Magánszemélyek és vállalkozók részére nagyon fontos, hogy a Nemzeti Adó és Vámhivatal (NAV) ügyintézéssel kapcsolat telefonszámokat könnyen megtalálhassák.
NAV telefonszámok kategóriák szerinti bontásban
A NAV telefonos ügyfélszolgálata mely általános tájékozatásban add segítséget: hétfő – csütörök között 8:30-16:00 óra között fogadják hívását, illetve pénteken 8:30-13:30 között. Kék számon (vezetékes vonalról) – ez a szám mobilról is hívható (de nem gazdaságos): 06-40-42-42-42 vagy 06-1-250-95-00
Kék számok ha mobilról szeretné hívni:
Telenor előfizetőknek: 06-20-339-58-88
T-mobil előfizetőknek: 06-30-339-58-88
Vodafone előfizetőknek: 06-70-339-58-88
Külföldön tartózködik akkor ezt a számot szükséges hívnia: +36-1-250-9500
NAV telefonos tájékoztató és személyes Ügyintéző elérhetőségei:
Hétfőtő-csütörtök között 8:30-16 óra között, illetve pénteki napon 8:30-13:30 között érhetőek el. A telefonhívás alkalmával az ügyfélazonosító számot elkérhetik ezért ajánlatos a hívát megelőzően a fontosabb papírokat adatokat magunk elé készíteni.
Kék szám, vezetékes vonalról: 06-40-20-21-22 (mobilról is hívható de nem gazdaságos)
Egyéb elérhetőségek: 06-1-441-9600
Külföldön tartózködik akkor ezt a számot szükséges hívnia: +36-1-441-9600
NAV Vámmal foglalkozó információs központjának telefonos elérhetőségei.
Sajnos nincsen információnk mely napokon és milyen napszakban hívhatóak a következő számok.
+36-1-301-69-50
+36-1-301-69-51
+36-40-34-62-62