Currently set to Index
Currently set to Follow

MyTelenor mobil appról itt és most mindent tudjon meg

hirdetes

Az emberek egyre nyitottabbá válnak, amikor az internetről van szó, így nem csoda, hogy sokan kezdik el használni a MyTelenor alkalmazást. Ez lényegében új szintre emeli az ügyintézést, nem kell többet kimozdulnunk otthonról csak azért, hogy megismerjük az egyenlegünket, vagy valamilyen új szolgáltatást adjunk hozzá a már meglévőkhöz. Igazából egyre többször van szükség arra, hogy az interneten keresztül tudjuk megoldani a problémáinkat.

A mobilos ügyintézés azoknak a legjobb, akik előfizetést vásárolnak, mivel így az applikációban szó szerint mindent ellenőrzés alatt tudnak tartani. Legyen szó egyenlegfeltöltésről, plusz internet vásárlásról vagy újabb előfizetésekről, ma már a telefonunkon keresztül is megtehetjük a szükséges lépéseket. Mivel gyakrabban használjuk a telefont, egyre több ügyfél tölti le az alkalmazást. Nem kell bekapcsolni a gépet, a zsebünkből is a kezünkben tarthatunk minden fontos adatot. Mire van szükségünk hozzá? Csak egy okostelefonra!

Először töltsük le a MyTelenor appot!

A MyTelenor app minden telefonra letölthető. Az Android operációs rendszerrel rendelkező készüléktulajdonosoknak először fel kell keresniük a Google Play áruházat. A fenti sávban megjelenő keresőbe be kell írniuk a MyTelenor nevét, majd rámenni a telepítésre. Ezután a készülék elvégzi a többi munkát, letölti az alkalmazás és telepíti is. Az alkalmazások között bármikor megnyithatjuk.

Ha valaki Apple termékeket használ, akkor szintén megkapja a személyre szabott alkalmazást. Ebben az esetben az App Store-ban kell rámenni a nagyítóra, majd beírni a MyTelenor szót. Az Androidos rendszerhez hasonlóan itt is a letöltést kell kiválasztanunk, majd a telefon magától telepíti azt.

Mindkét esetben könnyű lépéseket kell követnünk, azonban fontos, hogy mindig azon a készüléken telepítsük, amelyiken a telefonszámunk él, mivel erre szükségünk lesz az első bejelentkezés alkalmával. Ha például tabletünk vagy iPadunk is van, viszont azon nem tudjuk használni a SIM kártyát, akkor ott ne töltsük le.

MyTelenor belépés tudnivalók

Most következik a MyTelenor belépés, ehhez azonban szükségünk van a regisztrációra. Ha a regisztrációt választjuk, akkor kettő lehetőségünk van, vagy lakossági előfizetőként vagy üzleti előfizetőként tudjuk megadni az adatainkat. Azt válasszuk ki, amelyik érvényes ránk. Értelemszerűen az üzleti belépéshez az üzleti regisztrációra lesz szükségünk.

A lakossági módnál használhatjuk a Google vagy a Facebook fiókunkat is, de megadhatjuk az e-mail címünket is. Mindhárom lehetőségnek vannak előnyei, válasszuk azt, amelyiket gyakrabban használjuk. A Facebook és a Gmail kiválasztásával nem kell külön jelszót generálnunk, viszont az adataink automatikusan átkerülnek a Telenor oldalára. Ha az e-mail címünket adjuk meg, akkor ki kell találnunk egy jó jelszót is. Az adataink megerősítése után már rá tudunk menni a belépés menüre. Itt azokat az adatokat kell megadnunk, amikkel előzőleg regisztráltunk. Fontos, hogy mindig meg kell adnunk a telenoros telefonszámunkat is, hogy hozzáférjünk a különböző szolgáltatásokhoz.

Segítségként válasszuk az internetes ügyfélszolgálatot

Ha ezek a lépések kifogtak rajtunk, akkor felkereshetjük az internetes ügyfélszolgálatot. A Telenor nem akarja, hogy egyedül kelljen bajlódnunk a regisztrációval és a bejelentkezéssel, mindent megtesz azért, hogy megkönnyítse a dolgunkat.
Ha segítségre van szükségünk, akkor választhatjuk például a Facebookos segítséget. Ehhez keressük meg a Facebookon a Telenor Hungary oldalát. Itt nem kell feltétlenül követnünk az oldalt, egyszerűen kattintsunk az üzenet fülre. Most leírhatjuk nekik, hogy pontosan hol akadtunk el, és az egyik munkatársuk válaszolni fog nekünk.

