Currently set to Index
Currently set to Follow

NetPincér telefonszámos kapcsolat felvétele megváltozott

hirdetes

Néhány olvasóban még biztosan él az emlék, amikor nagyot sóhajtva tárcsázta a pizza rendeléshez az adott telefonszámot, és hányan kívánták közülük azt, hogy online üzenetben is lehessen rendelést leadni. Nos, a megújult Netpincér már nekik kedvez! Nézzük át együtt, miben változott meg az ételfutár cég weboldala, és milyen új lehetőségekkel élhetünk! Amiről még szó lesz, hogy a Netpincér telefonszámos kapcsolat felvétele megváltozott.

Mi a NetPincér?

A cég 1999 óta működteti weboldalát, ahol többféle konyha ételkínálatát lehetett megrendelni telefonon és üzenetben. Idő közben a cég gyarapodott mind üzletileg, mind szolgáltatási profilját figyelembe véve. Jelenleg az új stílusú weboldal mellett akár Android, akár iOS készülékeken ingyenesen elérhető a a NetPincér Go applikáció, amely szintén elérhetővé teszi, hogy a lokációnk szerint könnyen rendelhessünk ízletes ételeket Magyarország különböző nagyvárosaiban. Továbbá a felületek elérhetőek nemcsak magyar, de angol nyelven is.

Szükséges regisztrálni?

Igen – habár a lokáció megadása után elérhető az ételek kiválasztása, a megrendelés véglegesítéséhez előbb regisztrálnunk kell, amelyre a rendszer is felhívja a figyelmet.

Amennyiben korábban, a régi NetPincér weboldalon létrehoztunk profilt, úgy ezzel továbbra is be tudunk jelentkezni a megújult platformra, nem szükséges az újboli regisztráció.

Ha korábban nem volt profilunk, úgy a regisztráció végrehajtható email címünkkel vagy Facebook profilunkkal. Adjuk meg nevüket, az email címünket és alkossunk egy biztonságos jelszót. A létrehozott fiók után bármikor beléphetünk a rendszerbe akár böngészőből vagy applikációból, és már csak rendelni kell a kiválasztott ételeket.

Milyen ételeket tudok rendelni, és hol?

A NetPincér elsősorban Budapesten működik. Pest megyében elérhető még a budaörsi, budakalászi, gödöllői és szentendrei lakosoknak, valamint elérhető Győr, Kecskemét, Miskolc, Debrecen, Níregyháza, Szeged és Pécs városokban és vonzáskörzetükben. Az elérhetőség a környékbeli partnerek számától függ, ezért a kínálat városonként eltérő lehet.

A konyhák variációi a lokáción belüli partnerektől is függ, de a klasszikus pizza-hamburger pároson kívül az amerikai, magyar és különböző ázsiai ízvilágok gazdagítják a menüsort.

Hogyan tudom leadni a rendeléseimet?

Választhatjuk a webböngészőt vagy a telefonos applikációt, és belépés után böngésszünk az ételkínálatokból ízvilág vagy konyhatípus szerint. A jelenlegi helyzetre való tekintettel elsősorban megjelölhető, hogy kiszállításra kérjük az ételt, vagy elvitelre – utóbbi esetben mi keressük fel az éttermet, és vesszük át a rendelést. A kiválasztott ételeket helyezzük a kosárba, majd indítsuk a megrendelést. Ehhez szükség lesz a fizetési mód kiválasztására. A kifizetés után visszaszámláló jelzi, mennyi idő, mire elkészül és kiszállításra vagy elviteli állapotba kerül az étel.

Adhatok megjegyzést a rendelésemhez?

Természetesen! Még a rendelés véglegesítése előtt, a kosár tartalmát át tudjuk tekinteni. Kattintsunk arra a termékre, amelyet szeretnénk módosítani egy megjegyzéssel. A ráklikkelés után felugrik egy ablak. Keressük ki a Megjegyzés opciót, és ide írhatjuk bátran azokat az üzeneteket a megrendelt étellel kapcsolatban, amelyet az étteremmel szeretnénk mindenképpen megosztani.

