Több UPC ügyfélszolgálat telefonszám is rendelkezésünkre áll, ha fel szeretnénk venni a kapcsolatot a szolgáltatóval. Külön telefonszámot tartanak fenn belföldről és külföldről érkező hívásoknak, külön telefonszámon kereshetik őket üzleti ügyfeleik és behajtási csoportnak is saját elérhetősége van.
Ezen kívül a különböző UPC üzletek és az UPC direct is saját telefonszámmal rendelkezik, ezért ha fel szeretnénk őket keresni telefonon, akkor előbb érdemes tájékozódnunk arról, hogy melyik UPC ügyfélszolgálat telefonszám a számunkra legmegfelelőbb.
UPC ügyfélszolgálat telefonszám – Melyiket hívjam?
Mint fentebb írtuk, a UPC külön telefonszámokat tart fenn a különböző földrajzi helyről és különböző céllal érkező hívásokhoz. Amennyiben egyszerű ügyfélként vagy leendő ügyfélként szeretnénk érdeklődni, ügyet intézni a szolgáltatónál, akkor belföldről a 1221-es telefonszámon tehetjük ezt meg.
Ha külföldről szeretnénk kapcsolatba lépni a UPC-vel, akkor két lehetőségünk van. Külföldről a +36 1 688 1221-es vagy pedig a +36 1 456 8751-es UPC ügyfélszolgálat telefonszám hívandó. Amennyiben a behajtási osztályt szeretnénk elérni, hívjuk a +36 1 798 8888-as telefonszámot, üzleti partnerként pedig a 1420-as gyorshívón keresztül léphetünk kapcsolatba a UPC-vel.
Fax küldésére belföldről és külföldről, magánszemélyeknek és üzleti partnereknek egyaránt a +36 1 456-8899-es telefax szám használatos.
Amennyiben közműegyeztetési ügyeket szeretnénk intézni, megintcsak egy külön telefonszámot kell hívnunk, valamint ehhez az ügytípushoz külön fax szám is tartozik. Közműegyeztetéshez a 06-1-456-99-41-es telefonszámot kell tárcsáznunk, faxot pedig ilyen esetekben a 06-1-456-99-82-es telefax számra küldhetünk.
Ha szeretnénk telefonon elérni a szolgáltatót, érdemes megvizsgálnunk a vonalak leterheltségére vonatkozó statisztikát, mely szerint a legnagyobb leterheltség hétköznapokon a 17:00 és 21:00 közötti időszakban van. Hétvégén egy órával előbb, már 16:00-tól hosszú várakoztatásra számíthatunk. a statisztikák szerint hétköznaponként 12:00 és 16:00 között számíthatunk a legkevesebb várakozásra, hétvégén pedig a legkisebb leterheltség 13:00 és 16:00 között észlelhető.
A UPC egyéb elérhetőségei
A telefonos elérhetőség mellett természetesen az ügyfelek, partnerek és leendő ügyfelek számára személyes ügyintézés és online ügyintézés is lehetséges. A UPC számos vidéki városban tart fenn üzletet, ahol ügyintézésre is lehetőségünk van, Budapesten több helyen is megtaláljuk a szolgáltató irodáit. Az online ügyintézés pedig a weboldalon található menüpontokon keresztül, a hozzájuk tartozó űrlapok kitöltésével lehetséges. A következő témák közül választhatunk a weboldalon:
- Számlázás és ügyintézés
- Általános információk
- Szolgáltatás igénylés, módosítás
- Technikai információ és segítségnyújtás
Fontos megjegyeznünk azt, amire a UPC is felhívja a figyelmünket saját weboldalán a menüpontok alatt, hogy kizárólag azok a bejelentések minősülnek Előfizetői Hibabejelentésnek, melyeket a Technikai Információk és segítségnyújtás menüponthoz tartozó űrlapon tettek meg és valamely szolgáltatás használhatóságára vagy az igénybevehetőség hiányára vonatkoznak. Minden feltételnek teljesülnie kell ahhoz, hogy valóban Előfizetői Hibabejelentésként kezeljék a beküldött űrlapot. Mindegy egyéb bejelentés más minősítést kap.
A UPC természetesen elérhető postai úton is, magánszemélyeknek, üzleti partnereknek és közműegyeztetési céllal is a 1462. Budapest Pf.:477-es címen.