Currently set to Index
Currently set to Follow

Budapest Bank telefonszám elérhetőségei

A Budapest Bank telefonszám elérhetőségei régiónként változó. Mindegyik banknak meg van a maga saját külön telefonszáma. Természetesen a központi számok változatlanok, de még is jó, ha tisztában vagyunk a lakóhelyünkhöz közeli elérhetőségekkel is. Az ügyfélszolgálaton készséggel állnak a rendelkezésünkre a bank munkatársai legyen az bármilyen hitellel vagy a számlánkkal kapcsolatos dologról szó. Nem feltétlenül szükséges mindig az, hogy személyesen keressük fel a bankot. Természetesen vannak olyan esetek amikor ez elkerülhetetlen, de a legtöbb ügyet el tudjuk intézni telefonon keresztül.

hirdetes

Budapest Bank telefonszám: ügyfélszolgálat

A Budapest Bank Zrt. ügyfélszolgálata 1440-es zöld számon vagy a 06 1 450 7777-es számon (külföldről a 06 1 477 7777-es számon) érhető el Budapest Telebank néven a hét minden napján. Bizonyos esetekben elérhető 0-24 óráig így szinte bármikor kérhetünk információt a vállalati és lakossági termékekről, szolgáltatásokról.

Fontos tudni, hogy előzetes regisztráció után a telefonos menürendszer segítségével a fizetési számlák, betétszámlák, betéti és hitelkártyák egyenlegéről is tájékoztatást kérhetünk. Ez abban az esetben jó megoldás, ha nem rendelkezünk internet bankkal, applikációval vagy üzleti terminállal. A lakossági és céges ügyfelek azonosítása egy 4 számjegyű Telekóddal történik. Ha egymás után 5 alkalommal helytelenül adjuk meg ezt a kódot úgy az ügyintézésre telefonon nem lesz lehetőség. Ezek után új telekódra lesz szükség melyet személyesen kérhetünk a hozzánk közel lévő bankfiókban.

Budapest Bank telefonszám adategyeztetés ha megváltozott a telefonszámunk

Amennyiben megváltozott a korában megadott telefonszámunk mindenféleképpen szükséges a telefonszám megváltoztatását jelezni a pénzintézet felé is. Nem csak azért, mert ezen a számon érhet el minket a bank, hanem azért is mert az interneten keresztül történő vásárlásokat nem tudnánk véghez vinni. Az Ügyfélkapun belül a Személyes adatok módosításán belül a Telefonszám változás menüpontban adhatjuk meg új belföldi telefonszám elérhetőségünket.

Budapest Bank telefonszám: panaszbejelentés

A panaszbejelentést többféle formában is megtehetjük a pénzintézet felé. Szóbeli vagy írásbeli formában, személyesen a bankfiókban vagy telefonon keresztül a telefonos ügyfélszolgálatokon keresztül. A Telebank hívható hétfőtől vasárnapig 6-22 óráig a 06 1 450 7777-es vagy a 1440-es telefonszámon. A Jelzálog Ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 8-17 óráig a szintén a 06 1 450 7777-es vagy a 1440-es számon érhető el. A Hitelvonal hétfőtől péntekig 8-20 óráig, valamint szombaton 10-18 óráig hívható a 06 1 450 7777-es vagy 1440-es zöld számon. A Budapest autófinanszírozási üzletág hétfőtől csütörtökig 8-17 óráig, pénteken 8-20 óráig a 06 1 450 8000 telefonszámon tudjuk felhívni. A Budapes Lízing Zrt. Hétfőtől csütörtökig 8-17 óra között pénteken 8-20 óráig a 06 80 540 464 –es vagy a 1440-es telefonszámon hívhatjuk fel. A Budapest alapkezelő Zrt. hétfőn 8-20 óráig keddtől péntekig pedig 8-18 óráig a 06 1 450 7777-es vagy 1440-es számon érjük el.

Az írásbeli panasz lehet egy személyesen vagy egy másik fél által benyújtott írásbeli dokumentum útján a pénzintézet felé. Postai úton a Budapest Bank Panaszkezelési Osztály felé az 5600 Békéscsaba, Andrássy út 37-43-as címre vagy a központi címre a 1138 Budapest Váci út 193-ra címezve a levelet. Telefaxon elküldve a 06 1 450 6053-as számra elküldve. Amennyiben behajtással kapcsolatosan keresnénk fel telefonon a pénzintézetet úgy a 06 1 450 8200-ás telefonszámot tárcsázzuk.

Budapest Bank fiókok és szolgáltatások

Országszerte a Budapest Bank fiókok száma közel 100. Ezekben a pénzintézetekben teljes körű segítséget nyújtanak az ügyfelek számára nap mint nap. Jellemzően mindegyik bankfiókhoz ATM is tartozik. Budapesten jelenleg 30 bankfiók működik a többi pénzintézet az ország nagyobb városaiban találhatóak például Balassagyarmaton, Dombóváron, Cegléden, Debrecenben, Jászberényben, Hódmezővásárhelyen, Kalocsán.

