Currently set to Index
Currently set to Follow

My Vodafone belépéstől a számla fizetésig

hirdetes

Amennyiben szeretnénk szolgáltatást igénybe venni a Vodafone-tól, úgy a My Vodafone funkcióin belül számos lehetőség áll rendelkezésünkre. Ahhoz, hogy élvezhessük a különböző szolgáltatásokat, néha elkél egy kis segítség. Cikkünkben alaposan körüljárjuk, hogyan kezdjünk bele akár mobilos, akár asztali böngészős felhasználóként a My Vodafone használatába, egészen a regisztrációtól a különböző szolgáltatásokig. Segítünk a tájékozódásban!

My Vodafone regisztráció menete

Természetesen, miután érvényes szerződést kötöttünk valamelyik ügyfélszolgálaton, a szolgáltatás teljes igénybevétele előtt regisztrálnunk kell magunkat felhasználóként. A regisztráció elvégezhető a számítógépen és a telefonon is.

My Vodafone regisztráció

My Vodafone regisztráció

Regisztráció számítógépen

Miután a keresőből megnyitottuk a vodafone.hu weblapot, keressük meg a jobb felső sarokban található ikont. Ekkor egy felugró ablakban két lehetőség közül választhatunk:
· Mobil szolgáltatások
· Vezetékes szolgáltatások

Mindkét lehetőség alatt önállóan, egy piros téglatestben szerepel az „Ügyintézés” felirat. A Mobil szolgáltatások választásakor egyszeri gombként funkcionál, míg a Vezetékes szolgáltatások esetében kattintsunk rá, és a lenyíló lehetőségek közül válasszuk ki a „Profil” lehetőséget.

Ekkor a weboldal átirányít minket a My Vodafone bejelentkező oldalára. Keressük meg a pirossal kiemelt „Regisztráljon most” feliratot, és kattintsunk rá.

Megjelenik a Felhasználói Profil hitelesítés weblap. Az első, „Ügyfélszám” elnevezésű rubrikába írjuk be a szerződésünkben szereplő ügyfélszámot, amely tíz számjegyből áll. Ezután a „Vezetéknév” rubrikába írjuk be teljes vezetéknevünket. Pipáljuk ki a „Nem vagyok robot” rubrikát. Ha ezekkel készen vagyunk, kattintsunk a Tovább gombra.

Adjuk meg keresztnevünket, valamint adjuk meg a felhasználónevet. A felhasználónév itt kötötten az az email címünk, amelyre a rendszerüzeneteket szeretnénk fogadni. Ezután adjunk meg egy jelszót, amelyet meg is kell erősítenünk.
Tovább kerülünk a „Helyreállításhoz szükséges adatok” oldalra. Az első mezőben válasszuk egyet az előre megadott biztonsági kérdések közül, és gépeljük be az erre megfelelő választ a következő sorban. Adjuk meg születési dátumunkat, valamint a következő rubrikába beírhatjuk mobil telefonos elérhetőségünket. A szerződési feltételek elfogadásával készen is vagyunk!

A regisztráció után hamarosan egy megerősítő üzenet fog érkezni az email címünkre. Nyissuk meg a böngészőben az email fiókunkat és keressük meg a megerősítő üzenetet. Az email cím megerősítéséhez kattintsunk a levélben található „Regisztráció befejezése” gombra.

Regisztráció mobil szolgáltatásokhoz – asztali böngészőben

Amennyiben az asztali böngészőnkben a Mobil szolgáltatásokat választottuk, kattintsunk a piros Ügyintézés gombra. Ha még nem rendelkezünk My Vodafone mobil profillal, válasszuk ki a “Regisztráció” lehetőséget. Adjuk meg a telefonszámunkat a +36 előszámokkal, és írjuk be 4-6 számjegyből álló ügyfélbiztonsági kódunkat, amely a szerződésben szerepel. Ha nem tudjuk az ügyfélbiztonsági számunkat, kattintsunk a “Nem tudom az ügyfélbiztonsági kódomat” gombra – ekkor megjelenik egy új rubrika, amelybe a szerződéskor használt okmány számát kell bevinni.

Adjuk meg születési dátumunkat és állandó lakcímünk irányítószámát. Állítsuk be a követelményeknek megfelelő jelszót, valamint email címünket. Ekkor, ha szeretnénk, lehetőségünk van feliratkozni a hírlevélre.

Kattintsunk a Tovább gombra, amely követően – pár percen belül – egy SMS üzenet fog érkezni egy megerősítő kóddal. Ezt írjuk be a rubrikába. A sikeres regisztráció után fiókunkkal a My Vodafone applikációba is beléphetünk!

