Provident ügyfélszolgálat telefonszáma – 06208808898

hirdetes

Hogyan fordulhat elő, hogy a Provident ügyfélszolgálat telefonszáma a 06 80 40 60 60, minket mégis a 06 20 880 8898-ról hívtak a Provident nevében? Sokan ezért is keresik fel a különböző telefonszám tudakozós oldalakat, hogy kiderítsék, kihez tartozik egy-egy telefonszám. Számos véleményező oldal is létezik már ezzel a céllal. A Provident, ahogy több más pénzintézet rendelkezik ugyan egy központilag hívható ügyfélszolgálati telefonszámmal, de az üzletkötők az esetek nagy többségében saját telefonszámmal rendelkeznek.

Persze nem baj, ha tényleg meggyőződünk, hogy a szám valós, esetleg ha bemutatkozik az illető, le is ellenőrizhetjük ezeken az oldalakon, hogy tényleg igazat mond-e. Ha csak úgy ismeretlenül keresnek minket, akkor nem ért az óvatosság, ám ha mi magunk kértük a Providenttől, hogy a valamelyik üzletkötőjük keressen minket, akkor azért nyugodtabban hihetünk a hívónak. Természetesen személyes adatokat csak különleges esetben adjunk meg az ilyen hívások során. Ha valóban Providentes kolléga keres minket, valószínű, hogy személyes találkozással kapcsolatos időpont egyeztetésről lesz szó.

Mikor hívjuk az Provident ügyfélszolgálat telefonszámát?

Az ügyfélszolgálatot több esetben is kereshetjük. Ha még nincs hitelünk, de szeretnénk velük kölcsönszerződést kötni, akkor kereshetjük a Providentet telefonon. Persze, ha csak érdeklődünk a lehetőségeinkről, ebben az esetben is bátran hívhatjuk a 06 80 40 60 60-t. A Provident munkatárai felmérik az igényeinket és a lehetőségeinket is. Azt jó, ha tudjuk, hogy a központi ügyfélszolgálaton keresztül hitelt nem fogunk tudni kötni, ehhez mindenképpen személyes tanácsadás szükséges.

Emellett panasztétel esetén is segítségünkre lehet az ügyfélszolgálat. Előfordulhat, hogy nem a termékkel kapcsolatban van problémánk, hanem az üzletkötő személyével, esetleg viselkedésével. Ha úgy érezzük etikátlanul vagy nem korrekten jár el a hitelünkkel, vagy közeli hozzátartozónk hitelével kapcsolatban, és ezt jelenteni szeretnénk, mindenképp az központi ügyfélszolgálatot keressük meg. Ha a hitelünkkel kapcsolatos a panasz, abban az esetben is fordulhatunk hozzájuk bizalommal.

Mikor keressük inkább a saját üzletkötőnket?

Ha a Providenttől szeretnék kölcsönt felvenni, minden esetben egy üzletkötőre lesz szükségünk. Kérhetjük telefonon, de a Provindent holnapján keresztül is, hogy keressen fel minket a cég munkatársa. Ezután a pénzintézet a körzetünkben tevékenykedő üzletkötőnek fogja továbbítani az igényünket, és ő fog minket keresni telefonon, majd személyesen is. Ezért ne lepődjünk meg, ha a Provident központi telefonszáma helyett egy privát mobilszám fog minket keresni, mint a 06208808898.

Amennyiben már élő szerződésünk van, akkor bármilyen gondunk vagy problémánk van a hitelünkkel kapcsolatban, nyugodtan hívhatjuk a saját üzletkötőnket is, és csak aztán az ügyfélszolgálatot. Az üzletkötők általában a hitelügylet módosításban, vagy végtörlesztésében is tudnak segíteni, de egyéb panaszainkkal is kereshetjük őket. A Provindent egy olyan hitelintézet, ami főként rövid lejáratú kölcsönökkel foglalkozik, és az üzletkötőnk meg fogja keresni a legjobb megoldást a problémánkra. Nemcsak a hitelkötésnél, de az esetleges módosításnál is szükség lehet rá, de azért nem árt ha tudjuk a Provident ügyfélszolgálat telefonszámát is.

Share Button