 2021-ben, az új tulajdonos a 4iG részvénytársaság lett.
Sok kritika érte már a céget és a szolgáltatásaikat, ám ezek javításán folyamatosan dolgoznak. Például 2006-ban az interneten fellelhető volt egy program, amivel feltörhetővé vált a Digi kódolása, ezért teljesen ingyen tudták nézni a tv-t azok, akik ehhez folyamodtak. Persze amint új kódot osztottak ki, úgy már nem volt nézhető, legalábbis addig amíg ismét fel nem törte valaki a kódot újra. Ennek kivédésére, 2010-től feltörhetetlen kódolást vezetett be a vállalat.
A Digi tv kínálatban nagyon sok, főleg saját csatorna található. Többek között a számos sportcsatorna: Digi Sport 1-2-3-4-5. A Digi 4 csak Romániában és Szlovákiában érhető el. A Digi info pedig a hírcsatornájuk. A Film Now pedig egy fizetős csatorna, ahol prémium filmek érhetőek el. A Digi Life, Digi World, és a Digi Animal World az ismeretterjesztő csatornái a cégnek. A Music Channel és a H!t Music Channel a népszerű zenei csatornái a cégóriásnak.
Van olyan szolgáltatásuk is, hogy online lehet tv műsort nézni.
Nem kell külön díjat fizetni, anélkül is számos televíziós csatornát érhetünk el számítógépen, laptopon, tableten vagy okostévén. A televízióadással egyidőben nézhető mind az 55 TV-csatorna: sport, zene, szórakozás, ismeretterjesztőfilmek, és gyerekműsorok egyaránt.
Bárhol tartózkodunk az országban, nincs szükség másra csak a magyar internethálózatra, és bármikor a nap 24 órájában szabadon nézhető. További előnyök:
– Kiváló képminőséget kapunk hozzá, akár HD minőségben.
– Igényre szabható képminőség (attól függ milyen eszközön szeretnénk nézni az adást, így arra tudjuk optimalizálni),
– Az alkalmazás díjmentesen elérhető és ezen felül online műsorújság és műsorajánlók segítik a műsorválasztását.
A szolgáltatások széles kínálata
Az új ügyfelek több módon is kérhetik a szolgáltatást, illetve szerződéskötést. Telefonon, online, vagy személyesen, a Budapest több kerületében megtalálható Digi Pontok valamelyikében.
A cég társadalmi felelősségvállalása több területen is megmutatkozik. A környezetvédelmi, társadalmi kérdésekben aktív szerepet vállalnak, mint ahogy az egészségügyi dolgokban is. Minden évben kétszer szerveznek véradást a Vöröskereszttel közösen. 2018 óta pedig aranyfokozatú támogatói az SOS Gyermekfalvaknak. Nem utolsó sorban részt vesznek az UNICEF gyermekhang programjában 2017 óta.
Visszatérve a szolgáltatásokhoz, mobiltelefon készülékek közül is lehet válogatni és egyben vásárolni is. Jelenleg tizennyolc darab készülék van a kínálatukban. Alcatel, Samsung több típus, Nokia több típus, Huawei több típus, illetve Blaupunkt telefon is kapható. Amennyiben a Digi ügyfelek laptopot szeretnének vagy notebookot, netbookot esetleg ultrabookot vásárolni, akkor az USAnotebook.hu-val közös akcióban erre van lehetőségük.
Megéri böngészni a www.usanotebook.hu/digi-akcio oldalon és válogassunk kedvünkre az ajánlatok közül. A Digi előfizetők 5-10% kedvezménnyel vásárolhatnak a kiemelt ajánlatok közül számítógépet. Ha mindez nem lenne még elég, akkor egy (akár) 5000 forint értékű ajándékot is választhatunk az új készülékünk mellé. A házhozszállítás igen gyors, mivel a termékek ingyenes szállítása 1 napon belül megtörténik. Figyeljünk azonban arra, hogy az említett weboldalon szereplő egyedi kedvezményeket csak a Digi ügyfelei vehetik igénybe, az alábbi feltételek teljesülése esetén:
– Rendelkezni kell a Digi-nél érvényes(élő) előfizetői szerződéssel,
– Az előfizetői számlákat mindig határidőre teljesítsük,
Tehát, ha a régi gép cseréje aktuális vagy egy új mindenképpen szükséges, abban az esetben a Digi ügyfeleinek ez egy kiváló, és természetesen nagyszerű lehetőség.