Ha nincs Facebookunk, vagy inkább a hivatalos honlapon akarjuk felvenni velük a kapcsolatot, akkor keressük fel a telenor.hu oldalt, és válasszuk ki az ügyfélszolgálatot. Itt meg kell adnunk az adatainkat, és megjelölni a panaszunkat. Ezután maximum 30 nap múlva válaszolnak.

Ha még gyorsabb megoldásra vágyunk, akkor egyszerűen tárcsázzuk a 1220-as telefonszámot. Magyarországi hálózatról díjmentesen hívható, és a nap 24 órájában elérhető. Itt interaktív menürendszerrel tudunk megoldást keresni a problémánkra.

Ha pedig ez sem segített, akkor még mindig elmehetünk személyesen a hozzánk legközelebb eső Telenor üzletbe.

Hogyan zajlik a számlabefizetés?

Sikeres regisztráció és bejelentkezés után bármikor elintézhetjük a számlabefizetést. Szerencsére a MyTelenor fiókban egy helyen tudjuk kezelni az összes előfizetésünket, nem kell hozzá több adatot megadni. Fontos, hogy minden egyes számot rendeljünk hozzá a fiókhoz, amit egy SMS-ben megküldött kóddal tudunk igazolni.

A számlabefizetéshez lépjünk be az applikációba, majd a jobb felső sarokban ki tudjuk választani, hogy melyik telefonszámmal akarunk ügyet intézni. Ugyanilyen gyorsan történik a fizetés is, ezt az Áttekintés oldalon találjuk meg. Ma már egyetlen kattintással rá tudunk menni a fizetésre, a többi a bank dolga. Újdonság lehet, hogy a bank kérhet egy külön kódot, amit meg kell adnunk a fizetésnél, ezt a bank saját applikációjában tudjuk megadni.
Ha először használjuk az alkalmazást, akkor meg kell adnunk az összes adatunkat. Erre azonban csak egyszer kell sort keríteni, utána az app megjegyzi azokat.

Mit kell tudni az egyenlegfeltöltésről?

A számlabefizetés mellett fontos tudni, hogy mi van az egyenlegfeltöltéssel. Megesik, hogy az egyik hónapban többet beszéltünk a megszokottnál, esetleg sokkal több internetet használtunk. Nem mindegy, hogy milyen szolgáltatásért fizetünk, de a MyTelenor applikációban ezt is könnyedén kezelhetjük.

Első lépésként válasszuk ki a telefonszámot. Ezután menjünk az Áttekintés oldalra. Itt megadja, hogy miként állunk a havi költséggel, mennyit használtunk el a megrendelt szolgáltatásokból. Kapunk mellé egy információs ábrát is, hogy még könnyebben ki tudjunk igazodni rajra, és azonnal lássuk a jelenlegi fogyasztásunkat. Ezek az információk mindig tájékoztató jellegűek.

Ha azt látjuk, hogy szükségünk van extra adatokra, akkor Telenor csomagot vásárolhatunk, vagy akár másik előfizetést is megrendelhetünk. Az applikációban rendszeresen kapunk Telenoros ajánlatokat és kedvezményeket is.

A szerződés megtekintése könnyebb, mint valaha

A MyTelenor alkalmazásban a szerződés megtekintése is lehetséges. Fontos tudni, hogy három fajta szerződés is létezik, így nem mindegy, hogy melyikre van szükségünk. Az Általános Szerződési Feltételeket a telenor.hu oldalon tudjuk letölteni.
A szóbeli szerződéskötés esetén mindig kapunk róla egy adategyeztető levelet, amiben újra értesítenek a megállapodásunkról. Ezt meg kell erősítenünk, és elrakhatjuk a dokumentumot, ha később szükségünk lenne rá.

Végül, de nem utolsó sorban az applikációra lesz szükségünk. Ha előfizetői szerződést kötöttünk meg, akkor arról mindig kapunk egy visszaigazolást e-mailben. Ezután elküldik a hozzáféréshez szükséges adatokat, ami általában link formájában érkezik, és a MyTelenor rendszerbe vezet minket. Bár postai úton is megkapjuk a szerződést, az alkalmazásban bármikor le tudjuk tölteni PDF formában. Ezt kinyomtathatjuk és scannelhetjük.

