A Telekom csoport számos szolgáltatást nyújt, így a számos Telekom telefonszám él a különböző szolgáltatásokhoz tartozó ügyintézések biztosítására. A telefonos elérhetőségek mellett természetesen online e-mail és chatfül lehetőségek és személyes ügyintézés is igénybe vehető. A Telekom főleg két nagy csoportot különböztet meg, mégpedig a lakossági előfizetőket és az üzleti előfizetőket. Ezen kívül telefonos elérhetőségük egyike, egy rövidszám a gyors ügyintézések, egyenlegfeltöltés és lekérdezés céljából van fenntartva.
Telekom telefonszám kisebb ügyekhez, egyelengfeltöltéshez
A sokak által jó ismert, kívülről tudott egyenlegfeltöltős Telekom telefonszám a 1777, mely a Telekom Központban csörög. A Telekom magyarországi hálózatából díjmentesen hívható telefonszám egész pontosan a Domino Központhoz tartozik és a Domino szolgáltatásiról, egyenlegedről informálódhatsz, valamint rendelhetsz szolgáltatást és feltöltheted kártyás egyenleged. A szolgáltató weboldalán előre meg lehet nézni, hogy híváskor mely menüpontok közül választhatsz, így az ügyintézés sokkal gyorsabb, mert nem kell végighallgatni a lehetőségek felsorolását, hanem a kicsöngés pillanatában már be is ütheted a megfelelő számot. A 1777-es Telekom telefonszám csak automata ügyintézést tesz lehetővé, így ha bármilyen kérdés merülne fel, amelyet az automata menürendszer nem tud orvosolni, a lakossági számot kell hívni (1414).
Lakossági ügyintézés a 1414-en
A lakossági ügyfelek számára fenntartott, nem teljesen automatikus telefonszám a 1414, melyen a megfelelő ügyintézőhöz jutunk el. Ez egy 0-24-ben hívható telefonszám, melyet a hét minden napján tárcsázhatunk. A szám minden belföldi hálózatból díjmentesen hívható és az összes lakossági intézni való egyhelyen megoldható. Akár vezetékes, akár mobil, akár internet, televízió, a kérdésekkel, problémákkal és intézni valókkal ezt a számot érdemes hívni.
Ha külföldről szeretnénk a Telekom lakossági szolgáltatásaival kapcsolatos ügyeinket intézni vagy informálódnánk, akkor más telefonszámot kell hívnunk. A külföldről történő ügyintézésre a +361 265 9210-es szám a megoldás, melyet annyiért hívhatsz, amennyiért külföldről egy vezetékes magyar telefonszámot. A 1414 automata ügyféltájékoztató rendszerrel működik. Az 1-es gomb megnyomásával újabb választás elé kerülünk, ahol, ha ismét 1-est nyomunk, az önkiszolgáló ügyfélszolgálatnál kötünk ki, a 2-esnél pedig információkat kaphatunk a különböző szolgáltatásokról. Ha a főmenüben a 2-estől a 8-asig terjedően valamely más gombot nyomjuk meg, a Telekom munkatársa fog jelentkezni. Hogy mely gomb milyen ügyintézőhöz kapcsol, a Telekom weboldalán megnézhető előre a gyorsabb ügymenet érdekében.
A Telekom hívásához érdemes egy kevésbé leterhelt időszakot választani, amennyiben erre mód van. A legtöbb hívás délelőtt 9:00 és 11:00 között, valamint délután 16:00 és 19:00 között fut be, míg a legkevesebben reggel 6:00 és =:00, valamint délután 13:00 és 15:00 között és este 21:00 körül kívánnak telefonon ügyet intézni. A statisztikák a reggel 7:00-és időpontot mutatják a legkevésbé terheltnek.
Telekom telefonszám üzleti előfizetéssel kapcsolatos ügyintézéshez
Az üzleti előfizetésekhez külön Telekom telefonszám tartozik. Ez is egy rövidszám, melyet a Telekom vezetékes és mobil hálózatából díjmentesen hívhatunk. Ha üzleti előfizetésünkkel kapcsolatban merül föl probléma vagy kérdés, esetleg szolgáltatást szeretnénk megrendelni, hívjuk a 1435-ös számot! A 1435 teljes mértékben automata és önkiszolgáló, így itt nincs lehetőség ügyintézővel beszélni.