Szerző: telefonszam-tudakozo.hu
Dátum: 2020-12-23 22:52:58
Olvasási idő: 16 perc
Kategória: tudakozó
Először töltsük le a MyTelenor appot!
A MyTelenor app minden telefonra letölthető. Az Android operációs rendszerrel rendelkező készüléktulajdonosoknak először fel kell keresniük a Google Play áruházat. A fenti sávban megjelenő keresőbe be kell írniuk a MyTelenor nevét, majd rámenni a telepítésre. Ezután a készülék elvégzi a többi munkát, letölti az alkalmazás és telepíti is. Az alkalmazások között bármikor megnyithatjuk.
Ha valaki Apple termékeket használ, akkor szintén megkapja a személyre szabott alkalmazást. Ebben az esetben az App Store-ban kell rámenni a nagyítóra, majd beírni a MyTelenor szót. Az Androidos rendszerhez hasonlóan itt is a letöltést kell kiválasztanunk, majd a telefon magától telepíti azt.
Mindkét esetben könnyű lépéseket kell követnünk, azonban fontos, hogy mindig azon a készüléken telepítsük, amelyiken a telefonszámunk él, mivel erre szükségünk lesz az első bejelentkezés alkalmával. Ha például tabletünk vagy iPadunk is van, viszont azon nem tudjuk használni a SIM kártyát, akkor ott ne töltsük le.
MyTelenor belépés tudnivalók
Most következik a MyTelenor belépés, ehhez azonban szükségünk van a regisztrációra. Ha a regisztrációt választjuk, akkor kettő lehetőségünk van, vagy lakossági előfizetőként vagy üzleti előfizetőként tudjuk megadni az adatainkat. Azt válasszuk ki, amelyik érvényes ránk. Értelemszerűen az üzleti belépéshez az üzleti regisztrációra lesz szükségünk.
A lakossági módnál használhatjuk a Google vagy a Facebook fiókunkat is, de megadhatjuk az e-mail címünket is. Mindhárom lehetőségnek vannak előnyei, válasszuk azt, amelyiket gyakrabban használjuk. A Facebook és a Gmail kiválasztásával nem kell külön jelszót generálnunk, viszont az adataink automatikusan átkerülnek a Telenor oldalára. Ha az e-mail címünket adjuk meg, akkor ki kell találnunk egy jó jelszót is. Az adataink megerősítése után már rá tudunk menni a belépés menüre. Itt azokat az adatokat kell megadnunk, amikkel előzőleg regisztráltunk. Fontos, hogy mindig meg kell adnunk a telenoros telefonszámunkat is, hogy hozzáférjünk a különböző szolgáltatásokhoz.
Segítségként válasszuk az internetes ügyfélszolgálatot
Ha ezek a lépések kifogtak rajtunk, akkor felkereshetjük az internetes ügyfélszolgálatot. A Telenor nem akarja, hogy egyedül kelljen bajlódnunk a regisztrációval és a bejelentkezéssel, mindent megtesz azért, hogy megkönnyítse a dolgunkat.
Ha segítségre van szükségünk, akkor választhatjuk például a Facebookos segítséget. Ehhez keressük meg a Facebookon a Telenor Hungary oldalát. Itt nem kell feltétlenül követnünk az oldalt, egyszerűen kattintsunk az üzenet fülre. Most leírhatjuk nekik, hogy pontosan hol akadtunk el, és az egyik munkatársuk válaszolni fog nekünk.
Ha nincs Facebookunk, vagy inkább a hivatalos honlapon akarjuk felvenni velük a kapcsolatot, akkor keressük fel a telenor.hu oldalt, és válasszuk ki az ügyfélszolgálatot. Itt meg kell adnunk az adatainkat, és megjelölni a panaszunkat. Ezután maximum 30 nap múlva válaszolnak.
Ha még gyorsabb megoldásra vágyunk, akkor egyszerűen tárcsázzuk a 1220-as telefonszámot. Magyarországi hálózatról díjmentesen hívható, és a nap 24 órájában elérhető. Itt interaktív menürendszerrel tudunk megoldást keresni a problémánkra.
Ha pedig ez sem segített, akkor még mindig elmehetünk személyesen a hozzánk legközelebb eső Telenor üzletbe.
Hogyan zajlik a számlabefizetés?
Sikeres regisztráció és bejelentkezés után bármikor elintézhetjük a számlabefizetést. Szerencsére a MyTelenor fiókban egy helyen tudjuk kezelni az összes előfizetésünket, nem kell hozzá több adatot megadni. Fontos, hogy minden egyes számot rendeljünk hozzá a fiókhoz, amit egy SMS-ben megküldött kóddal tudunk igazolni.