Egyszóval a Digi minden igényt kielégít, legyen szó televízióról, internetről, mobilszolgáltatásról, mobiltelefon készülékekről, vagy a különböző akciókról.
A Digi hibabejelentés fontossága
A hibák megjelenése minden szolgáltatónál időről-időre előfordulnak, tehát ez alól a Digi sem kivétel. Panaszok és reklamációk adódhatnak, van, hogy a cég hibáján kívül lévő problémák miatt.
Az előfizetők türelme a legtöbbször véges, bár joggal mondhatják sokan, hiszen fizetnek minden szolgáltatásért, amiért cserébe elvárhatják a zavartalan és teljes mértékben élvezhető filmezést, internetezést vagy beszélgetéseket.
Mindkét fél számára az a legelőnyösebb, ha nincs gond, vagy ha van, akkor az gyorsan javításra kerül, vagy hamar megszűnik. Például, ha internet hiba keletkezik vagy leállt a digi rendszere, úgy azonnal értesíteni kell az előfizetőket, hogy mi a gond. Az elképzelhető, hogy főleg az online ügyfélszolgálatra érkeznek majd a panaszok, viszont, ha jól kezelik a problémát, később az ügyfelek is elégedettek lesznek.
Digiről
A fentiek alapján megtapasztalhattuk, hogy a Digi egy komplex szolgáltatást nyújtó vállalat. Akár csomagokat lehet kérni, de ha nem szükséges csak egyik vagy másik szolgáltatás akkor önmagában is köthetünk szerződést azokra (tv, internet, vezetékes és mobilszolgáltatás). Személyesen és online lehet intézni ügyeinket, legyen szó bármiről, akár számlafizetésről akár hibabejelentésről. A Diginél a számlafizetés több módjával is lehet élni és a gyors, kényelmes, valamint egyszerű fizetési módok közül is ki tudjuk választani a számunkra legjobbat és ezzel még a környezetünket is óvjuk, hiszen, ha e-számlánk van, akkor nincs papíralapú számla ezzel pedig védjük a környezetünket. A 1272-es ügyfélszolgálati számon lehet a hibákat, vagy ha leállt a digi, bejelenteni. Aki unja a telefonálgatást, főleg ugrálni a különböző menüpontok között, azok is el tudják intézni ügyeiket. Méghozzá elektronikus úton és formában. Két hibabejelentő e-mail cím is létezik, egy a kábeleseknek egy pedig a műholdasoknak. Szóval ne féljünk attól, hogy nem tudjuk jelezni a felmerülő problémákat, hibákat. Mindent összevetve egy piacképes szolgáltatóról van szó, melyet jól mutat az egyre bővülő előfizetői ügyfélkör száma is.
Az alábbi elérhetőségeken lehet elérni a Digi ügyfélszolgálatát:
Telefonos ügyfélszolgálatuk: 1272 (meglévő ügyfelek saját hálózatból ingyen hívhatják).
Külföldről hívható telefonszámuk: +36 1 707 0707
Levelezési címük: 1385 Budapest, Pf.:832
Fax számuk: +36 1 707 6700
Vagy az alábbi email címekre lehet írni nekik:
Műholdas e-mail címük: ugyfelszolgalat@digi.hu (általános ügyfélszolgálat)
Kábeles e-mail címük: ugyfelszolgalat@digikabel.hu (általános ügyfélszolgálat)
Hibabejelentő (műhold) e-mail címük: muholdas.hibabejelento@digi.hu (problémák esetén ide írjunk)
Hibabejelentő (kábel) e-mail címük: hibabejelento@digikabel.hu (problémák esetén ide írjunk)
Elmaradt befizetések igazolása e-mail címük: befizetesigazolas@digikabel.hu (azok írjanak ide, akik túlfizetésben vannak)
Média-hirdetés e-mail címük: media@digikabel.hu (akik hirdetni szeretnének)
Sajtókapcsolat e-mail címük: sajto@digi.hu (ide a sajtó megkereséseket várják)
A Digi hibabejelentést minden esetben tegyük meg bármely megadott elérhetőségek egyikén, hogy mihamarabb élvezhessük újra a zavartalan szolgáltatás nyújtotta lehetőségeket.