Mindegyik bankfiókra jellemző, hogy teljesen akadálymentesített így gondolnak azokra az ügyfelekre is, akik teljesen korlátozva vannak a közlekedés szempontjából. Van olyan pénzintézet, ahol mozgáskorlátozott parkoló van. A könnyebb és gyorsabb ügyintézés érdekében az ügyfélhívó nyújt segítséget. Széffel és pénztárral rendelkezhetnek, valamint MFB Ponttal is. A szolgáltatások közé tartozhat még a nyugdíjpénztárak, Money+ügyintézés, lakossági termékértékesítés, kisvállalkozói termékértékesítés, vállalati termékértékesítés, HUF/EUR készpénz forgalmazása, valamint USD készpénz forgalmazása is.

Telebank menü

Lakossági ügyfélként fontos, hogy mielőtt a Telebank szolgáltatást használnánk először el kell látogatni egy hozzánk közel álló bankfiókba és telebank azonosítót kell igényelni. Mint már korábban utaltam a Telebank menüre ez a Budapest Bank ügyfélszolgálati vonala, amely a 1440-es zöld számon érhető el. Itt különböző opciók állnak a segítségünkre ilyen a bankkártya, internetbank tiltás, bankkártya felfüggesztés, lakossági fizetési számla, bankkártya és hitelkártya ügyintézés, (ezen belül még számos opció áll rendelkezésre, mint például a limit módosítás, pin kód megadás/módosítás), vállalati számla és bankkártya, hitel ügyintézés (pl. személyi kölcsön, árú hitel, autóhitel), elektronikus csatornák (pl. mobilbank, mobil applikáció, üzleti terminál), megtakarítás befektetés, angol nyelvű menü, a Budapest Eszközfinanszírozó Zrt. Budapest Pénzügyi Asszisztens szolgáltatásával kapcsolatos panasztétel, betéti kártya és hitelkártya aktiválás, valamint az egyéb opció (pl. Moratóriummal kapcsolatos ügyintézés).

A Telebank a hét minden napján hívható. Amennyiben ügyintézőhöz nem tudnak kapcsolni a telefonos automata segítségével is számos ügyet el tudunk intézni. Annak érdekében, hogy az ügyintézés telefonon keresztül zökkenőmentesen menjen fontos tisztában lenni az azzal, hogy az egyes termékeknek milyen a nyitvatartási ideje. A jelzálog hétfőtől péntekig 8-17-ig, fedezetlen hitel (személyi kölcsön, áruhitel, folyószámla hitelkeret) hétfőtől péntekig 8-20-ig, szombattól vasárnapig pedig 10-18-ig, értékpapír számla/nyugdíjpénztár hétfőn 8-20-ig, keddtől péntekig 8-18-ig, deviza/üzleti terminál hétfőtől péntekig 8-18-ig, fizetési számla (lakosság/vállalat), internetbank, mobilbank, betétkezelés hétfőtől vasárnapig 6-22-ig, fizetési számlához tartozó bankkártya, hitelkártya hétfőtől vasárnapig 6-22-ig, bankkártya, internetbank, buisness terminál letiltása hétfőtől vasárnapig 0-24-ig.

Lakossági ügyfelek esetén sikeres azonosítás után kell megadni a telekódot vállalati ügyfelek esetében pedig a cég biztonsága érdekében csak cégjegyzésre jogosult személy(ek) aláírásával lehet megadni.

Internetbank Budapest Bank

Az internetbank Budapest Bank online felülete, amely a banki tranzakciók lebonyolítására és nyomon követését szolgálja, valamint egyéb bankszámlával kapcsolatos ügyeket is intézhetünk. Beléphetünk a Budapest Bank mobil applikáció segítségével vagy számítógépről. A Budapest Bank Mobil App használatával biztonságosabban tudunk belépni a számítógépről. (QR-kód generálása). Amennyiben egyszerűen csak a számítógépről szeretnénk belépni az azonosítónkra és a jelszóra lesz szükség.

Az internetbank futtatásához javasolt böngésző a Microsoft Edge 79.0.309, Opera 47, Mozzila Firefox 47, Safari 7, vagy a Chrome 49. Ezektől természetesen nagyobb verziószámmal rendelkezőek is lehetnek. A letölthető anyagokhoz szükségesek különböző szoftverek, ilyen az Adobe Reader (PDF dokumentumokhoz), winzip vagy 7-zip (a tömörített állományok kicsomagolásához), Libre Office vagy Microsoft World, Microsoft Excel, Microsoft Powerpoint.

