Currently set to Index
Currently set to Follow

Megújult a My Vodafone alkalmazás – Legyen Ön is Appra kész!

2021 elején megújult a My Vodafone telefonos applikáció felülete. Ebben a cikkben összegyűjtöttük Önnek a legfontosabb változtatásokat, amelynek elolvasása után könnyen és gyorsan navigálhat az alkalmazásban. Segítségünkkel Ön is Appra Kész lesz!

hirdetes

A My Vodafone – korábbi megjelenéséhez képest – letisztultabbá és átláthatóbbá vált, ezzel segítve a minél gyorsabb és hatékonyabb ügyintézést. Az applikációba belépve azonnal információkat kap a mobilinternet állapotáról, egyenlegéről és esetleges befizetendő számláiról, de akár választhatja a Feltöltés lehetőséget, ha egy rokonának szeretne segíteni az adatkeret növelésével.

Az Alap szolgáltatások menüben intézheti az adatvásárlást és az egyéb teendőit. Cikkünkben emellett kitérünk arra, hogy a változások az online vásárlásban hogyan módosítják számlái és adatvásárlásai befizetését, és mire érdemes figyelnie a befizetés megkezdése előtt.

Ezek mellett egy megújult funkciót is bemutatunk: a JóDolgok Program egy játékos keretben kedvezményeket, extra előnyöket és meglepetéseket kínál Önnek.

Számlabefizetés is egyszerűbb az új My Vodafoneban

Amennyiben Önnek nincsen befizetendő számlája, arról az applikáció azonnal tájékoztatja az Egyenlegem alatt “Nincs fizetendő számla” kiírás és a 0 Ft egyenleg megjelenítésével.

Amennyiben hátraléka van, az Egyenlegem alatt látni fogja a szükséges számlabefizetés részleteit: annak teljes összegét és befizetési határidejét. Ebben az esetben kattintson az Egyenlegem keretre, amely továbbítja a Számláim fülre.
Itt egy havi lebontású statisztikával fog találkozni, amelyben korábbi havi számláit tekintheti meg.

Az aktuális befizetésre váró számlát választva megkezdheti az online befizetést. Amennyiben korábbi számláit szeretné részletesebben megtekinteni, klikkeljen a Korábbi számlák alatt található adott hónapra, és a Részletes PDF gombot megérintve ellenőrizheti a részadatokat.

Adatvásárlás az új My vodafone alkalmazással így teheti meg

Amennyiben kifogyott a havi keretcsomagból, továbbra is igénybe vehet kiegészítő adatvásárlást. Kattintson a kezdőlapon a Net opcióra, vagy az Alap szolgáltatások alatt található Adatvásárlás fülre. A Személyes adatcsomagok alatt választhat az árral feltüntetett korlátlan vagy megújuló PluszAdatok közül, valamint lejjebb lapozva vásárolhat Vodafone Pass csomagokat.

Kattintson a szimpatikus lehetőségre, hogy részletesebb tájékoztatást kaphasson. Itt olvashat arról, hogy meddig és milyen formában, mennyi összegért kapja az adott kiegészítő mennyiséget. Választhat egy napos vagy több napra érvényes korlátlan adatcsomagot, vagy a könnyebbség kedvéért választhatja az automatikusan frissülő PluszAdatot. Az extra, nem megújuló kiegészítő adatokat Ön havi számlaciklusa végéig használhatja fel.

Amennyiben igénybe venné az adott szolgáltatást, használja a piros Vásárlás gombot. A Megújuló PluszAdatok havonta frissülnek, ezért nem kell minden hónapban újrarendelnie, és azok díjösszege hozzáadódik a havidíjas számlához. Amennyiben ellenőrizni szeretné aktuális költéseit, kattintson az Adatcsomagoktól jobbra található Aktuális költések opciót, majd a piros gombbal tekintse meg kiadásait az applikációban.
Ha szeretné lemondani a megújuló szolgáltatást, az Adatvásárláson belül keresse ki a lemondani kívánt szolgáltatást, és válassza a „Lemondom” lehetőséget.

Változások az online vásárlásban

A My Vodafone applikáció és honlap is felhívja a figyelmet az online vásárlás változásaira, amelyek 2020. december 31-e óta vannak érvényben. Ennek megfelelően az online indított fizetések hosszabb időt vesznek igénybe, amely során a kártyaadatokon túl több lépésben, a banki szolgáltató segítségével kell megerősíteni a befizetés vagy a vásárlás jóváhagyását.

Mielőtt elindítaná online a vásárlást telefonkészülékén, ellenőrizze az alábbi adatokat:
bankjával megtörtént egyeztetés alapján kap biztonsági értesítőt vagy kódot az azonosítási folyamatról. Ez történhet például a telefonon lévő banki applikációban, vagy SMS-ben érkező kóddal.
beállította az applikációban az Önnek megfelelő azonosítási lehetőséget.
frissítette mind a My Vodafone, mind a bankja alkalmazását készülékén.

Vodafone JóDolgok

A My Vodafone létrehozott egy önálló programot, amelyben különböző egyedi kedvezményekkel és előnyökkel szeretnének kedveskedni. Ez a Vodafone JóDolgok Program, amely közvetlenül az appból érhető el. Az alkalmazásba belépve az Ajánlatok közt találhatjuk meg a JóDolgok fület. Először egy tájékoztatót olvashat: részt vehet egy hetente megrendezésre kerülő nyereményjátékban, amelyben díjmentesen használhatja az Önnek kisorsolt kiegészítő adatokat, illetve más meglepetésekben részesülhet.

Ha szeretne részt venni a heti nyereményjátékokban, kattintson az “Én is kérek a JóDolgokból” piros gombra. A hozzájárulások elfogadásával tud részt venni a sorsolásokban, ezután a sikeres regisztrációról egy SMS-ben kap értesítést. Élvezze a My Vodafone JóDolgok nyereményeit heti rendszerességgel, amit a JóDolgok menüpont alatt bármikor elérhet!

Share Button