Regisztráció mobil applikáción keresztül

Amennyiben a MyVodafone alkalmazás már megtalálható készülékünkön, nyissuk meg. Adjuk meg telefonszámunkat és a Tovább gombra kattintva, adjuk meg a 4-6 számjegyből álló ügyfélbiztonsági kódot, amely a szerződésben szerepel. Amennyiben nem tudjuk az ügyfélbiztonsági kódunkat, úgy kattintsunk a “Nem tudom az ügyfélbiztonsági kódomat” gombra, és írjuk be a szerződéskor megadott okmány számot.

Adjuk meg további adatainkat (születési dátum, állandó lakcím irányítószáma, email cím) és egy jelszót. A továbblépés után pár percen belül egy SMS üzenet fog érkezni készülékünkre, amelyben egy megerősítő kód található. Ezt másoljuk be a megfelelő mezőbe. A sikeres regisztráció után a My Vodafone fiók profilodba léphetünk be!

My Vodafone Belépés számítógépről, telefonról

A sikeres regisztráció után nyissuk meg ismét a vodafone.hu weboldalt, és kattintsunk újra a jobb felső sarokban található ikonra. A kiválasztott szolgáltatás alatt nyissuk le az Ügyintézés gombot, és kattintsunk az „Áttekintés” menüpontra. Ekkor a weblap megnyitja a Bejelentkezés oldalt.

Amennyiben a Mobil szolgáltatásokat választottuk, úgy adjuk meg telefonszámunkat és jelszavunkat.
Amennyiben a Vezetékes szolgáltatásokat választottuk, írjuk be a korábban megadott felhasználónevünket (email cím), valamint a jelszót. Kattintsunk a Belépés gombra. Ha szeretnénk bejelentkezve maradni később is, a jelszó alatt található „Maradjon belépve” felirathoz tegyünk pipát. Megjelenik a személyes fiókunk, ahol áttekinthetjük egyenlegünket, számlabefizetési állapotunkat, de akár felvehetjük a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal is.

Belépés telefonról

Okoskészüléken beléphetünk a böngészőből, vagy használhatjuk a My Vodafone alkalmazást. Ahhoz, hogy telefonon is használhassuk a MyVodafone applikációt, először le kell töltenünk azt a Google Play Áruházból vagy az App Store-ból. Ha az alkalmazás megtalálható a készüléken, keressük meg és kattintsunk rá az applikáció ikonjára.
Az app megnyitása után adjuk meg telefonszámunkat a 06 előhívó és szóköz nélkül. Ezután kattintsunk a Tovább gombra, amely a Fiókunkhoz visz.

My Vodafone belépés

My Vodafone belépés

MyVodafone letöltés Androidra és iOs-re

A My Vodafone letöltés Androidra és iOs-re egyaránt könnyen elérhető: nyissuk meg a Google Play Áruházat (Android készülék esetén) vagy az App Store applikációt (iOs eszközöknél), és keressünk rá a MyVodafone nevére. Töltsük le a mobiltelefonra a My Vodafone Magyarország alkalmazást. A telepítés befejezése után nyissuk meg az applikációt.

UPC My Vodafone

2020. április elsejétől a UPC szolgáltató hivatalosan is összeolvadt a Vodafone-nal. Így a korábbi UPC előfizetőket automatikusan átvette a világ második legnagyobb telekommunikációs szolgáltatója. Nekünk, ügyfeleknek nincsen teendőnk, mivel a UPC márka hazai megszűnése nem érintette az előfizetői szerződéseket.

Az elmúlt hónapokban a Vodafone, 2020-ban egy ideig még UPC My Vodafone néven, jogutódként biztosította a szolgáltatásokat, valamint a márkaboltok és az ügyfélszolgálat külön fogadta a korábbi UPC ügyfeleket. Szerződéseink a profiljainkon megtekinthetőek, amelyekhez a MyUPC adataink megadásával tudunk megtekinteni a MyVodafone alkalmazásban.

vodafone upc

vodafone upc

A korábbi UPC-hez tartozó számlákat még a UPC nevére kellett utalni, de az elmúlt évben fokozatosan történt a szinkronizálás, így 2021-re már csakis Vodafone által kiállított számlák érkezhetnek postafiókunkba.

Amennyiben szeretnénk csomagunkat vagy szolgáltatásunkat módosítani vagy felfüggeszteni, úgy a Vodafone márkaboltjai és ügyfélszolgálata tud a segítségünkre lenni.

Vodafone számlabefizetés

A számlabefizetés könnyen elvégezhető akár asztali böngészőből, akár a MyVodafone applikáción keresztül. Jelentkezzünk be profilunkba a Vodafone számlabefizetés intézéséhez!

MyVodafone applikáción keresztül

Keressük meg az “Egyenlegem” feliratot. Amennyiben nincsen befizetésre váró számlánk, úgy a “Nincs fizetendő számla” felirat jelenik meg és alatta 0 Ft egyenleg látható.