Mit tegyünk, ha nem működik a MyTelenor applikáció?

Mivel interneten keresztül működő technológiáról van szó, bármikor előfordulhat, hogy az alkalmazás nem működik. Nem szabad kétségbe esni, hiszen ennek rengeteg oka lehet.
Az egyik ilyen, hogy nem megfelelő az internetkapcsolatunk. Ehhez ellenőrizzük le a Wi-Fi minőségét és a mobilnetet is. Ha mindent rendben találunk, akkor is érdemes egy próbát tenni, írjunk be valamit a keresőbe. Ha a net átmenetileg nem működik, akkor várjunk kicsit.

Sokszor az is szokott segíteni, ha a készüléket újraindítjuk. Az emberek általában elfelejtik, hogy a telefonok is gépek, és néha nem működnek tökéletesen. Lehet, hogy rengeteg app fut rajta egyszerre, és már régóta nem töröltük a belső memóriáját, így érdemes újra indítani.

Ha az applikáció sehogy sem indul, akkor végső esetben letörölhetjük a telefonról, majd újra telepíthetjük.
Minden esetben legyünk türelemmel. Amikor a MyTelenor online ügyfélszolgálatán rendszerfrissítés történik, akkor senki sem tud belépni. Várjuk meg, amíg végeznek, és ezután újra elérhetővé válik. Arra is figyeljünk, hogy pontosan adjuk meg a belépéshez szükséges adatainkat és jelszavainkat.

MyTelenorral új készülékeket is beszerezhetünk

Ha Telenor mellett döntünk, akkor lehetőségünk van új készülékek beszerzésére. Ilyenkor egy bizonyos tarifát kiválasztva akár ajándékba is kaphatunk egy új telefont. Az aktuális ajánlattól függően megszerezhetjük ingyen vagy kedvezményes áron.

Ha szeretnénk megismerni a lehetőségeinket, akkor látogassunk el a telenor.hu oldalra, ahol online még nagyobb kedvezmények várnak ránk.

Minden telefonhoz kapunk egy tarifa ajánlatot, azonban nem muszáj ezt elfogadni. Ha mi inkább kisebb vagy nagyobb tarifát szeretnénk, akkor válasszuk ki a Más tarifát választok opciót. Itt láthatjuk a különböző lehetőségeket. Választhatunk több internetet, esetleg korlátlan beszélgetést. Végül megjelenik, hogy az adott tarifával mennyibe kerülne a készülék.
Ha a Telenort választjuk, akkor akár 0 Ft-ért elvihetjük a Xiaomi Redmi 9-et, csak a Hiper L+ csomagra kell rákattintanunk. Amennyiben inkább Samsungra vagy más márkára vágyunk, akkor is kedvünkre keresgélhetünk. Fontos megjegyezni, hogy ezekkel a készülékekkel általában 24 hónapos hűségidőt fogadunk el.

A MyTelenor TV csak hab a tortán

Ha pedig a szolgáltatóról beszélünk, akkor nem feledkezhetünk meg a MyTelenor TV előfizetésekről sem. A legtöbben csak úgy ismerik, mint MyTv, ahol beszerezhetjük a kibővített csatornakínálatot, amihez ajándékba kapjuk a RTL+ csatornát, ahol elérhetjük az exkluzív tartalmakat HD minőségben, és visszanézhetjük a kedvenc adásainkat.
Amennyiben inkább a sorozatokra esküszünk, akkor a HBO GO lesz a kedvencünk, amit szintén megvásárolhatunk kedvezményes áron, ha a Telenornál vagyunk!

Ha összegezni kéne az előnyöket és a hátrányokat, akkor csak az előbbit tudjuk megemlíteni, hiszen utóbbiból alig akad. Egy ilyen gyorsuló világban, mint amiben most élünk, mindenkinek jól jön a megbízható és interneten keresztül elvégezhető ügyintézés. Nem kell többet kimozdulnunk otthonról, és végre a zsebünkben hordhatjuk az irányítást. Legyen szó telefontvásárlásról, egyenlegfeltöltésről vagy bármilyen más feladatról, a MyTelenor applikáció segítségével és a weboldalon keresztül meg tudjuk oldani.

Share Button