A számlabefizetéshez lépjünk be az applikációba, majd a jobb felső sarokban ki tudjuk választani, hogy melyik telefonszámmal akarunk ügyet intézni. Ugyanilyen gyorsan történik a fizetés is, ezt az Áttekintés oldalon találjuk meg. Ma már egyetlen kattintással rá tudunk menni a fizetésre, a többi a bank dolga. Újdonság lehet, hogy a bank kérhet egy külön kódot, amit meg kell adnunk a fizetésnél, ezt a bank saját applikációjában tudjuk megadni.
Ha először használjuk az alkalmazást, akkor meg kell adnunk az összes adatunkat. Erre azonban csak egyszer kell sort keríteni, utána az app megjegyzi azokat.
Mit kell tudni az egyenlegfeltöltésről?
A számlabefizetés mellett fontos tudni, hogy mi van az egyenlegfeltöltéssel. Megesik, hogy az egyik hónapban többet beszéltünk a megszokottnál, esetleg sokkal több internetet használtunk. Nem mindegy, hogy milyen szolgáltatásért fizetünk, de a MyTelenor applikációban ezt is könnyedén kezelhetjük.
Első lépésként válasszuk ki a telefonszámot. Ezután menjünk az Áttekintés oldalra. Itt megadja, hogy miként állunk a havi költséggel, mennyit használtunk el a megrendelt szolgáltatásokból. Kapunk mellé egy információs ábrát is, hogy még könnyebben ki tudjunk igazodni rajra, és azonnal lássuk a jelenlegi fogyasztásunkat. Ezek az információk mindig tájékoztató jellegűek.
Ha azt látjuk, hogy szükségünk van extra adatokra, akkor Telenor csomagot vásárolhatunk, vagy akár másik előfizetést is megrendelhetünk. Az applikációban rendszeresen kapunk Telenoros ajánlatokat és kedvezményeket is.
A szerződés megtekintése könnyebb, mint valaha
A MyTelenor alkalmazásban a szerződés megtekintése is lehetséges. Fontos tudni, hogy három fajta szerződés is létezik, így nem mindegy, hogy melyikre van szükségünk. Az Általános Szerződési Feltételeket a telenor.hu oldalon tudjuk letölteni.
A szóbeli szerződéskötés esetén mindig kapunk róla egy adategyeztető levelet, amiben újra értesítenek a megállapodásunkról. Ezt meg kell erősítenünk, és elrakhatjuk a dokumentumot, ha később szükségünk lenne rá.
Végül, de nem utolsó sorban az applikációra lesz szükségünk. Ha előfizetői szerződést kötöttünk meg, akkor arról mindig kapunk egy visszaigazolást e-mailben. Ezután elküldik a hozzáféréshez szükséges adatokat, ami általában link formájában érkezik, és a MyTelenor rendszerbe vezet minket. Bár postai úton is megkapjuk a szerződést, az alkalmazásban bármikor le tudjuk tölteni PDF formában. Ezt kinyomtathatjuk és scannelhetjük.
Mit tegyünk, ha nem működik a MyTelenor applikáció?
Mivel interneten keresztül működő technológiáról van szó, bármikor előfordulhat, hogy az alkalmazás nem működik. Nem szabad kétségbe esni, hiszen ennek rengeteg oka lehet.
Az egyik ilyen, hogy nem megfelelő az internetkapcsolatunk. Ehhez ellenőrizzük le a Wi-Fi minőségét és a mobilnetet is. Ha mindent rendben találunk, akkor is érdemes egy próbát tenni, írjunk be valamit a keresőbe. Ha a net átmenetileg nem működik, akkor várjunk kicsit.
Sokszor az is szokott segíteni, ha a készüléket újraindítjuk. Az emberek általában elfelejtik, hogy a telefonok is gépek, és néha nem működnek tökéletesen. Lehet, hogy rengeteg app fut rajta egyszerre, és már régóta nem töröltük a belső memóriáját, így érdemes újra indítani.
Ha az applikáció sehogy sem indul, akkor végső esetben letörölhetjük a telefonról, majd újra telepíthetjük.
Minden esetben legyünk türelemmel. Amikor a MyTelenor online ügyfélszolgálatán rendszerfrissítés történik, akkor senki sem tud belépni. Várjuk meg, amíg végeznek, és ezután újra elérhetővé válik. Arra is figyeljünk, hogy pontosan adjuk meg a belépéshez szükséges adatainkat és jelszavainkat.
Mytelenor egyenleglekérdezés
Az egyenlegünk aktuális állása igen fontos, főleg a feltöltőkártyások esetében. Az aktuális egyenlegünket az alábbi módokon kérdezhetjük le:
MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton díjmentesen
Belépést követően a Saját fiók oldalon a telefonszám kiválasztása után az Áttekintés oldalon
MyTelenor alkalmazásban díjmentesen
Belépést követően a főoldalon láthatjuk az egyenleget, valamint az elérhető adat és percmennyiséget.
