Currently set to Index
Currently set to Follow

Vodafone ügyfélszolgálat ebben tud segítő kezet adni

A sok megújuló információ közt természetes, hogy néha segítséget kér az ember. Ugyanakkor nem mindegy, hogy ezt a kisegítést lakossági ügyfélként, vagy valamilyen vállalkozói vagy céges formában keressük, és azt pontosan hol találhatjuk meg. Cikkünkben segítünk tájékozódni, hogy a Vodafone ügyfélszolgálatánál hogyan és miben kérhetünk támogatást, valamint adott ügyeinket hol intézhetjük.

hirdetes

Hogyan érthető el a Vodafone ügyfélszolgálata?

Bármelyik Vodafone üzletben kérhető személyesen segítség az ügyintézéshez, de telefonon és online a menütérképen, valamint saját profilunkban is kereshető a számunkra érdekes információ, legyünk lakossági, kkv vagy nagyvállalati ügyfél.

Személyes ügyintézés esetében kell-e előre időpontfoglalást kérnem?

Nem, időpontfoglalás előre nem egyeztethető, hanem a legközelebbi rendelkezésünkre álló Vodafone üzletben tudunk a szelvénygép segítségével sorszámot tépni, valamint egy munkatárs segítségét is kérhetjük a megfelelő ügyintézés kiválasztásához. Ez járhat némi várakozási idővel, de a sorszámunkon mindig látható, hogy hány ember várakozik előttünk, valamint az ügyintéző munkatárs azonnal szólítani fog minket az ablaka fölött pirosan felvillanó jelzőtábla segítségével.

Jelenleg a járványhelyzet miatt a Vodafone üzletei csak ügyfélszolgálati feladatokat látnak el, amibe beletartozik a számlabefizetés és a különböző szolgáltatásokkal, korlátozásokkal kapcsolatos segítségnyújtás is, valamint szervíz és technikai segítségnyújtás.

Mikor vannak nyitva a Vodafone üzletei?

Hétköznap reggel legkorábban 9:00 és a jelenlegi korlátozások miatt legkésőbb este 7:00 óra közötti nyitvatartással várják ügyfeleiket a Vodafone üzletei. Hétvégén ezek módosulhatnak, vasárnaponként jellemzően rövidebb ideig tudnak minket fogadni. Ugyanakkor fontos figyelembe venni, hogy mind a fővároson és kerületen belül, mind a nagyvárosi és vidéki üzletek nyitvatartása eltérő lehet egymástól. A legközelebbi vagy számunkra fontos üzlet aktuális nyitás és zárás időpontjairól mindig tájékozódhatunk a Vodafone üzletkereső oldalán.

Mi a Vodafone lakossági ügyfélszolgálatának a hívószáma?

Lakossági ügyfélként, ha otthoni vagy mobilügyintézést szeretnénk végezni, belföldön díjmentesen hívható a 1270 telefonszám Magyarország területéről, amelyben a 7-es menüpontot kell választani. Külföldről ugyanígy a 1270 és 7-es menüpont elérhető, valamint a +36 1 456 8751 normál díjjal hívható telefonszámon érdeklődhetünk.

Ha pedig korlátozáskezelés miatt kérnénk a Vodafone segítségét, belföldről a díjmentes 1750 kereshető. Emellett reggel 8:30 és 19:30 közt a normál díjon hívható +36 1 288 1750 telefonszámon kereshetjük az ügyfélszolgálatot a mobil szolgáltatás korlátozásával kapcsolatban, míg az otthoni korlátozás esetében 7:30 és 20:00 közt a +36 1 798 88 88 telefonszám tárcsázható.

Kisvállalati és nagyvállalati ügyfélként milyen számon kereshetem az ügyfélszolgálatot?

Amennyiben kisvállalatként kérünk segítséget a Vodafone ügyfélszolgálatától, úgy

mobil ügyintézés miatt:

  • a hazai hálózaton díjmentesen elérhető a 1788 telefonszám,
  • külföldről szintén a 1788 vagy a +36 70 700 1788, normál díjon kereshetőek,
  • korlátozáskezelés miatt szintén a 1750 vagy a + 36 1 288 1750 vonalakon érdeklődhetünk munkanapokon 8:30 és 17:00 óra között.

Otthoni ügyintézés okán:

  • a díjmentes 1270-en, azon belül pedig a 7-es menüpontban érhető el,
  • külföldről szintén a 1270 7-es menüpontja, vagy a +36 1 456 8751 normál díjas telefonvonalak hívhatóak,
  • korlátozáskezeléssel kapcsolatban pedig a +36 1 798 88 88, normál díjas szám kereshető munkanapokon 8:30 és 17:00 óra között.

