A Telenor Magyarország egyik legnagyobb szolgáltatója, így számos telefonszámon elérhető ügyfélszolgálattal kell rendelkeznie, hogy a központi szám ne legyen folyamatosan túlterhelt. A nagyvállaltoknál, főleg, ha lakossági ügyfeleket is kiszolgálnak, hatalmas a sorban állás és a telefonhívások, e-mail megkeresések száma. Az egyes telefonszámokra lebontott ügyintézés nagyan megkönnyíti a szolgáltató és a szolgáltatást igénybe vevő dolgát is. Most néhány fontos Telenor telefonszámot ismertetünk a könnyebb ügyintézés érdekében.
Központi Telenor telefonszám
A Telenor központi ügyfélszolgálata a 1220-as telefonszámon érhető el. Ezt a számot bármikor hívhatjuk a Telenor hálózatából díjmentesen, 0-24 órában. Itt is a jól ismert automata menürendszerrel találjuk szembe magunkat. Ezen a menürendszeren kell átjutnunk a megfelelő gombok megnyomásával, hogy egy számunka hasznos Telenor munkatárshoz eljussunk, aki segíteni tud problémánk megoldásában vagy választ adhat kérdésünkre.
A 1220-as Telenor telefonszám ebben segít:
Ha a Telenor hálózatából díjmentesen hívható non stop ügyfélszolgálatot tárcsázzuk a következő ügyekben kaphatunk segítséget:
- SIM-kártya letiltása. (Elveszett vagy ellopott kártya esetén hasznos.)
- Információk a szolgáltatásokról.
- Szolgáltatás igénylés, szolgáltatás lemondás vagy módosítás. (Ügyintézőt kapcsol.)
- Számlainformáció.
- Információk a készülékekről, külföldi telefonhasználatról és a hálózatról.
- Akciók és vásárlási információk.
- Kártyás szolgáltatások adatai.
- Tudakozó a Telenor hálózatán belül.
- Hibabejelentés.
- Hálózati rendszerhiba bejelentése.
- Szerviz információk.
- Panaszbejelentés.
Az ügyintézéshez érdemes előkészíteni a telenoros jelszót vagy ha azt már nem tudjuk, akkor a személyes adatainkat tartalmazó dokumentumot.
Telenor telefonszám, ha nem szeretjük az automata menürendszert
Ha nem akarjuk a 1220-as telefonszámon hívható, automata menürendszerrel működő megoldást választani, mert nem kedveljük az automatizálást vagy különleges, bonyolultabb kérdéssel, kéréssel, problémával fordulnánk szolgáltatónkhoz, akkor közvetlen telefonszámon kell hívnunk a Telenort. Ez a közvetlen telefonszám a +3620 2000 000. Ezen a számon a Telenor ügyfélszolgálatának munkatársai közvetlenül elérhetők, bár itt is minden bizonnyal a legtöbbször várakoznunk kell a kapcsolásra. Nem díjmentes hívószám, a hívás díja a Telenor hálózatába irányuló hívásokéval megegyező.
Panaszbejelentés külön telefonszámon
Egy szintén automata menürendszerrel működő telefonszámon külön panaszbejelentést tehetünk. Ez a szám 171-es rövidszám vagy pedig a +3620 2111 171-es Telenor telefonszám. Ezeket a számokat is 0:00-tól 24:00-ig hívhatjuk magyarországi Telenor hálózatból díjmentesen, akárcsak a 1220-as központi ügyfélszolgálatot. Itt is eljutunk egy munkatárshoz az automata menüből gombnyomással választva. Több témakörben is segítséget nyújtanak a két telefonszám másik végén, például:
- Hibabejelentés a szolgáltatással kapcsolatban
- Hálózati rendszerhiba bejelentése
- Problémabejelentés számlázással kapcsolatban
- Problémabejelentés feltöltőkártya esetén
- Panasztétel az ügykezelésre vagy kiszolgálásra
Ezek a telefonszámok biztosítják a teljes ügyfélszolgálatot, ugyanakkor különválasztják az ügyintézéseket, ezzel osztva el a hívásokat és téve gyorsabbá a működést. sajnos még így is olyan nagyszámú hívást indítanak a Telenor irányába, hogy nagyon sokszor hosszas várakozás után jutunk el problémánk orvoslásához. A várakozással számolni kell, de csökkenthetjük, amennyiben a megfelelő telefonszámot hívjuk.