Nagyon ritkán fordul elő egy webáruház esetében, hogy az ügyfélszolgálat telefonszáma nincs feltüntetve a weboldalon, de a PCX telefonszámát például csak nagyon-nagyon alapos keresés után fogjuk megtalálni az áruház honlapján. Ennek lényegében az az oka, hogy a PCX ügyfélszolgálata nagyrészt online üzemel. Ha bármilyen panasszal vagy észrevétellel kívánunk élni, e-mail formájában tehetjük meg leginkább. Persze így is kezelni fogják a problémáinkat, de ez nem annyira elterjedt intézési mód, hiszen a legtöbb webáruház telefonos ügyfélszolgálatot is biztosít az ügyfelei számára.
A PCX telefonszáma is fel van ugyan tüntetve a Kapcsolat menüpontban a cég hivatalos adatai között, de az is fel van tüntetve, hogy csak akkor hívjuk őket, ha az e-mail megkeresésre nem kapunk egy órám belül választ, bár a honlapon megtalálható információk szerint legkésőbb egy fél óra várakozási idővel kell csak számolnunk. Tehát, ha rendelésünkkel valami problémába ütközünk, akkor a cég kérésére mindenképp előbb e-mail útján próbálkozzunk megoldást találni, és csak akkor nyúljunk a telefon után, ha erre hozamosabb ideig nem kapunk választ.
Hogyan tudjuk e-mail útján rendezni a felmerülő problémákat?
A PCX alapvetően e-mail útján fog velünk kommunikálni, ha tőlük rendelünk meg valamit, de ez más online áruházak esetén is így van. E-mailt fogunk kapni a rendelés rögzítéséről, és ha futárral vagy Foxpost-on keresztül szeretnénk a szállítást, ennek az állapotáról is így fogunk értesítést kapni. A személyes átvétel esetén is kapunk üzenetet e-mail vagy SMS formájában, de ha változik az átvételi pont nyitvatartási ideje, arról is fokunk e-mailben tájékoztatást kapni. A számla is a legtöbb esetben elektronikus formában fog érkezni.
Ha viszont mi szeretnénk a cég felé jelezni, ezt is e-mail útját tehetjük meg. Természetesen panasztétel előtt mindenképp érdemes tájékozódnunk a PCX weboldalán, hogy egyes panaszok esetén mi a teendő. A GYIK, a Kapcsolat és az Ismertető menüpontok minden a segítségünkre lesznek ebben. Ha nem találtunk módot a problémánk megoldására, akkor is írjunk a PCX ügyfélszolgálat e-mail címére. Mivel elsősorban ez a kommunikációs mód működik a cégnél, biztosak lehetünk benne, hogy hamar választ kapunk a kérdésünkre.
Mi a PCX telefonszáma, ha mindenképp telefonálni akarunk?
Ha mégsem kapunk választ a levelünkre egy órán belül, akkor a honlapon található telefonszámot kereshetjük. Sok helyen a +361/780-1070-s szám szerepel, például a gyakorikerdesek.hu-n is, illetve több olyan oldalon, ahol maga a PCX egyik munkatársa adott választ arra a kérdésre, hogy mi a telefonos elérhetőségük. Ugyanakkor a honlapon ez a szám egyáltalán nem található meg, helyette a 0670/6710410-s telefonszám látható a Kapcsolat menüben a céges adatok között. Melyiket is hívjuk, ha a PCX-et keressük?
Érdemes mindkét számot megpróbálni, mivel a +361/780-1070-s szám is szerepel viszonylag friss posztokban. Persze, ha biztosra akarunk menni, a honlapon szereplő telefonszámmal tegyünk egy próbát, mert azzal valószínűleg nem tévedhetünk. De mindenképp kövessük a weboldalon található instrukciókat, mielőtt telefonálnánk, vagyis csak az e-mailes megkeresés után próbáljuk őket így is utolérni. Amennyiben sikerül elérnünk őket, esetleg jelezhetjük nekik, hogy több helyen is szerepel a +361/780-1070 a PCX telefonszámaként.