MyMenu-ben (*111#) díjmentesen
A MyMenu a telefonon keresztül elérhető gyors menürendszer. Írjuk be a *111# kódot a telefonba, és érintsük meg a hívásindító vagy küldés gombot, majd a megjelenő menüben válasszuk ki a megfelelő menüpontot az egyenleg és az érvényességi idő lekérdezéséhez.
1220-as számon, díjmentesen
Hívjuk a 1220-as telefonos ügyfélszolgálatot és automatikusan megkapjuk díjmentes SMS-ben az elérhető egyenleget a hozzátartozó érvényességi idővel; továbbá, ha kiválasztjuk a 2-es menüponton belül az első lehetőséget, majd a másodikat (2.1.2.), akkor az egyenleget automatán keresztül tudhatjuk meg.
172-es számon
Hívjuk fel a 172-es számot, és SMS-ben megkapjuk az aktuális egyenleget és az érvényességi időt. A szolgáltatás díja: 99 Ft.
Egyenleglekérdezés külföldről
Külföldről az egyenleginformációt a +36 20 9400 600-as telefonszám felhívásával lehet lekérni. A hívásért minden esetben az adott országból Magyarországra irányuló hívásdíjat kell fizetni.
Részletes Telenor számla
A számlamásolat a megrendelést követően 8 napon belül kerül – postai úton - kiküldésre, melyet legfeljebb 15 napon belül kapunk kézhez. Ha elektronikus számlázásra váltunk – amely ingyenes és azonnal látható -, számlákat megnézhetjük a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton.
Hívásrészletezés
A telefonszámlához kétféle hívásrészletezést lehet kérni:
Rendszeres hívásrészletezés esetén a megrendelést követően kibocsátandó tárgyhavi számlák mellé papír alapú vagy elektronikus hívásrészletezést készít a mobilszolgáltató.
Eseti hívásrészletezés esetén egy már elkészült számláról készül utólag hívásrészletezés, amelyet postai úton küldenek el az ügyfeleknek. Legyünk azzal tisztában, hogy 2015.01.07-től az eseti hívásrészletezőről kiállított másolat díja számlánként 1950 Ft.
Az Eseti hívásrészletezést a számla kiállítási időpontjától 2 évre visszamenőleg kérhető – akár Számlás, Kártyás vagy Új Generációs Kártyás előfizetéssel rendelkezünk. Az Eseti hívásrészletezést postai úton küldik el. Díja: számlánként 0 Ft, az eseti hívásrészletezőről kiállított másolat díja pedig, számlánként 1950 Ft.
A rendszeres elektronikus hívásrészletezés díja lakossági előfizetők és üzleti ügyfelek részére díjmentes
Telenor ügyfélszolgálat
A mobilszolgáltató ügyfélszolgálatán minden előfizetéssel vagy netán a díjcsomaggal kapcsolatos ügyeket könnyen elintézhetjük. Nem beszélve arról, hogy a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton keresztül lehetőséget biztosítanak arra, hogy előfizetéssel kapcsolatos kérdésekre a legkényelmesebb formában, várakozási idő nélkül kapjunk választ. A MyTelenor internetes ügyfélszolgálat felületére történő belépéshez mindössze regisztráció szükséges a MyTelenor oldalain.
Telenor ingyen net
A díjmentes internet a jelenlegi helyzetben nagyon jó dolog. A szolgáltató 100GB adatforgalmat biztosít az otthoni Hipernet-felhasználóknak, amelynek igénybevételéhez iskolai igazolás sem szükséges Annak ellenére, hogy a Telenor szolgáltatásai nem esnek az ingyenes internet-hozzáférést biztosító kormányrendelet hatálya alá, a mobiltársaság november 27-ével díjmentessé tette hálózatán az oktatási oldalak elérését, mégis ingyenes, szabadon felhasználható adatforgalmat biztosít Magyarországon Hipernet Home+, Hipernet Home, Hipernet és MyHipernet Home, Digitális Jólét 2GB tarifacsaládok tarifáit használó lakossági ügyfelek számára.
Az ingyenes, egyszeri 100 GB adatjegyet a lakossági ügyfelek a MyTelenor online önkiszolgáló felületen, a MyTelenor alkalmazásban, a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton és a Telenor üzleteiben is aktiválhatják, ám a jelenlegi vírushelyzetben az érintkezésmentes, elsősorban az online csatornák használatát javasolja a szolgáltató.