Ha nagyvállalati ügyfélként keressük a Vodafone ügyfélszolgálatát, az alábbi számokon tudunk segítséget kérni:

mobil ügyintézés miatt:

  • díjmentesen kereshető fel a 1788 szám belföldről és külföldről, valamint utóbbi esetben a +36 70 700 1788 szám is hívható,
  • a korlátozáskezelési segítségnyújtás a 1750 vagy a +36 1 288 1750 hívón érhető el munkanapokon 8:00 és 22:00 között.

Otthoni ügyintézéssel kapcsolatban:

  • belföldön kérhetünk segítséget a 1270 számon, ahol a 7-es menüpontot kell kiválasztani,
  • külföldről pedig normál díjon hívható szintén a 1270 7-es menüpontja, valamint a +36 1 456 8751,
  • a korlátozáskezelésben 7:30 és 20:00 között a + 36 1 798 88 88 számon kérhetünk ügyintézői tájékoztatást.

Milyen ügyekkel kapcsolatban kereshető a Vodafone ügyfélszolgálata?

Amennyiben lakossági ügyfele vagyunk a Vodafone-nak, úgy érdeklődhetünk a havidíj kedvezményekről vagy a szerződésünk feltételeiről, valamint a mobil internet (4G, 5G) és a vezetékes szolgáltatással kapcsolatos leggyakoribb kérdésekről. Kérhetünk segítséget a Vodafone-nál vásárolt mobil vagy tablet készülékek használatáról, valamint informálódhatunk a hozzájuk kapcsolt készülékbiztosításról, kárrendezésről és a szervíz lehetőségekről. Emellett panaszkezeléssel és hiba vagy problémabejelentéssel kapcsolatban is kereshetőek.

Kérdésem van, de nem akarok vagy nem tudok valamilyen okból kifolyólag beszélni – milyen lehetőségeim vannak?

Amennyiben a kommunikáció valamilyen formában akadályozott, minden ügyfél számára elérhető a Vodafone weboldalán a menütérkép, amellyel gyorsan megtalálható minden szükséges információ. Lépjünk be a profilunkba a Vodafone honlapján, majd a fejlécben keressük ki az Ügyintézés fül alatt a lenyíló lehetőségek közül a számunkra érdekes témakört – a megadott Gyakori kérdések menüpontra kattintva megjelenik a menütérkép, amelyben kikereshető az adott téma. Emellett az online Ügyfélszolgálat tud segítséget nyújtani, ha valamiben elakadtunk vagy kérdésünk fogalmazódott volna meg.

Mire használható az Online Ügyfélszolgálat?

Az online Ügyfélszolgálat tulajdonképpen a saját profilunk, amelyen azonnal nyomon követhető az aktuális egyenlegünk, számlánk állapota, valamint a felhasznált és rendelkezésre álló internet adatforgalom, emellett a számlabefizetés és az egyenlegfeltöltés is pár kattintással intézhető. Ellenőrizhető az aktuális tarifa állapot és a havi számlázási ciklusból rendelkezésre álló napok száma, továbbá a szolgáltatásban foglalt és hátralévő SMS-ek száma és utolsó feltöltésünk adatai.

Ha pedig változtatni akarunk a személyes adatainkon, szolgáltatásunkon (például a számlázási időszak módosítására van szükségünk), vagy kiegészítő adatot akarunk vásárolni, azt sorbanállás-mentesen és könnyedén elintézhetjük a felületen.

Hogyan érhető el a Vodafone Online Ügyfélszolgálat?

Az első lépés a regisztráció: ehhez a telefonszámra és a szerződéskötéskor megadott ügyfélbiztonsági kódra lesz szükségünk. A belépés után egy 8 karakterből álló jelszót kell megadnunk, amely a telefonunkhoz fog tartozni. Figyeljünk arra, hogy a jelszóban legyen kis és nagybetű, valamint szám is. Különleges karaktereket nem kell tartalmaznia.

Ezután a Saját Profilon belül minden adat lekérdezhető és azonnal elérhető.

A tarifám vagy a csomagom szolgálatásairól hogyan kérhetek tájékoztatást?

