Currently set to Index
Currently set to Follow

Díjnet telefonszám – hogyan érhetjük el a szolgáltatót?

Az egyre növekvő népszerűségű Díjnet telefonszám tekintetében nagyon eltérő elveket vall, mint szinte bármelyik másik szolgáltató. Ha szeretnénk felvenni a kapcsolatot a Díjbeszedő Holding Zrt. munkatársaival, akkor a hivatalos díjnet weboldalon hiába keressük a telefonszámot. Sokan azt feltételezik, egyébként tévesen, hogy a díjnet nem ad meg telefonszámot és csupán online elérhető szolgáltató.

hirdetes

Azonban amikor elkezdünk keresgélni az interneten, olyan információkba botlunk, melyek szerint a díjbeszedő Holding Zrt. weboldalán majd találhatunk telefonszámot. Valóban, ott több telefonszámot is megtalálunk, azonban ezek a telefonszámok nem maximálisan a Díjnet ügyfelei számára vannak megadva. Ott találunk ügyfélszolgálati számot.

Díjnet

Miért nincs Díjnet telefonszám?

Van Díjnet telefonszám. A díjnet weboldalán valóban nem találunk telefonos elérhetőséget. A „Kapcsolat” aloldalon a közösségi médiás elérhetőségüket találjuk még meg az [email protected] e-mail cím mellett. A weboldal GYIK részében a következő információkat kapjuk:

„Hova fordulhatok segítségért, ha valamilyen problémám van a Díjnet rendszerrel kapcsolatban?

A Díjnet rendszerrel kapcsolatos bármely problémáját a Díjnet ügyfélszolgálatán jelezheti.

Munkatársainkkal a Díjnet felületéről kezdeményezett e-mailben veheti fel a kapcsolatot.”

Azonban a Díjbeszedő Holding Zrt. weboldalán (www.bdrt.hu) megtaláljuk a telefonszámot, amelyen a Díjnet ügyfelei felvehetik a kapcsolatot a szolgáltatóval. Még egy kis segítséget is kapunk ahhoz, hogy mely időszakban érdemes telefonálnunk, hogy a lehető legkevesebb várakozási időre kellejen számítanunk.

A díjnet, azaz díjbeszedő Holding Zrt. hétfőtől péntekig hívható a 06 1/ 414 5000-es telefonszámon. Ezen a számon egy automata menü fogad, így az ügyintézés rendkívül egyszerűvé válik. Bizonyos ügyekhez elegendő a menü, de természetesen ügyfélszolgálatoshoz is kapcsoltathatjuk magunkat.

A Díjnet telefonszám hétfőn 8:00-tól 20:00-ig hívható, kedden, szerdán és csütörtökön 8:00-tól 17:00-ig, pénteken pedig rövidített hívásfogadással működik, 8:00-tól csupán 15:00-ig kaphatunk segítséget.
A legleterheltebb hátfőn 8:00 és 9:00, valamint 18:00 és 19:00 között a vonal, de még a péntek kora reggeli órák is eléggé sűrűek. Amennyiben szeretnénk a legkevésbé leterhelt időszakban indítani hívásunkat, azaz a lehető legkevesebbet várakozni, a keddi délutánt érdemes választanunk.

Az automata menüben könnyű eligazodni, a következő elemeket tartalmazza:

  • 0-ás gomb – panaszbejelentés
  • 1-es gomb – mellékvízmérők mérőállásainak bejelentése
  • 2-es gomb – mellékvízmérők számlázott fogyasztás részértékének módosítása
  • 3-as gomb – számlázással kapcsolatos ügyek
  • 4-es gomb – Díjnet, elektronikus számlabemutatás
  • 5-ös gomb új (fizetőazonosítóval még nem rendelkező) ügyfelek

Jól láthatjuk, hogy a díjbeszedő Holding Zrt. 06 1/ 414 5000-es telefonszáma tehát magának a Díjnetnek is a száma egyben. Az automata menü 4-es gombja szolgál a Díjnet előfizetők számlabemutatással kapcsolatos ügyeinek intézésére.

