A Vodafone reklám zene mindig képes a megújulásra

hirdetes

A Vodafone reklám zene mindig képes meglepetéseket okozni. A Vodafone azonban nem csak a zenével van így, hiszen a tavalyi évben egy teljesen új márkastratégiának köszönhetően megújult. Az új stratégia a vállalat szlogenjére és a vizuális identitására is hatással volt. Az új stratégiát 36 országban ismertették meg az ügyfelekkel. A sajtótájékoztatón bemutatták a Family ajánlatot és a Digitális Családi honlapról is beszéltek.

A Vodafone reklám zene szintén részét képezi az újrapozícionálásnak

A Vodafone roppant bizakodó a jövővel kapcsolatban, hiszen nagyon optimisták. Az új szlogen is erre utal: „The future is exciting. Ready?”A ready szót megtartva minden országban saját nyelvükön jelentetik meg a szlogen eleső felét. A logójukat ezután sokkal jobban a fókuszba helyezik és a Vodafone reklám zene kiválasztására is sok időt fordítanak. A 3D ábrázolás helyett ma már inkább a 2D-s ábrázolást helyezik előtérbe. Folyamatosan végeznek kvantitatív és kvalitatív kutatásokat, amelyhez 30 000 embert kérnek fel.

A Vodafone reklám zene kiválasztása mellett odafigyelnek a családokra is

A Vodafone a jövőben még jobban összpontosít a családokra. A www.digitaliscsalad.hu weboldalt megújították és az új tartalommal a céljuk, hogy a generációk közötti szakadékot csökkentsék. Tippeket és tanácsokat osztanak meg a családokkal és Family ajánlattal is jelentkeznek. A mobilkommunikáció segítséget nyújthat a családoknak, hogy a nagy távolságok ne okozzanak problémát. A Family ajánlatban többféle csomag közül is választhatnak az ügyfelek, családok.

Vodafone reklámok 2018-ból

Vodafone reklámok 2017-ben

Share Button