Telenor adategyeztetés
Évente kötelező az adategyeztetés feltöltőkártyás telefonszámokra. A 2017. január 1. óta hatályos törvények alapján minden mobilszolgáltató – az előfizető aktív közreműködésével – köteles évente ellenőrizni a már meglévő feltöltőkártyás hívószámok előfizetőinek személyazonosságát. Az adategyeztetési határidő tehát mindig a szerződéskötésünk évfordulója. Az ellenőrzést a legegyszerűbben a Telenor online felületén végezhetjük el, telefonszámunk megadásával. Sok esetben - még a határidő előtt – a szolgáltató értesíti az ügyfeleket, hogy ha módjukban áll, váltsanak előfizetéses használatra, itt a kedvezmények mértéke jóval több, mint a kártyás rendszernél. Továbbá nem kell aggódnunk azon, hogy megszűnik a számunk, vagy elfogy az adatkeret. Bővebben itt olvashat a Telenor adategyeztetésről.
Mobilnet, hogy mindig online legyünk
Egyszeri, illetve kiegészítő mobilnetet a lehető leghamarabb a MyTelenor applikáción keresztül állíthatunk be, vagy vásárolhatunk meg. 1, 3, 5, 15 és 100 GB mobilnet között választhatunk. Mindegyik csomagnak más a díja és érdemes eldönteni, hogy mennyi netre van szükség. Facebook, YouTube, HBO GO, Deezer, Messenger vagy Waze használat? Ezek az appok eszik rendesen az adatot, ezért is jó, ha előfizetéssel rendelkezünk. Ugyanis sok díjcsomagban a felsorolt alkalmazások nem növelik az adatforgalmat. Jelenleg a Netflix a legnépszerűbb, viszont hozzá szintén kell az internet, igaz, hogy a letöltött műsorokat online is megnézhetjük és a platform telefon esetén „tömöríti” a filmet vagy kedvenc sorozatunkat.
Számlás előfizetőként pedig 10% kedvezménnyel vásárolhatunk „adatjegyet” a MyTelenor Appon!
MyTelenorral új készülékeket is beszerezhetünk
Ha Telenor mellett döntünk, akkor lehetőségünk van új készülékek beszerzésére. Ilyenkor egy bizonyos tarifát kiválasztva akár ajándékba is kaphatunk egy új telefont. Az aktuális ajánlattól függően megszerezhetjük ingyen vagy kedvezményes áron.
Ha szeretnénk megismerni a lehetőségeinket, akkor látogassunk el a telenor.hu oldalra, ahol online még nagyobb kedvezmények várnak ránk.
Minden telefonhoz kapunk egy tarifa ajánlatot, azonban nem muszáj ezt elfogadni. Ha mi inkább kisebb vagy nagyobb tarifát szeretnénk, akkor válasszuk ki a Más tarifát választok opciót. Itt láthatjuk a különböző lehetőségeket. Választhatunk több internetet, esetleg korlátlan beszélgetést. Végül megjelenik, hogy az adott tarifával mennyibe kerülne a készülék.
Ha a Telenort választjuk, akkor akár 0 Ft-ért elvihetjük a Xiaomi Redmi 9-et, csak a Hiper L+ csomagra kell rákattintanunk. Amennyiben inkább Samsungra vagy más márkára vágyunk, akkor is kedvünkre keresgélhetünk. Fontos megjegyezni, hogy ezekkel a készülékekkel általában 24 hónapos hűségidőt fogadunk el.
A MyTelenor TV csak hab a tortán
Ha pedig a szolgáltatóról beszélünk, akkor nem feledkezhetünk meg a MyTelenor TV előfizetésekről sem. A legtöbben csak úgy ismerik, mint MyTv, ahol beszerezhetjük a kibővített csatornakínálatot, amihez ajándékba kapjuk a RTL+ csatornát, ahol elérhetjük az exkluzív tartalmakat HD minőségben, és visszanézhetjük a kedvenc adásainkat.
Amennyiben inkább a sorozatokra esküszünk, akkor a HBO GO lesz a kedvencünk, amit szintén megvásárolhatunk kedvezményes áron, ha a Telenornál vagyunk!
Ha összegezni kéne az előnyöket és a hátrányokat, akkor csak az előbbit tudjuk megemlíteni, hiszen utóbbiból alig akad. Egy ilyen gyorsuló világban, mint amiben most élünk, mindenkinek jól jön a megbízható és interneten keresztül elvégezhető ügyintézés. Nem kell többet kimozdulnunk otthonról, és végre a zsebünkben hordhatjuk az irányítást. Legyen szó telefontvásárlásról, egyenlegfeltöltésről vagy bármilyen más feladatról, a MyTelenor applikáció segítségével és a weboldalon keresztül meg tudjuk oldani.