Mi is a Díjnet?

A Díjnet rendszere lehetővé teszi, hogy a számlabefizetéseinket egyhelyen intézzük, megkönnyíti a számláink rendszerezését, megtekintését és nagyban segíti mobilitásunkat, hiszen a szolgáltatás már mobil applikációról is elérhet. Tulajdonképpen a Díjnet egy elektronikus számlabemutatási szolgáltatás. Nem minden számlánkat van lehetőségünk ezen keresztül megnézni és kiegyenlíteni, de ma már egyre több szolgáltató csatlakozott a Díjnethez így a főbb, általános számlák szinte mindegyike intézhető ezen keresztül.

Miért hozzak létre Díjnet fiókot? 

A Díjnet rendszerrel egyszerűen, kényelmesen és gyorsan intézhetjük számláink befizetését és főként egy helyen. Mindenki számára előnyös, és főleg környezet barát így elkerüljük a papír alapú csekk befizetést. Nem kell állandóan nyomon követni, nézegetni, mikor melyik csekk lett feladva, keresgetni, mikor jár le a fizetési határidő, itt mindent rendszerezve egyhelyen megtalálunk. Hogyan is lehetséges a Díjnet fiók létrehozása, valamint hogyan rendezhetjük, kezelhetjük más szolgáltatók számláit ezen a rendszeren keresztül ezt néhány bekezdésben bemutatnám. 

Regisztráció folyamata 

Nagyon egyszerű a regisztráció. Nem jár költségekkel, tehát teljesen ingyenes. Néhány adatra van szükség ahhoz, hogy a fiókot létrehozzuk. A nyitó oldalon csak a “Csatlakozz” gombra kattintva (jobb felső sarok) tehetjük meg. Nem csak a rendszerhez kell regisztrálni (természetesen ez az első lépés, amit meg kell tennünk) hanem magához a számlakibocsájtóhoz is, ahol elektronikus formában szeretnénk kezelni számláinkat. Mielőtt regisztrálnánk feltétlenül olvassuk el az általános szerződési feltételeket ezek elfogadásával történik meg a regisztráció. Először válasszunk egy bejelentkezési nevet lehetőleg könnyen megjegyezhetőt.

A későbbiekben ez alapján fog a rendszer beazonosítani minket. Ez a név nem módosítható a továbbiak során. Ékezetek nélküli nevet adjunk meg és ne tartalmazzon szóközt sem, de számokat, kötőjelet, aláhúzás jelet tartalmazhat. A kis és nagy betűket nem különböztetik meg. Minimum négy, legfeljebb 15 karakterhosszúságú legyen. Ha ez megvan írjuk be az email címünket majd a jelszót kell.

A jelszóválasztásnál nagyon fontos, hogy ékezetes betűket szóközt nem használhatunk, viszont lehetnek benne számok, írásjelek, kis- és nagy betűk. Hossza minimum 8 maximum 30 karakter lehet. Ha ezek a kötelező adatok megvannak az alattuk lévő feltételeket elfogadjuk ezáltal létrehozva fiókunkat. A létrehozás véglegesítéséhez a regisztrációt követően, kapunk egy aktiváló emailt a megadott email címünkre, ebben találunk egy linket és egy kódot. A kód arra az estre jó, ha nem sikerül az aktiváló linken keresztül a megerősítés.

A kódot csak be kell másolni az “Aktiváláshoz szükséges kód” elnevezésű mezőbe. Ha nem kaptunk emailt, valószínűleg hibásan adtuk meg, ilyenkor az “Aktiválás” oldalon a “Belépés” gombra kattintva válasszuk ki a “Nem kaptam mailt” gombot, így módosíthatjuk a korábban megadott email címünket. Ha átírtuk, a helyes címre kattintsunk az “Új mail küldése” gombra. Akkor is ugyan igy járjunk el, ha véletlenül kitöröljük az emailt. Ezek után kész is a fiókunk készen állunk a belépésre. 