Törölhetek rendelést?

Amikor nem véglegesítettük a rendelést, addig nyugodtan alakíthatjuk a kosár tartalmát. Ha valamiből kevesebbet kérnénk mégis, vagy törölni akarjuk, kattintsunk a Kosárban lévő termékre, és a mínusz jellel csökkentsük, a kuka ikonnal pedig teljesen törölhetjük az adott ételt.

Hogyan tudok fizetni?

A banki átutaláson kívül kiválaszthatjuk, hogy Szép kártyával (OTP, K&H, MKB) vagy készpénzzel kívánunk fizetni. Utóbbi megoldás esetén átvételkor a futárnak kell átadni a térítendő összeget. Emellett arra is van lehetőség, hogy kupont érvényesítve kedvezményes összeget fizessünk – a fizetési lehetőségek alatt lévő rubrikába kell beleírni az érvényes kódot. Ezek mellett ÁFÁ-s számlát is igényelhetünk.

Van lehetőség érintésmentes kiszállításra?

Igen, az online fizetés mellett a NetPincér lehetővé tette az érintésmentes kiszállítást. Ez azt jelenti, hogy hagyományosan előre kifizethetjük az ételt, és a kiszállításkor a futár a pontosan meghatározott helyen hagyja a csomagot, amit mi úgy vehetünk fel, hogy egyáltalán nem kerülünk kapcsolatba a kiszállítóval. A járványügyi szabályoknak szigorúan meg kell felelnie nem csak a futároknak, de az éttermi dolgozóknak és a NetPincér partnereinek is, ezért garantált a biztonságos elkészítése és kiszállítása az ételeknek.

Ha szeretnénk a futárnak borravalót adni, azt még az online fizetés során, az applikációban vagy a böngészőben is jelölhetjük konkrét összeggel. Érintésmentes kiszállítás esetén személyes borravaló kifizetésére nincsen lehetőség.

Problémám akadt a rendeléssel. Kivel és hogyan egyeztethetek?

Régebben lehetőség volt a NetPincér telefonszám elérhetőségén panaszt tenni. Ez a telefonszám az interneten még elérhető, de felhívása esetén egy automata üzenetrögzítő hang elmondja, hogy az Ügyfélszolgálat már chat platformként működik tovább, így telefonon nincsen lehetőség panasz vagy megjegyzés átadására.

Amennyiben a konkrét rendeléssel akadt probléma, úgy a várakozó oldalon vegyük fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal. Itt a chaten keresztül tudjuk leírni panaszunkat, amelyre üzenetváltásban kapunk választ és visszajelzést.

Általános kérdés vagy gond esetén, esetleg másfajta visszajelzési igényt fogalmazunk meg felhasználóként, és szeretnénk ezt megüzenni, úgy egyéb megoldásként írhatunk a [email protected] email címre.

Nem lehet már telefonon felvenni a céggel a kapcsolatot, miért van akkor szükség az én telefonszámomra?

Ez az információ elsősorban a futároknak fontos. Kiszállításkor jelzik, hogy megérkeztek a rendelt ételekkel, de akkor is fontos adat nekik, amikor nem egyértelmű a cím, vagy az, hogy pontosan hol tegyék le a rendelést érintésmentes szállítás során. Ilyen esetben a precíz és gyors egyeztetéshez szükséges számukra a telefonos elérhetőség. Természetesen a futárok nem tárolhatják el a telefonszámokat, ezt szigorú működési szabály biztosítja.

Továbbá, előfordulhat, hogy valamilyen rendelési hiba vagy probléma esetén törlik a rendelést, vagy más, külső komplikáció merül fel. Erről elsősorban emailes értesítést fogunk kapni a NetPincértől, de az étterem is felveheti velünk a kapcsolatot. Amennyiben előre fizettünk, ebben a helyzetben is felkereshet a NetPincér emailben vagy telefonon, hogy segítse a visszafizetési folyamatot.

Ha nem történik meg a kapcsolatfelvétel, azt az Ügyfélszolgálatnak tudjuk jelezni.

Share Button