A Vodafone adategyeztetés nagyon könnyen elvégezhető a cég weboldalán keresztül. A feltöltőkártyás adategyeztetés során első lépésben a telefonszám azonosítása történik meg. A Vodafone a telefonszámra kiküld egy sms-t, arra a telefonszámra, amelyhez a SIM kártyát hozzárendelték.
Ezután következhet az adatok megadása, amely során szükséges a fényképes igazolvány is. Érdemes ezeket már előre odakészíteni. Ez lehet egy személyi igazolvány, egy lakcímkártya, vagy akár egy jogosítvány is. A lényeg, hogy fényképes legyen. Az adatok rögzítése során oda kell figyelni, hogy minden adatot pontosan adjunk meg.
Mi történik a sikeres Vodafone adategyeztetés után?
Miután minden adatot rögzítettünk és sikeres is volt az egyeztetés, a Vodafone 1 napon keresztül díjmentes beszélgetést ad minden ügyfelének. A beszélgetés lehet belföldi, vagy az EU-ból belföldre irányuló egyaránt. SMS-ben értesítenek minden ügyfelet a díjmentesség aktiválásáról.
Miért van szükség az adategyeztetésre?
2018-ban a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adatai szerint 3,5 millió előrefizetős SIM kártya érintett az adategyeztetésben. Most már jogszabály írja elő a társaságoknak, hogy évente egy alkalommal mindig a szerződés fordulónapján el kell végezniük az adategyeztetést. Mivel a Vodafone adategyeztetés is fordulónaphoz kötött, ráadásul online intézhető, így nem kell sorban állni sem. Pár perc alatt túl lehet lenni ezen a procedúrán. Ezek az adategyeztetések a változó fordulónapok miatt egész évben folyamatosan zajlanak, de érdemes odafigyelni a határidőre, nehogy kicsússzunk az adategyeztetésből.
Miért lehet ilyen gyorsan a Vodafone adategyeztetést elvégezni?
2017-ben nagyon nagy feladat elé állították a szolgáltatókat, hiszen erre a lépésre senki sem készült fel előre. A Vodafone azonban a rendszereit alkalmassá tette arra, hogy ne kelljen személyesen elvégezni az Vodafone adategyeztetést, amely valószínűleg sok ügyfélnek hatalmas problémát jelentett volna.
Természetesen az NMHH is segített a folyamat felgyorsításában azzal, hogy kampányt indított, amelyből az ügyfelek már jó előre tájékozódhattak, hogy mi vár rájuk. A határidők figyelése nekünk, ügyfeleknek is fontos, de természetesen a Vodafone sms-ben mindenkit időben értesít.
Kiknek kell most nagyon odafigyelniük?
Természetesen azoknak a Vodafone ügyfeleknek akik, év elején vagy tavasszal kötöttek szerződést, hiszen nekik megint eltelt egy év és a kötelező adategyeztetést el kell végezniük a Vodafone honlapján. Azok az ügyfelek, akiknek korábban már felfüggesztésre került a kártyájuk, nem tudják elvégezni az adatok leegyeztetését, hiszen az SMS azonosítást így nem lehet elvégezni.
Ebben az esetben valamelyik Vodafone üzletbe személyesen be kell fáradni és itt történhet meg a Vodafone adategyeztetés. A cég már számtalan helyen rendelkezik kirendeltséggel. Jellemzően a nagyobb bevásárlóközpontokban biztosan megtaláljuk őket, így nagyon nem kell bajlódni az utazással sem.
Keressük fel azt az üzletet, amely lakhelyünkhöz vagy munkahelyünkhöz a legközelebb esik. Az üzletekben a kollégák mindenkinek segítséget nyújtanak, így a teljes adategyeztetés folyamatában is.