T-home ügyfélszolgálat használati tippek és mellékek listája

hirdetes

Az ügyfélszolgálat a 1414-es telefonszámon érhető el, ahol egy automata ügyfél-tájékoztató rendszer várja az ügyfeleket. A telefonszám a belföldi hálózatból teljesen díjmentesen hívható. A Telekom belföldi mobilhálózatából a +36 30 9303 100-as telefonszám díjmentesen, míg más hálózatból az aktuális díjazás szerint hívható. Külföldről a +36 1 447 4444 telefonszámot kell tárcsáznunk és a hívásért a külföldi roaming díjcsomag szerinti díjat szükséges kifizetni.

Ez annyiba kerül, mintha Telekom otthoni szolgáltatás számát külföldről felhívnánk. Az azonosítás egy 5 számjegyből álló jelszóval történik meg, de ezt ki lehet váltani ma már egy sokkal praktikusabb és gyorsabb hangazonosítási szolgáltatással. Az ügyintézés során aktiválhatjuk a hangazonosító szolgáltatást. A belépéshez szükséges hangmintát az 1.1 automata ügyintézés menüpontjában lehet rögzíteni.

A T-home ügyfélszolgálat mellékeinek listája

Az 1. az automata ügyintézés és a tájékoztató meghallgatása lehetséges
1.1 pontban automata ügyintézés indítása az önkiszolgáló rendszerben
1.2 A T-home szolgáltatások tájékoztatója, ezen belül tarifák, egyéb hasznos tudnivalók
1.2.1 Magenta 1 díjcsomag tájékoztató
1.2.2. A Telekom mobil szolgáltatásainak tájékoztatója
1.2.3. A Telekom otthoni szolgáltatásainak tájékoztatója
1.2.4. Kapcsolat program ismertetése

2. az új szolgáltatásokat tudjuk megrendelni

3. az ügyfélszolgálatot érhetjük el
– 3.1. Díjcsomag váltás lehetősége, adatok módosítása, általános ügyfélszolgálati kérdések megválaszolása a T-home ügyfélszolgálatának segítségével
– 3.2. Egyenleginformáció lekérdezése, számlázás és késedelmes fizetés
– 3.2.1. Egyenleg és a forgalmi adatok lekérdezése az automata rendszer segítségével
– 3.2.2. Reklamációs ügyek intézése és számla magyarázatok meghallgatása
– 3.2.3. Ügyintézés a díjtartozásokkal kapcsolatban
– 3.2.4. Egyenleg feltöltés és feltöltési bónusz a Domino szolgáltatásnál
– 3.3. Műszaki segítségkérés és hibák bejelentése
– 3.4. Szerződések felmondása
– 3.5. Szüneteltetési lehetőségek
4. műszaki segítséget kérhetünk és hibabejelentést tehetünk
– 4.1. Műszaki segítségnyújtás a mobil szolgáltatásokkal kapcsolatban
– 4.2. Otthoni tévé, internet és vezetékes telefonnal kapcsolatos műszaki segítségkérés
8. az angol menüt érjük el a T-home ügyfélszolgálatnál
9. Telefonszám vagy azonosító megadása után személyre szabott szolgáltatások igénybevétele

Használati tippek a T-home ügyfélszolgálaton

Sokan nem tudják, de általános funkciójú nyomógombok is léteznek, amelyek segítségével egyéb szolgáltatásokat is igénybe vehetünk. Ilyen a csillag gomb, amelynek segítségével a menüben visszaléphetünk. Az ügyintézőt a 0-s gomb megnyomásával érhetjük el, amennyiben nem szeretnénk igénybe venni az automata lehetőségeket és nem szeretnénk kivárni az információk felsorolását sem.

Felkészülni az ügyfélazonosítóval jó előre

Ügyfélazonosítót és telefonszámot a 9-es gomb megnyomásával indíthatunk. Amennyiben nem sikerül választanunk a felkínált lehetőségek közül, úgy a fő menü végén is kérhetjük az ügyintéző segítségét. Ez csak akkor lehetséges, ha előbb megadjuk a Telekom hívószámunkat illetve kiválasztjuk, hogy mobil telefon vagy otthoni telefon témakörben van szükségünk segítségre.

Még a menüben érdemes az azonosítót megadni, hiszen sok esetben úgy is el fogja kérni az ügyintéző, így viszont időt takaríthatunk meg. Az ügyintézők illetve az automata által adott tájékoztatások nem teljeskörűek, hiszen a mindenkor hatályos Díjszabások a mérvadók.

Ezt a www.telekom.hu oldalon keresztül elérhetjük. Bármilyen problémánk adódik érdemes segítséget kérni, hiszen ha egyedül állunk neki egy hiba kijavításának, akkor az is elképzelhető, hogy a garanciális lehetőségektől elesünk. Az ügyintézők minden esetben tájékoztatást adnak a teendőkkel kapcsolatban, amelyet érdemes lépésről-lépésre nyomon követni és végrehajtani.

Az ügyfélszolgálati ügyintézések során érdemes a hangazonosítást alkalmazni, hiszen egyszerűen és kényelmesen intézhetjük a továbbiakban az ügyeket és nem kell a jelszót sem megjegyezni. Ilyenkor a rögzített hangminta alapján történik meg a beazonosítás, pár másodperc alatt.

Share Button