Belépés a rendszerbe 

A belépés gombra kattintva, amit a jobb felsős sarokban találunk meg a nyitó oldalon léphetünk be a regisztrált fiókunkba. A belépéshez csupán csak a felhasználó nevet kell megadnunk és a jelszót majd a “belépés” gombbal már a fiókunkba vagyunk. Fennáll a lehetősége, hogy a jelszót hibásan adjuk meg. Egymás után maximum tízszer van lehetőségünk próbálkozni ezután a rendszer, ha 10. próbálkozás után sem tudjuk helyesen megadni a jelszót átmenetileg letiltja a fiókot. 

George, az Erste Bank internet banki és mobil alkalmazási szolgáltatása és a Díjnet kapcsolata 

Az Erste Bank új applikációja George egy olyan webes felület, amelynek használatával egyszerűen nyomon követhetőek a számláink, az azzal kapcsolatos banki ügyletek, kiadások és bevételek egyaránt, melyet akár személyre is szabhatunk igényink szerint. Időt és pénzt spórolunk meg, hiszen nem kell sorban állni, nem kell utazni, bárhol kényelmesen elérhető. Egyszóval ahogy a szlogen is mondja “George a jövő bankolása!”

Díjnet - Erste George app

Díjnet – Erste George app

Hogyan is kapcsolódik a díjnethez? Ha rendelkezünk Díjnet fiókkal és jelenleg az ezen keresztül beérkezett elektronikus számlákát, az Erste NetBankba irányítjuk át (ezt még jelenleg meg lehet tenni annak kivezetéséig) megtehetjük, hogy ezen keresztül kiegyenlítsük azokat. Viszont George használata esetén már csoportos beszedést is beállíthatunk, így automatikusan megbízzuk a bankot, hogy engedje a szolgáltatónak az aktuálisan fizetendő összeget minden hónapban. Ezek a megbízások automatikusan meg fognak történni, nincs szükséges teendő viszont, ha akarjuk ezt módosíthatjuk is a későbbiek folyamán. 

OTP-n keresztül is működik a Díjnetes számlák befizetése? 

Az OTP bank úgymond “szakított” a Díjnettel vagyis 2020. december 31.-e után (2021. január 1-től) nem biztosította tovább a Díjnetből érkező számlák, internetbanki fiókba történő fogadását és kiegyenlítését.  Az OTP akkoriban azt közölte, a szolgáltatásaik racionalizálása keretében vizsgálták felül, az internet- és mobil banki felületeken elérhető lehetőségeket.

Szerintük az ésszerűség diktálta ezt a lépést, hogy megszüntessék a saját csekkrendező, valamint az OTP Díjnet szolgáltatást. Természetesen mindkét felületen könnyen beállítható csoportos beszedési megbízást, illetve azonnali átutalási megbízást ajánlottak, a két szolgáltatást akkor elvesztő ügyfelek számára. Mint hangsúlyozták az eset után: A változás ezen túlmenően nem érinti az OTP csoport és a Díjnet között“sokrétű és mély” együttműködést. 

Elérhető a Vodafone számla befizetés 

A Vodafone számlabefizetés már nem csak a szolgáltatónál lehetséges, hanem ha rendelkezünk Díjnet fiókkal egy pár kattintással ezen keresztül is rendezhetjük számláinkat, de csak abban az esetben, ha Vodafone Otthoni szolgáltatást vettünk igénybe. Ahogy már korábban is mondtam először mindenféleképpen regisztráljunk a Díjnet felületén, hogy ezt követő Vodafone-os számlákat a jövőben ezen a rendszeren keresztül rendezzük kényelmesen. 

Share Button