Szerző: telefonszam-tudakozo.hu
Dátum: 2018-07-05 15:24:34
Olvasási idő: 4 perc
Kategória: tudakozó

GLS telefonszám – Mit hívj, ha csomagot küldenél?

GLS telefonszám, ha háztól házig kéred

A különböző csomagküldők egyre kényelmesebb megoldásokat kínálnak ügyfeleiknek. Ez köszönhető a hatalmas versenynek és annak, hogy a legtöbbször számukra is egyszerűsödést jelent az innováció.

Ha nem szeretnél elgyalogolni a hozzád legközelebb eső csomagpontra, kérheted a GLS futárt házhoz is. nyilvánvalóan feláras szolgáltatás, hiszen egy úttal többet kell megtenni. nagyjából úgy, mint mikor egy csomagot szállít ki. Ha kis mennyiségű, vagy eseti feladásról van szó, a +36 29 88 66 70-es telefonszámot kell hívni és az 5-ös melléket választani. Természetesen e-mail is írható, mégpedig a glscsomagpont@gls-hungary.com e-mail címre. Az ügyfélszolgálat hétköznapokon 7:00 és 20:00 között hívható.

A háztól házig történő csomagfeladásnál belföldön a kézbesítési idő 1 nap, sikertelen kézbesítés esetén a visszaszállítás díjmentes. Ehhez a szolgáltatáshoz külön ügyfélszolgálatot tart fent a csomagküldő, melyet a feladó 7:00 és 19:00 között hívhat. A csomagot átvevők számára 20:00-ig hívhatok a számukra kijelölt ügyfélszolgálat. Ez a csomagküldési lehetőség esti csomagfeladásnál vehető igénybe, amennyiben valaki csomagpontként szeretne működni, vegye fel a kapcsolatot a megfelelő e-mail címen a GLS futárszolgálattal, mert más jellegű árszabás és ügyintézés vonatkozhat rá. Az eseti, háztól házig történő csomagfeladásnál mennyiségi korlát nincs, egybizonyos súlyig a feladás díja a csomag méretétől függ. Számos hasznos szolgáltatással egészítették ki ezt a lehetőséget, például van kárfedezet, csomagkövetés, online letölthető átvételi elismervény stb.

GLS telefonszám, ha csomagot vársz

Néha előfordul, hogy változtatni kell a szállítási címen vagy a szállítási időponton. Ekkor fontos mielőbb felhívni a szállítócéget, jelen esetben a GLS-t és a futárral megbeszélni, hogy mikor és hová vigye a várt csomagot. hívható a központi ügyfélszolgálat is, de valószínűleg onnan átirányítanak az adott mellékhez vagy a futárodhoz. A GLS mindig tájékoztat a csomagod aktuális állapotáról, a tájékoztatás mindig tartalmazza az elérhetőségeket, melyeken üzenhetsz, ha változtatni szeretnél valamin. A központi ügyfélszolgálatot hétfőtől péntekig reggel 7 óra és este 8 óra között hívhatod. A nem emelt díjas a GLS telefonszám a következő: +361 802 0265

Csomagpont GLS telefonszám

Értelemszerűen minden csomagpont külön telefonszámmal rendelkezik, azonban ezek a számok szinte kivétel nélkül az adott kereskedelmi egység számai, egyik sem GLS telefonszám. A csomagpontokról azt kell tudni, hogy egyes szolgáltatók, üzletek szerződést kötnek a csomagszállítóval, majd csomagpontként is üzemelve náluk fel lehet adni és fel lehet venni a csomagokat. Az üzleteknek ez némi jutalékot és főleg számos betérű, potenciális ügyfelet jelent. Ebből egyértelmű, hogy a csomagpontok telefonszámait nem a GLS határozza meg, hanem a különböző kereskedelmi egységek, szolgáltatók saját számukon érhetőek el. A GLS weboldalán található folyamatosan frissített lista a csomagpontokról és azok elérhetőségeiről, sőt a kereső letölthető PDF formátumot is kidob a keresésre.

Röviden összefoglalva, ha csomagja van és nem ismeri a futár telefonszámát aki szokta ki vinni a csomagját akkor a GLS telefonszámot általában SMS-ben vagy emailben küldik el, ami lehet kérni időpont változtatást stb.

Tetszett? Osszd meg másokkal is!