Amennyiben van befizetésre váró számlánk, úgy az Egyenlegem felirat alatt látható a teljes összeg és az adott hónap. Kattintsunk rá, ami tovább irányít minket a Számláim menüpontra.

A Számláim alatt láthatunk egy hónapokra bontott statisztikát, valamint aktuális és korábbi számláinkat, illetve a dátumát az utoljára fizetett tételeket. Kattintsunk a Befizetés lehetőségre, és válasszuk ki, milyen bankkártyával szeretnék kiegyenlíteni a számlát. Erősítsük meg a befizetési szándékot. A sikeres befizetést egy ezután érkező SMS értesítő fogja megerősíteni, az Aktuális számlák alatt pedig a “Befizetés alatt” szöveg jelenik meg, a dátum pedig frissül. Ha minden számlát sikeresen befizettünk, úgy hamarosan az Aktuális számlák alatt 0 Ft összeg lesz látható.

Asztali böngészőn keresztül

A böngészőn keresztül több útvonalon is intézhetjük a számlabefizetést.
1. Lépjünk be fiókunkba, és keressük meg a “Befizetésre váró számláink összege” feliratot. Kattintsunk erre és utána válasszuk a Befizetés lehetőséget.

2. A főoldalon válasszuk ki a Számlabefizetés lehetőséget a menüsorból. Válasszuk ki a megadott lehetőségből, hogy melyik típusú számlánkat szeretnénk kiegyenlíteni:
a. mobil
b. otthoni
c. korábbi UPC szolgáltatás

Válasszuk a Befizetem gombot. Adjuk meg a kért adatokat és a teljesítendő számla összeget, amelyet a SimplePay-en keresztül kifizethetünk.

Mobil internet adatvásárlás

Mindannyiunkkal előfordult már, hogy túlléptük a megadott adatkeretet, de szeretnénk még további internetelérést használni.

A mobil internet adatvásárlás egyszerű. Nyissuk meg a MyVodafone applikációt telefonon és lépjünk be a fiókunkba. Az első képernyő rögvest az adatkeretünk állapotát mutatja. Kiegészítő adat vásárlásához kattintsunk rá, majd válasszuk ki az Adatcsomagok opciót, ahol személyes választási lehetőségek és korlátlan Vodafone Pass csomagok közül válogathatunk. Kattintsunk a kívánt kiegészítő adatcsomagra, majd a piros Vásárlás gombra.
Számítógépen a Fiókunkban az Adatopciók fül alatt keressük ki a Személyes adatcsomagok közt a nekünk tetszőt, amit a Megrendelem gombbal és újbóli megerősítésével tudunk érvényesíteni.

Vodafone Szerződés hosszabbítás

Amennyiben szerződésünk lejárt vagy hamarosan bekövetkezik, azt mind a MyVodafone applikációban, mind böngészőben nyitott fiókunkban látni fogjuk. A szerződés hosszabbítás már nem csak személyesen ügyfél fiókban intézhető, hanem online, a Webshopon is van rá lehetőség.

Asztali gépünkön a Fiókunk egy lila keretes buborékban figyelmeztet minket. Kattintsunk a Szerződés hosszabbítás lehetőségre. Az új oldalon választhatunk, hogy meghosszabbítjuk a meglévő előfizetést, vagy flottacsomag esetén a flottába belépésre kattinthatunk.

Telefonos applikáción keresztül a “Profilom”-on belül, a Szolgáltatásaim menüpont alatt, a Szerződés fül alatt találhatjuk meg a Webshop gombot.

My Vodafone otthoni szolgáltatások

Nyissuk meg fiókunkat az applikációban vagy böngészőnkben, és keressük meg a My Vodafone Otthoni szolgáltatások lehetőséget, majd lépjünk be az Otthoni felhasználói profilunkhoz kapcsolt felhasználói email címünkkel és jelszóval. Belépés után a Fiókban megtekinthetővé válnak számláink és előfizetéseink, valamint megnézhetjük készülékeink adatait.

My Vodafone TV

A My Vodafone lehetőséget kínál arra, hogy az internet mellett TV előfizetéseket is igénybe vehessünk. Ezt az internettel kombináltan, vagy attól függetlenül is igényelhetjük. A My Vodafone TV igényléséhez válasszuk ki Otthoni profilunkban az Otthoni szolgáltatások lehetőséget, és válasszuk ki a számunkra szimpatikus lehetőséget. Amennyiben csak televíziós csomagot vásárolnánk, válasszuk a TV előfizetések opciót. Itt részletesen olvashatunk a kínált csomagokról és tartalmukról, amelyeket pár kattintással megvásárolhatunk a My Vodafone kínálatából.

Reméljük, útmutatónk segített a tájékozódásban. Kellemes My Vodafone felhasználó élményeket kívánunk!

Share Button