Az Internetbankkal kapcsolatos technikai problémákat észrevételeket a 1440-es számon, azaz a Tele Bank hívásával tudjuk megtenni a 2, 1, 2, 3, menüpontban. Fontos, hogy az első két menüpont belépése után a teljes bankkártya szám vagy a bankszámlaszám középső 8 számjegyének megadása szükséges.

Budapest Bank Mobil App

A Budapest Bank Mobil App használatával nem kell igazodni a banki nyitvatartáshoz, pénzügyeinket egyszerűen bárhonnan el tudjuk intézni sorban állás nélkül. A használatához internetbank fiókra lesz szükségünk, valamint internet elérésre. A pénzügyek egy helyen lesznek elérhetőek egyszerűbben nézhetjük meg a számla adatokat, valamint könnyedén indíthatunk megbízásokat és átvezetéseket.

Az alkalmazást iOS vagy android eszközre egyszerűen letölthetjük AppStore-ból vagy Google Play áruházból. A bejelentkezéshez ugyan úgy az internetbankhoz szükséges felhasználónév és jelszó szükséges majd ezután az SMS-ben kapott jóváhagyó kódot kell megadni. Ezután állítsuk be az mPIN kódot, amely 6 számjegyből áll és már is használhatjuk az applikációt.

Az alkalmazás további funkciói között szerepel még a számlaszám megosztása, a másodlagos azonosítók kezelése, fizetési kérelem kezelése, elküldött megbízások, valamint a Budapest Pénzügyi Asszisztens-Külső Szolgáltatók. A digitális szolgáltatások között szerepel a Budapest Bank mobilfizetés az Apple Pay és természetesen a Budapest internetbank is.

Internet Bank igénylés és aktiválás

Az internet bank igénylés és aktiválás néhány egyszerű lépésben elvégezhető. Internet bankot személyesen lehet igényelni bármelyik bankfiókban a szükséges okmányok bemutatásával. A szerződéskötést követő 2-3 munkanapon belül rögzítésre kerül a szolgáltatás melyről SMS-ben vagy e-mailben kapunk tájékoztatást. Az első használat elött aktiválni kell a szolgáltatást, melyet a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül (PIN kód szükséges) vagy SMS-ben tehetünk meg (NBA elküldése a 06/30-926-6245-ös telefonszámra).

Aktiválni vagy letiltani a következőféleképpen lehetséges. Telefonos ügyfélszolgálaton keresztül a 1440-es számon vagy külföldről a 06 1 450 7777-es telefonszámon, ahol a 2, 1, 2, 3, menüpontokban készséggel állnak a rendelkezésünkre. Ebben az esetben is szükséges lesz a PIN kód megadása. Lehet személyesen bármelyik bankfiókban a megfelelő okmányok bemutatása után, a 06/30-926-6245-ös számra elküldött NBA (aktiválás) vagy NFB (felfüggesztés) paranccsal.

Új jelszót igényelni személyesen vagy a TeleBankon keresztül (1440 vagy külföldről a 06 1 450 7777-es telefonszámon) 2, 1, 3, 1 gombok megnyomásával.

Budapest Bank elérhetőségi adatok

A kapcsolatot a központi pénzintézettel a következőféleképpen tudjuk felvenni. Telebank ügyfélszolgálaton keresztül telefonon (1440 vagy 06-1-450-7777, 06-1-477-7777), e-mailben vagy személyesen bármelyik hozzánk közel álló bank fókban (időpont kéréssel egyszerűbb).

A közel 100 bankfióknak országszerte külön telefonszámelérhetősége van melyet könnyedén megtekinthetünk a https://www.budapestbank.hu/fiokkereso oldalon. Itt tájékozódhatunk továbbá, hogy milyen szolgáltatásokat nyújtanak, valamint időpontot is tudunk foglalni az adott bankfiókba a nyitvatartási időt figyelembe véve. A Budapest Bank elérhetőségi adatok bárki számára megtekinthetőek a pénzintézet weboldalán is.

Budapest Bank nyitvatartás

A Budapest Bank nyitvatartás országosan egységes. Hétfőn 8:00-17:00, keddtől csütörtökig 8:00-16:00 valamint pénteken 8:00-15:00-ig. Ünnepnapokon és hétvégén természetesen zárva tartanak. Időpontfoglalás bármilyen ügyintézés esetén a hozzánk közel álló bankfiókba csak nyitvatartási időben lehetséges.

Mindenféleképpen érdemes a telefonos ügyintézést választani hiszen ezzel megspórolhatjuk azt az időt, amelyet utazással kell eltölteni, illetve a bankfiókban sem kell órákat várakozni, ha esetleg olyan ügyünk van, amelyet akár gyorsan a Budapest Bank telefonszám elérhetőségeivel is el tudjuk intézni.

Share Button