A My Vodafone applikációban vagy a hivatalos weboldalon, a Saját Fiókunkba lépve azonnal tájékozódhatunk a rendelkezésre álló szolgáltatásokról. Ha szeretnénk kiegészítő adatforgalmi keretet vásárolni, akkor ahhoz a menütérképben és a Saját Fiókunkban is elintézhetjük az Online Ügyfélszolgálat segítségével, amihez nem szükséges külön egyeztetés a Vodafone kollégáival.

Ha például egy zene alkalmazás gyakori használatával hamarabb elfogyasztottuk a csomagban foglalt nettarifát, azt pár kattintással kibővíthetjük mi magunk az online felületen. Ugyanez igaz a számlák befizetésére és az aktuális költések ellenőrzésére, mint önállóan elérhető ügyintézési lehetőség. Valamint adatmódosítást is végrehajthatunk a böngészőben elérhető weblapon, a fiókunkba lépve.

Személyes adatokat akarok módosítani – online megtehetem?

Igen, az Online Ügyfélszolgálat “Ügyintézés” fülén keressük a “Személyes adatok” részt. Megváltoztatható adatok:

  • a felületen használt becenév,
  • az email cím,
  • a levelezési cím,
  • az ügyfélbiztonsági kód,
  • saját fiókunk jelszava.

Az ügyfélbiztonsági kódot csak akkor tudjuk megváltoztatni, ha a jelenlegi kód szintén rendelkezésünkre áll.

Mit jelent, ha azt olvasom, havidíjon felüli költésem van?

Az Online Ügyintézés és az Áttekintés oldalakon, menüpontokon ellenőrizhető a saját csomagunkban, tarifánkban biztosított egységek, mint a lebeszélhető percek és felhasználható SMS-ek száma. Minden, a tarifán vagy csomagon kívüli szolgáltatás, például a nem normál díjas hívások és egyéb vásárlások plusz költséget jelentenek az előfizetési díjon felül, amelyeknél a teljes díj kerül feltüntetésre és nem jár utánuk kedvezmény. Ide tartoznak a plusz kiegészítő internetcsomagok, a mobilvásárlások, a nemzetközi, külföldi hívások és SMS-ek.

A Vodafone Ügyfélszolgálat email címe elérhető az ügyfelek számára?

A Vodafone emailben csak rendszerüzeneteket továbbít, főként adatváltoztatással vagy szolgáltatással kapcsolatosan, így virtuális levelezési címmel nem rendelkezik az Ügyfélszolgálat. Amennyiben levelet szeretnénk továbbítani, azt hagyományos postai úton tudjuk megtenni. Levelünket címezzük a “Vodafone Magyarország Zrt. 1476 Budapest, Pf. 350” címre.

Korábbi UPC ügyfélként hogyan tudok segítséget kérni az ügyfélszolgálattól?

Amennyiben korábbi áthozott UPC előfizetéssel rendelkezünk, az 2021 elejétől hivatalosan is a Vodafone Magyarország szolgáltatásának minősül. Az ezzel kapcsolatos kérdésekkel és panaszokkal akár személyesen vagy telefonon is kereshetjük a Vodafone üzleteit és ügyfélszolgálatát.

Habár a Vodafone menütérképében szerepel a Vezetékes szolgáltatás menüpont alatt a UPC ügyfél vagyok” felirat, ez sajnos nem szolgál bővebb információval. Emiatt mindenféleképpen vegyük fel a kapcsolatot telefonon a 1270-es díjmentesen hívható telefonszámon, vagy ügyeinket intézhetjük személyesen a Vodafone üzleteiben, valamint a Vodafone Fiókunkban az online ügyfélszolgálat segítségével.

Panaszt szeretnék bejelenteni, hogyan tehetem meg?

Problémabejelentés vagy panaszkezelés indítható a 1270-es telefonszám hívásával, valamint kezdeményezhető a weboldalon, elektronikus úton. Levelet a 1476 Budapest, Pf. 350 címre tudunk írni, ha mobil szolgáltatással kapcsolatos a problémánk, otthoni szolgáltatás esetén szintén a 1476 Budapest címezhető, azonban a postafiók száma ebben az esetben 303. Emellett személyesen is bejelenthetjük a Vodafone üzleteiben. A részletes panaszkezelési eljárások és jogviták kiemelt szereplőinek elérhetőségei rendelkezésre állnak a Vodafone Reklamáció és panaszkezelés linkjén.

Hasznos volt a fentebb olvasott írás a Vodafone ügyfélszolgálattal kapcsolatban? Ha igen kérjük ossza meg másokkal is.

Share Button